-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Верхній одяг різний (загальний фонд)
Завершена
3 365 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 900.00 UAH
мін. крок: 0% або 900.00 UAH
Номер:
2af1999c41f04ce7b34c407e934eac77
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-26-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.06.2020 00:00
Період моніторингу:
26.06.2020 15:50 - 18.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.06.2020 Одеса № 204
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 26.06.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 26.06.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 26.06.2020 № 204
Витяг з Переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
2. UA-2020-05-26-007001-b 26.05.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення пунктів 1, 2 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
–
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 липня 2020 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Інституту Військово-морських сил Національного університету «Одеська морська академія» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету (далі – ТД), тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «Профімед Груп» (далі – ТОВ «Профімед Груп») за лотами № 1 і № 2 та приватного акціонерного товариства «Астра Люкс» (далі – ПАТ «Астра Люкс») за лотом № 4, повідомлення про намір укласти договір від 19.06.2020, пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 01.07.2020.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що учасником ТОВ «Профімед Груп», якого 19.06.2020 визначено переможцем за лотами № 1 і № 2, у складі тендерної пропозиції станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій (11 червня 2020 року) не надано документально підтвердженої інформації про його відповідність кваліфікаційним критеріям, а також технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, крім копії статуту, наказу щодо вступу на посаду директора та витягу з реєстру платників податку на додану вартість.
Отже, Замовником на порушення пунктів 1, 2 частини 1 статті 31 Закону не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «Профімед Груп» за лотами № 1 і № 2.
Крім того, учасником ПАТ «Астра Люкс», якого 19.06.2020 визначено переможцем за лотом № 4, у складі тендерної пропозиції станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій (11 червня 2020 року) не надано жодного документу та інформації про його відповідність кваліфікаційним критеріям, а також технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника.
Отже, Замовником на порушення пунктів 1, 2 частини 1 статті 31 Закону не відхилена тендерна пропозиція ПАТ «Астра Люкс» за лотом № 4.
Разом з тим, за інформацією розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, 01.07.2020 Замовником відмінено тендер частково за лотами № 1, № 2 та № 4, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Період усунення порушень:
03.07.2020 15:17 - 18.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
03.07.2020 15:17
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунуто шляхом відміни тендеру частково за лотами 1, 2, 4.
Дата публікації звіту:
06.07.2020 13:22
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
-
Дата публікації:
06.07.2020 14:24
Запити/Пояснення
Номер:
8cea276a8fc34e1a93703cae0d57ce3c
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
30.06.2020 10:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.07.2020 00:00
Опис:
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 26.06.2020 № 204 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом ДК 021:2015: 18230000-0 — Верхній одяг різний, яка проводиться Інститутом Військово-морських сил Національного університету «Одеська морська академія» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-05-26-007001-b, дата оприлюднення 26.05.2020).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника, а саме:
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності вимогам тендерної документації (далі – ТД) пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОФІМЕД ГРУП» (далі – ТОВ «ПРОФІМЕД ГРУП») якого визначено переможцем за лотом № 1, тоді як станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій (11 червня 2020 року) учасником у складі тендерної пропозиції не надано документально підтвердженої інформації про його відповідність кваліфікаційним критеріям, а також технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, крім копії статуту, наказу щодо вступу на посаду директора та витягу з реєстру платників податку на додану вартість?
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності вимогам тендерної документації (далі – ТД) пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОФІМЕД ГРУП» (далі – ТОВ «ПРОФІМЕД ГРУП») якого визначено переможцем за лотом № 2, тоді як станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій (11 червня 2020 року) учасником у складі тендерної пропозиції не надано документально підтвердженої інформації про його відповідність кваліфікаційним критеріям, а також технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, крім копії статуту, наказу щодо вступу на посаду директора та витягу з реєстру платників податку на додану вартість?
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності вимогам тендерної документації (далі – ТД) пропозиції учасника приватного акціонерного товариства «Астра Люкс» (далі – ПАТ «Астра Люкс») якого визначено переможцем за лотом № 4, тоді як станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій (11 червня 2020 року) учасником у складі тендерної пропозиції не надано жодного документу та інформації про його відповідність кваліфікаційним критеріям, а також технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
b07c606970c341fc88c8d35cc7a1454a
Назва:
Пояснення до Держаудитслужби України
Дата опублікування:
01.07.2020 13:27
Опис:
Надаємо відповідь на запит щодо закупівлі "Верхній одяг різний"