• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі (Шкільні меблі для початкових класів «Нової української школи»)

Торги відмінено

684 027.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 840.27 UAH
Номер: f9a105d9bcfc4fca9b29c499f8b35879
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-04-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.06.2020 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 05.06.2020 11:47 - 27.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.06.2020 № 28-од Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 03.06.2020 № 28-од Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-05-28-002074-b від 28.05.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Волинська, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Волинська обл.), +38 (0 66) 987-41-20, viktoryja83@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини 2 статті 4 Закону. За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 3 статті 17 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності складання форм документів, затверджених Уповноваженим органом, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі та до тендерної документації або вжити заходів, передбачених частиною 1 статті 32 Закону, а також недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, культури, молоді та спорту Горохівської районної державної адміністрації Волинської області (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-05-28-001654-b), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 28.05.2020 № 2. Проведеним моніторингом відображення закупівлі у річному плані встановлено, на порушення вимог частини 2 статті 4 Закону річний план закупівель Замовника UA-P-2020-05-28-001654-b не містить інформації про місцезнаходження та категорію Замовника (пункт 1 частини 2 статті 4 Закону). На порушення вимог частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі UA-2020-05-28-002074-b не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. В порушення частини третьої статті 17 Закону в тендерній документації непередбачено вимог щодо підтвердження учасником відсутність підстав зазначених у пункті 12 частини першої та частині другій цієї статті Закону.
Період усунення порушень: 10.06.2020 16:56 - 25.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 10.06.2020 16:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Тендерним комітетом прийнято рішення відмінити процедуру відкритих торгів по предмету закупівлі Код ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі (Шкільні меблі для початкових класів «Нової української школи»)) у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно до п.2. ч.1 ст. 32 Закону.
Дата публікації звіту: 11.06.2020 17:13