-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
шкільні меблі
шкільні меблі для НУШ
Торги відмінено
264 619.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 323.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 323.10 UAH
Номер:
c6b1d15ef82e4cceacf59c9b0dd1fb68
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-04-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.06.2020 00:00
Період моніторингу:
05.06.2020 11:49 - 27.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.06.2020 № 28-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 03.06.2020 № 28-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-05-28-000380-c від 28.05.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини 2 статті 4 Закону.
За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації до умов проекту договору встановлено невідповідності.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності складання форм документів, затверджених Уповноваженим органом, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі та до тендерної документації або вжити заходів, передбачених частиною 1 статті 32 Закону, а також недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 червня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Старовижівської селищної ради (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-05-28-000273-a), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 28.05.2020 № 2.
Проведеним моніторингом відображення закупівлі у річному плані встановлено, на порушення вимог частини 2 статті 4 Закону річний план закупівель Замовника UA-P-2020-05-28-000273-a не містить інформації про місцезнаходження та категорію Замовника (пункт 1 частини 2 статті 4 Закону).
На порушення вимог частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі UA-2020-05-28-000380-с не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
Проведеним моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено не відповідність між умовами тендерної документації та проекту договору щодо строку поставки товару. Так, відповідно до умов тендерної документації строк поставки встановлено до 01.08.2020, а в проекті договору про закупівлю товарів за державні кошти вказано до 31.07.2020.
Період усунення порушень:
10.06.2020 16:50 - 25.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
10.06.2020 16:50