-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція Васищівського селищного клубу за адресою: вул. Орєшкова, 45 смт. Васищеве Харківського району Харківської області
Реконструкція Васищівського селищного клубу за адресою: вул. Орєшкова, 45 смт. Васищеве Харківського району Харківської області
Завершена
19 247 062.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 96 235.31 UAH
мін. крок: 0.5% або 96 235.31 UAH
Номер:
a26ef92ac6664f3ba87cb8be1ccb5d58
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-31-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.07.2020 00:00
Період моніторингу:
31.07.2020 12:20 - 22.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.07.2020 №158
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 30.07.2020 року.
В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 30.07.2020 №158
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу
11 UA-2020-05-26-008129-b 26.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності підписання та оприлюднення договору про закупівлю. - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (редакція від 19.04.2020) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації, своєчасності підписання та оприлюднення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Васищівської селищної ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 26.05.2020 року, тендерну пропозицію ТОВ «ЛЕГІОНБУД» (далі учасник-переможець), вимога про усунення порушення, повідомлення про намір укласти договір від 17.06.2020, договір укладений з учасником-переможцем від 03.07.2020 №24-06-02.
Моніторингом питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Зазначене є порушенням Замовником вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛЕГІОНБУД» умовам тендерної документації, а саме: згідно пункту 1 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації учасники процедури закупівлі, для підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційним критеріям повинні надати довідку
про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Критерієм оцінки відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам Замовника є те, що учасник повинен мати власне, орендоване або залучене за договором надання послуг основне обладнання, необхідне для виконання робіт та у випадку відсутності в учасника окремих видів техніки і обладнання він повинен мати чинні договори з іншими організаціями про надання послуг з виконання окремих вантажно-транспортних чи інших допоміжних робіт.
Однак, ТОВ «ЛЕГІОНБУД» у складі тендерної пропозиції надано довідку про обладнання та матеріально-технічну базу від 10.06.2020 №1006/5, в якій дані про наявність бульдозера (потужність 59 кВт), екскаватора («зворотня лопата» або «драглайн») та автомобіля – самоскида відсутні.
Крім того, згідно пункту 2 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації учасники процедури закупівлі, для підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційним критеріям повинні надати інформаційну довідку, яка повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій учасника, необхідних для виконання замовлення.
Однак, надана у складі тендерної пропозиції учасника-переможця довідка про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій учасника, необхідних для виконання замовлення від 10.06.2020 №1006/6 не містить даних про наявність працівників, які б виконували роботи з мурування та фарбування зовнішніх та внутрішніх стін, електромонтажні, сантехнічні та зварні роботи та інші.
Також моніторингом встановлено, що для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (их) за предметом закупівлі договору (ів) учасники процедури закупівлі, відповідно до вимог пункту 3 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації повинні надати довідку у довільній формі про наявність аналогічних договорів, виконаних учасником, яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменувань, адрес, та контактних телефонів) предметів закупівель, обсягу (у кількісному або вартісному виразі) та строків виконання. Згідно критерію оцінки відповідності Замовника учасник повинен володіти успішним досвідом виконання договорів підряду протягом 2019-2020 років, в тому числі, мати документально підтверджений досвід повного виконання як мінімум одного аналогічного договору. (Аналогічним договором в розумінні тендерної документації є договір підряду на капітальний ремонт або реконструкцію об’єктів).
Однак, учасником-переможцем надано довідку про наявність аналогічних договорів, виконаних учасником від 10.06.2020 №1006/7, яка містить інформацію про виконання учасником-переможцем реконструкції майданчика зі штучним покриттям та капітального ремонту дорожнього покриття, що не підтверджує успішне виконання договорів підряду з капітального ремонту або реконструкції об’єкту.
Відповідно до вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЛЕГІОНБУД» та уклав з ним договір від 03.07.2020 №24-06-02.
Період усунення порушень:
13.08.2020 18:38 - 29.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
13.08.2020 18:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
до висновку ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИпро результатимоніторингузакупівлі UA-2020-05-26-008129-b,оприлюдненого в електроннійсистемізакупівель 13.08.2020 р.
Згідно чинного законодавства надаємо інформацію через електронну систему закупівель на висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби від 13.08.2020 року про результати моніторингу закупівлі UA-2020-05-26-008129-b; за процедурою: відкриті торги; по предмету: «Реконструкція Васищівського селищногоклубу за адресою: вул. Орєшкова, 45 смт. Васищеве Харківського району Харківської області (код ДК 021:2015 45000000-7–Будівельні роботи та поточний ремонт)».
Розглянувши висновок про результати моніторингу закупівлі щодо виявлення за наслідками моніторингу порушень вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, Васищівськаселищна радаповідомляє наступне.
1. «Моніторингом питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Зазначене є порушеннямЗамовникомвимог пункту 8 частинидругоїстатті 21 Закону.»
На час публікації оголошення про проведення відкритих торгів, на авторизованих майданчиках, через котрі Замовники публікують інформацію про закупівлю, відсутнє поле «інформацію про мову (мови), якими повинні готуватися тендерні пропозиції», що в свою чергу унеможливлює виконання вимог п. 8 ч. 2 ст. 21 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Також, зазначаємо, що у п. 7 розділу І Загальні положення Тендерної документації зазначено Інформаціюпро мову (мови), якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
2. «Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛЕГІОНБУД» умовам тендерної документації, а саме: згідно пункту 1 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації учасники процедури закупівлі, для підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційним критеріям повинні надати довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Критерієм оцінки відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам Замовника є те, що учасник повинен мати власне, орендоване або залучене за договором надання послуг основне обладнання, необхідне для виконання робіт та у випадку відсутності в учасника окремих видів техніки і обладнання він повинен мати чинні договори з іншими організаціями про надання послуг з виконання окремих вантажно-транспортних чи інших допоміжних робіт. Однак, ТОВ «ЛЕГІОНБУД» у складі тендерної пропозиції надано довідку про обладнання та матеріально-технічну базу від 10.06.2020 №1006/5, в якій дані про наявність бульдозера (потужність 59 кВт), екскаватора («зворотня лопата» або «драглайн») та автомобіля – самоскида відсутні.»
Звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна документація не містить конкретної вимоги щодо обов’язкової наявності в учасника«бульдозера (потужність 59 кВт), екскаватора («зворотня лопата» або «драглайн») та автомобіля – самоскида», а критерієм відповідності є наявність «основного обладнання».
Також, учаснику не заборонено залучати субпідрядні організації в обсязі менше ніж 20 % від вартості договору. Тобто, кожен із учасників може плануватизалучення, як одного так і декількох субпідрядних організацій, що в свою чергу не суперечить діючому законодавству. Крім того, учасник-переможець у листіВих. № 1006/5 від 10.06.2020 р. у складі тендерної пропозиції вказав, що у разі необхідності ним буде додатково залучено обладнання та матеріально-технічну базу для виконання робіт.
3. «Крім того, згідно пункту 2 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації учасники процедури закупівлі, для підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційним критеріям повинні надати інформаційну довідку, яка повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій учасника, необхідних для виконання замовлення. Однак, надана у складі тендерної пропозиції учасника-переможця довідка про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій учасника, необхідних для виконання замовлення від 10.06.2020 №1006/6 не містить даних про наявність працівників, які б виконували роботи з мурування та фарбування зовнішніх та внутрішніх стін, електромонтажні, сантехнічні та зварні роботи та інші.»
Учасник-переможець на виконання вимог Тендерної документації надав довідку листом Вих. № 1006/6 від 10.06.2020 р., в якій вказані посади працівників, а не будівельні професії, що також підтверджується наказами, наданими ним у файлах «11Накази кадрові-1ч.pdf» та «11Накази кадрові-2ч.pdf» тендерної пропозиції. Також, цим листом він надав інформацію про нормативну потребу по кожній спеціальності робітників будівельних професій, наявність власних та необхідність залучення додатково і вказав, що у разі необхідності ним буде додатково залучено працівників або робітників відповідної спеціальності кваліфікації для виконання робіт.
4. «Такожмоніторингомвстановлено, щодлядокументальногопідтвердженнянаявностідосвідувиконанняаналогічного (их) запредметомзакупівлідоговору (ів) учасникипроцедуризакупівлі, відповіднодовимогпункту 3 таблиці 1 Додатку 2 дотендерноїдокументаціїповиннінадатидовідкуудовільнійформіпронаявністьаналогічнихдоговорів, виконанихучасником, якаповиннавключатиінформаціющодозамовників (покупців) (іззазначеннямїхнайменувань, адрес, таконтактнихтелефонів) предметівзакупівель, обсягу (укількісномуабовартісномувиразі) тастроківвиконання. ЗгіднокритеріюоцінкивідповідностіЗамовникаучасник повинен володітиуспішнимдосвідомвиконаннядоговорівпідрядупротягом 2019-2020 років, в тому числі, мати документально підтвердженийдосвідповноговиконання як мінімум одного аналогічного договору. (Аналогічним договором в розуміннітендерноїдокументації є договірпідряду на капітальний ремонт абореконструкціюоб’єктів). Однак, учасником-переможцемнаданодовідку про наявністьаналогічнихдоговорів, виконанихучасникомвід 10.06.2020 №1006/7, яка міститьінформацію про виконанняучасником-переможцемреконструкціїмайданчиказіштучнимпокриттям та капітального ремонту дорожньогопокриття, що не підтверджуєуспішневиконаннядоговорівпідряду з капітального ремонту абореконструкціїоб’єкту.»
Відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» Об’єктами будівництва є будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури.
Згідно з п. 3.9 ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» Лінійний об’єкт інженерно-транспортної інфраструктури це наземні, надземні або підземні лінійні об’єкти для пересування людей, транспортних засобів, вантажів, переміщення рідких та газоподібних продуктів, передачі електроенергії тощо.
Відповідно до п. 3.22 ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» Споруда це штучно створений об’ємний, площинний або лінійний об’єкт, що має природні або штучні просторові межі, призначений для досягнення певних цілей.
Тобто, листом від 10.06.2020 №1006/7, який містить інформацію про виконання учасником-переможцем реконструкції майданчика зі штучним покриттям та капітального ремонту дорожнього покриття підтверджено досвід повного виконання як мінімум одного аналогічного договору(Аналогічним договором в розумінні тендерної документації є договір підряду на капітальний ремонт або реконструкцію об’єктів).
З огляду на вищевикладене, у Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця відповідно до вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищенаведену інформацію, тендерний комітет Васищівської селищної радивважає, що проведення процедури відкритих торгів за предметом: «Реконструкція Васищівського селищногоклубу за адресою: вул. Орєшкова, 45 смт. Васищеве Харківського району Харківської області (код ДК 021:2015 45000000-7–Будівельні роботи та поточний ремонт)» було законним і правомірним з відсутністю порушень чинного законодавства України, а рішення щодо визначення переможцем цієї процедури відкритих торгів учасника ТОВ «ЛЕГІОНБУД» є правомірним і не суперечить діючому законодавству та принципам здійснення публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
19.08.2020 19:20