-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С200406 Хоростків - Постолівка на ділянці км 0+000-км 16+850 (окремими ділянками) Гусятинського району Тернопільської області
Категорія замовника Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади та є одержувачем бюджетних коштів . Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 46017, вул. Київська, 3А, м. Тернопіль, Тернопільська область. Код ЄДРПОУ - 32865587.
Завершена
13 570 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 67 853.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 67 853.00 UAH
Номер:
212bbdd53f4e4353b2679f43cb7568fa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-10-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.07.2020 00:00
Період моніторингу:
16.07.2020 14:46 - 07.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.07.2020 № 39
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 14.07.2020 №003100-18/2288-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Богдан ГРИЦАК
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 16.07.2020 №39
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-05-28-001024-a 28.05.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення пункту 3 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм частин третьої та шостої статті 17 Закону, пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону, пункту 14 частини другої статті 22 Закону, абзацу другого частини другої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СТЛ+М» встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності умов укладеного договору про закупівлю зі змістом тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини шостої статті 33 Закону, частини четвертої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 03 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП Тернопількомунінвест (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Техно-Буд-Центр», тендерну пропозицію ТОВ «СТЛ+М», тендерну пропозицію ТОВ «АВАКС ПРОФ», вимогу про усунення порушення, протокол від 13 липня 2020 року, укладений договір від 24 липня 2020 року №5, відповідь Замовника від 30.07.2020 року та від 31.07.2020 року.
За результатами моніторингу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовником не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу в окремому документі перелік змін до ТД, чим порушено пункт 3 частини першої статті 10 Закону та абзац другий частини другої статті 24 Закону.
На порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
У пункті 5 Розділу 3 ТД зазначено, що інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів у переможця процедури закупівлі перевіряється Замовником в електронній системі закупівель в інформації, що автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України. Водночас частиною третьою статті 17 Закону визначено, що спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається Замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Разом з тим, частиною шостою статті 17 Закону визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Таким чином, Замовником не дотримано вимоги частин третьої та шостої статті 17 Закону.
На порушення вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону Замовник у пункті 1 Розділу 4 ТД визначив дату 30 червня 2020 року як кінцевий строк подання тендерних пропозицій, тоді як електронною системою закупівель визначено дату 01 липня 2020 року як кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Також установлено, що відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації Замовник для підтвердження можливості надання послуг відповідно до проектної інформації установив вимогу до учасників торгів про надання інформаційної довідки згідно таблиці 1.1 про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням типу (стаціонарний, мобільний, найменування, марка, модель, потужність) з наступним документальним підтвердженням. Проте, у складі своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «СТЛ+М» надав інформаційну довідку про наявність асфальтобетонного заводу, в якій відсутня інформація про потужність асфальтобетонного заводу, чим не дотримав вимоги пункту 6 розділу 3 тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СТЛ+М» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, і допустив її до аукціону.
Замовником у Додатку 5 до ТД зазначено, що проект договору не є остаточним та може бути корегований. Однак, за нормою частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Згідно з частиною 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі.
Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості корегування умов договору суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону.
Умови укладеного Договору відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «Техно-Буд-Центр», чим порушено вимоги частини четвертої статті 41 Закону.
Зокрема, в складі тендерної пропозиції ТОВ «Техно-Буд-Центр» надано завірений та підписаний проект Договору, який містить пункт 14.1.3. Локальні кошториси до договірної ціни (Додаток 3) Розділу 14 Договору, тоді як, укладений Договір не містить вищезазначеної інформації.
Таким чином, відповідно до частини першої статті 43 Закону Договір є нікчемним, оскільки він укладений з порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
03.08.2020 13:25 - 18.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
03.08.2020 13:25
Оскарження висновку в суді
Опис:
На виконання вимог частини 10 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» повідомляє про оскарження до суду висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С200406 Хоростків - Постолівка на ділянці км 0+000-км 16+850 (окремими ділянками) Гусятинського району Тернопільської області, (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)»
Дата публікації:
04.08.2020 15:45
Запити/Пояснення
Номер:
363fb8c2bedc485ab9268fbb7ea42528
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
27.07.2020 15:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.07.2020 00:00
Опис:
Дата: 27.07.2020
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С200406 Хоростків - Постолівка на ділянці км 0+000-км 16+850 (окремими ділянками) Гусятинського району Тернопільської області Current average repair of the highway of local significance С200406 Khorostkiv - Postolivka on the section km 0 + 000-km 16 + 850 (separate sections) of Husiatyn district of Ternopil region» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-28-001024-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступних питань:
1. Чому в укладеному Договорі від 24 липня 2020 р. №5 відсутній пункт 14.1.3. Локальні кошториси до договірної ціни (Додаток 3) Розділу 14, що міститься в проекті договору Замовника та у тендерній пропозиції учасника-переможця ТОВ «Техно-Буд-Центр»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень повинно бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
7f8ff00c3c18445bb70c6bab2de2d5ce
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
30.07.2020 17:09
Опис:
У відповідь на Ваше звернення надаємо наступну інформацію-пояснення:
Тендерною документацією (Розділ 6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю) та ч.1. ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що «Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених ЗУ «Про публічні закупівлі».
Тендерною документацією (Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) передбачено, що: «Договірна ціна має бути визначена чітко та остаточно без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Договірна ціна повинна бути розрахована виходячи з обсягів робіт/послуг викладених в Додатку 2 «Технічне завдання», на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання послуг на об’єкті закупівлі та поточних цін на них.
До договірної ціни Переможця мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до СОУ 42.1-37641918-085:2018 з урахуванням змін та доповнень:
- договірна ціна за формою програмного комплексу;
- пояснювальна записка до договірної ціни;
- локальні кошториси - розрахунки до договірної ціни;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- розрахунок показників для визначення загальновиробничих витрат;
- розрахунок показників для визначення адміністративних витрат;
- підсумкова відомість ресурсів;
- розрахунок заробітної плати».
Тобто, договірна ціна, яка оприлюднена Додатком №1 до Договору №5 від 24.07.2020 року, в комплексі включає усі розрахунки (в т.ч. локальні кошториси).
Відповідно, переможцем (ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР») у визначений законодавством строк було надано на погодження даний пакет документів.
На підтвердження вищезазначеного, додатково надаємо погоджені Замовником та Переможцем розрахунки до договірної ціни.
Додатково звертаємо увагу, що Додатком 5 (Проект договору) Тендерної документації передбачено, що «Договір не є остаточним та може бути корегований*».
Частиною 4 статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», передбачено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошовго еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Отже, Сторони, під час укладення договору, керуючись нормами Цивільного та Господарського кодексів України, ЗУ «Про публічні закупівлі», умовами Тендерної документації, досягли згоди виключити п.14.1.3. Договору (Локальні кошториси), так як, складовою Договірної ціни (п.14.1.1. Договору) є безпосередньо локальні кошториси та інші розрахунки.