-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Електрична енергія
Торги відмінено
7 025 964.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 4 625.82 UAH
мін. крок: 0.1% або 4 625.82 UAH
Номер:
df60fcd90f3c4614a3a8d3dcbcd7f1ad
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-11-23-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.11.2020 00:00
Період моніторингу:
23.11.2020 16:38 - 15.12.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
23.11.2020 № 256
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель, моніторинг процедури закупівлі: «Електрична енергія», 2 лота (код ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія), ID: UA-2020-05-26-007020-b, яка проводиться Комунальним підприємством «Комунальні системи» Енергодарської міської ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення частини 2 статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту першого частини 2 статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 3 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Пром Електро Сервіс» (за 2-ма лотами) установлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме: вжити заходів передбачених пунктом 2 частини першої статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Комунальні системи» Енергодарської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольнім рішенням тендерного комітету від б/д № б/н (далі – ТД); тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Пром Електро Сервіс», товариства з обмеженою відповідальністю «Євро Трейд Енерджи», товариства з обмеженою відповідальністю «Альтернативенерго» та товариства з обмеженою відповідальністю «Укр Газ Ресурс», протокол розгляду тендерних пропозицій, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.08.2020 №15942, від 21.08.2020 №15935, від 06.10.2020 №18777 та від 29.09.2020 №18299, пояснення від Замовника, отримані 27.11.2020 через електронну систему закупівель.
Моніторингом установлено, що Оголошення про проведення даної процедури закупівлі не містить інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, чим порушено вимоги пункту 8 частини 2 статті 21 Закону.
Моніторингом також установлено, що у річному плані не міститься інформації про місцезнаходження Замовника, чим порушено вимоги пункту першого частини 2 статті 4 Закону.
Крім того, Замовником внесено зміни до тендерної документації, опублікованої в системі електронних закупівель 26 травня 2020 року та оприлюднена нова редакція тендерної документації 29 травня 2020 року.
Відповідно до вимог частини 2 статті 24 Закону Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Проте, Замовником не оприлюднено в окремому документі перелік змін, що вносяться до тендерної документації, чим порушено вимоги пункту 3 частини першої статті 10 Закону, згідно якого зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі оприлюднюються Замовником протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень.
Моніторингом установлено, що тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Пром Електро Сервіс» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону (за 2-ма лотами).
Так, пп. 2.2 п. 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону, у складі тендерної пропозиції Учасники процедури закупівлі надають документи та інформацію, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) підтверджується довідкою довільної форми, яка повинна містити інформацію про виконаний (виконані) договір (договори) у повному обсязі або про договір (договори), що виконуються учасником, суму, номер та дату договору (договорів), найменування контрагента(-ів) та предмет договору(-ів), контактний номер телефону та ПІБ уповноваженої особи контрагента.
Учасником товариство з обмеженою відповідальністю «Пром Електро Сервіс» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 18.06.2020 № 18-06-2020/37 (за 2-ма лотами) із зазначенням семи аналогічних договорів, проте по жодному із договорів учасником не вказано суму аналогічного договору.
Таким чином, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Пром Електро Сервіс» не відповідала кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та підлягала відхиленню на підставі абзацу 2 пункту 1 частини1 статті 31 Закону.
Проте, згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій, Замовником допущено до аукціону тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Пром Електро Сервіс» (за 2-ма лотами), чим порушено вимоги пункту 1 частини1 статті 31 Закону.
Пунктом 2 частини першої статті 32 визначено, що Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Період усунення порушень:
02.12.2020 13:33 - 17.12.2020 00:00
Дата публікації висновку:
02.12.2020 13:33
Запити/Пояснення
Номер:
084fb7426e4746f6808a3670da56714f
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
24.11.2020 08:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.11.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі: «Електрична енергія», 2 лота (код ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія), (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-05-26-007020-b), яка проводиться Комунальним підприємством «Комунальні системи» Енергодарської міської ради (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
1. Рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.09.2020 № 18299-р/пк-пз та від 06.10.2020 № 18777-р/пк-пз Замовника зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "УКР ГАЗ РЕСУРС" за лотами № 1 та № 2 відповідно.
На виконання зазначених рішень Замовником 22 жовтня 2020 року розміщено в електронній системі закупівель Коментар щодо усунення порушення, що тендерним комітетом скасовано протокол розгляду тендерних пропозицій від 07.09.2020.
При цьому, станом на 23.11.2020 в електронній системі закупівель тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю "УКР ГАЗ РЕСУРС" знаходиться в статусі «Очікується рішення».
Враховуючи, що ч. 12 ст. 29 Закону передбачено розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів, прошу пояснити факт відсутності в електронній системі закупівель прийнятого рішення Замовника щодо результату розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "УКР ГАЗ РЕСУРС" (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1afb5a94f4f0404eae132bb25d39ae7c
Назва:
Відвовідь на звернення
Дата опублікування:
27.11.2020 10:43
Опис:
На ваш запит у межах проведення моніторингу закупівлі: «Електрична енергія», 2 лота (код ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія), (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-05-26-007020-b), тендерний комітет повідомляє що нами було прийнято рішення від 22 жовтня 2020р про допуск до кваліфікації пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "УКР ГАЗ РЕСУРС" за лотами № 1 та № 2 по тендерній закупівлі (ID: UA-2020-05-26-007020-b), але з технічних причин було неможливо скасувати цю закупівлю так як на майданчику він був заблокований. Крім того повідомляємо що через тривалий час розгляду зазначеної Вами тендерної закупівлі нам довелося перейти на постачальника "останньої надії" а потім провести переговорну процедуру з постачальником "універсальної послуги", тому що поставка електричної енергії планувалася здійснюватися в житловий фонд міста Енергодара.