• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 «90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)»

Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. В разі наявності в тендерній пропозиції документів, складених іншою мовою, обов’язково повинен бути переклад на українську мову. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції та може бути засвідчений печаткою Учасника, в разі її використання, або може бути засвідчений нотаріально, або легалізований у встановленому порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність в пропозиції учасника копій документів російською мовою, складених учасником в минулих періодах, або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості, трудові книжки тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, випадки коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.

Завершена

8 900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 80 000.00 UAH
Номер: 881478a9f4fe4c24b375be0d5c167d3a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-08-05-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.08.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 06.08.2020 17:34 - 29.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 06.08.2020 № 222 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 06.08.2020 № 222 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 14 UA-2020-05-27-007542-b 27.05.2020 дані автоматичних індикаторів ризику Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, metulisnska.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані установлено порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону. За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та вимог про усунення порушень установлено порушення норм частини першої статті 24 Закону. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законом порядку, зокрема шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо тендерної документації та вимог про усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Обслуговування повітряного руху України» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 27.05.2020 № 1, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 28.05.2020, вимоги про усунення невідповідностей товариства з обмеженою відповідальністю «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» (далі – ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС») від 28.07.2020, від 31.07.2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ІНВАЙТ» (далі – ТОВ «ІНВАЙТ»), приватного підприємства «Клінінг-Про» (далі – ПП «Клінінг-Про»), товариства з обмеженою відповідальністю «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» (далі – ТОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ГРУПА КОМПАНІЇ «АУРІС» (далі – ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЇ «АУРІС»), товариство з обмеженою відповідальністю «КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ» (далі – ТОВ «КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ»), ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС», вимоги про усунення невідповідностей до 22.07.2020 13:42, до 22.07.2020 13:44, до 22.07.2020 13:47, протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення від 27.07.2020, протокол розгляду тендерних пропозицій від 06.08.2020 № 8, повідомлення про намір укласти договір від 06.08.2020, договір від 18.08.2020 № 4-390/2020. Проведеним моніторингом відображення закупівлі у річному плані установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель UA-P-2020-03-23-006143-b не містить інформації про місцезнаходження Замовника. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник на вимогу щодо усунення порушення, яка оприлюднена в електронній системі закупівель 31.07.2020 не оприлюднив роз’яснення щодо тендерної документації, чим порушив вимоги частини першої статті 24 Закону.. Ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-2-14_1 – не підтверджено.
Період усунення порушень: 02.09.2020 16:22 - 17.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 02.09.2020 16:22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення на висновок про результати моніторингу. ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ (далі Замовник, Украерорух) розглянуто висновок Держаудитслужби про результати моніторингу (UA-M-2020-08-05-000006) який оприлюднено на веб-порталі уповноваженого органу щодо закупівлі згідно ДК 021:2015:90910000-9 — Послуги з прибирання (ідентифікатор UA-2020-05-27-007542-b). Так, за результатами проведеного моніторингу Держаудитслужбою встановлено порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) – в частині відсутності в річному плані інформації про місцезнаходження Замовника, а також норм частини першої статті 24 Закону – в частині не оприлюднення роз’яснення щодо тендерної документації. З виявленими порушеннями Замовник не може погодитись, беручи до уваги наступне. Щодо відсутності в річному плані інформації про місцезнаходження Замовника Річний план вказаної закупівлі (ідентифікатор плану UA-P-2020-03-23-006143-b) оприлюднений на веб-порталі уповноваженого органу 23.03.2020 о 15:52. Слід врахувати, що з 19.04.2020 введено в дію нову редакцію Закону України «Про публічні закупівлі», яка поміж іншого, встановлює вимоги до інформації в річному плані закупівель, які повинні бути обов’язково включені до нього, зокрема і інформація про місцезнаходження Замовника. Водночас, до введення в дію нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» при заповнені форми річного плану закупівель Замовники керувались наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 №490, який зокрема, не передбачав заповнення інформації про місцезнаходження Замовника. Як ви знаєте закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи (стаття 58 Конституції України). Беручи до уваги викладене, Замовник публікуючи річний план закупівель 23.03.2020 (ідентифікатор плану UA-P-2020-03-23-006143-b) не мав по-перше, законодавчих підстав заповнення інформації про місцезнаходження Замовника, по-друге, технічних можливостей їх заповнення, бо на дату його публікації діяла інша норма Закону України «Про публічні закупівлі». Тому, при публікації річного плану закупівель Замовник діяв виключно в рамках чинного законодавства, а тому порушень вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону не вбачається. Щодо не оприлюднення роз’яснення щодо тендерної документації По-перше, під час проведення закупівлі згідно ДК 021:2015:90910000-9 — Послуги з прибирання (ідентифікатор UA-2020-05-27-007542-b) звернення за роз’ясненнями закінчились 20.06.2020 о 15:00, до цього часу подано лише одне запитання до процедури (дата подання 28.05.2020 о 10:20) на яке надано відповідь у встановлені Законом строки (дата відповіді 02.06.2020 о 11:17). Тому, Замовником не порушено норми частини першої статті 24 Закону в частині не оприлюднення роз’яснення щодо тендерної документації. По-друге, подана 31.07.2020 вимога ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС», яка подана у порядку передбаченому частини 3 статті 31 Закону, та не відповідь на неї Замовником, цілком логічно не стосується порушення вимог частини першої статті 24 Закону. Водночас, слід все ж таки звернути увагу, що дійсно 31.07.2020 о 20:38 год. в електронній системі закупівель оприлюднено вимогу ТОВ «Імпел Гріффін Сервіс». Відповідно до частини 3 статті 31 Закону замовник зобов'язаний надати відповідь на вимогу не пізніш як через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Тобто, відповідно до частини 3 статті 31 Закону строк надання замовником відповіді на вимогу – до 05.08.2020. Натомість в наступний робочий день після оприлюднення вимоги в електронній системі закупівель - 03.08.2020 Замовник уже не мав технічної можливості надати відповідь через майданчик zakupki.prom.ua у зв’язку із закінченням строку оскарження результатів прекваліфікації 02.08.2020 о 00:00 год. З приводу вказаного, 04.08.2020 було надіслано запит на майданчик zakupki.prom.ua, а в подальшому і на ДП «ПРОЗОРО з наданням роз’яснень (запити та відповіді на запити додаються). Враховуючи викладене, на підставі абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону заперечуємо щодо встановлених порушень у висновку беручи до уваги вищезазначене.
Дата публікації звіту: 09.09.2020 15:00