• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С200605 Збараж – Романове Село на ділянці км 0+000-км 16+300 (окремими ділянками) Збаразького району Тернопільської області

Категорія замовника Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади та є одержувачем бюджетних коштів . Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 46017, вул. Київська, 3А, м. Тернопіль, Тернопільська область. Код ЄДРПОУ - 32865587.

Торги відмінено

4 394 270.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 971.35 UAH
Номер: 8f2d82e4861e4b32b2c63e65ef09974b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-10-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.07.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 21.07.2020 15:56 - 12.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.07.2020 № 125 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 21.07.2020 № 125. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-05-26-000986-c 26.05.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків, що спрацювали (RISK1-5_2). Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 679-35-47, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу розгляду пропозицій встановлено порушення частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити передбачених частиною першою статті 32 Закону заходів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 серпня 2020 року. Моніторинг закупівлі було зупинено з 21.07.2020 по 05.08.2020 відповідно до частини 13 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з розглядом Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) скарг товариства з обмеженою відповідальністю «ШЛЯХОВИК-Т» (далі – ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т»), скарга за номером ID: UA-2020-05-26-000986-c.c2 щодо неправомірного відхилення Замовником тендерної пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» та неправомірного допущення до аукціону тендерних пропозицій ТОВ «СТЛ+М» та ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» . Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності форм документів та вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, рішення про внесення змін до неї та тендерну документацію Замовника в новій редакції; тендерні пропозиції ТОВ «СТЛ+М», ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» та ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» (окрім питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження); ТОВ «АВАКС ПРОФ» в частині правомірності його відхилення, протокол розгляду тендерних пропозицій; реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій. З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги від 14.07.2020 № UA-2020-05-26-000986-с.c2 та прийняття за результатами її розгляду рішення №14805-р/пк-пз від 31.07.2020 (опубліковане 05.08.2020), моніторинг закупівлі щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився. Рішення Органу оскарження рішення №14805-р/пк-пз від 31.07.2020 Замовником виконано, зокрема учасника ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» допущено до аукціону та пропозицію учасника ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» відхилено. За результатами аналізу розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АВАКС ПРОФ» підтверджено правомірність його відхилення. Отже, ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризику RISK1-5-2 (розмір забезпечення тендерної пропозиції визначено з порушенням встановлених Законом граничних значень під час проведення відкритих торгів на закупівлю робіт), - не підтвердилася. Відповідно до вимог пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»» тендерної документації Замовник для підтвердження можливості надання послуг відповідно до проектної інформації, установив вимогу про надання учасниками в складі тендерної пропозиції інформаційну довідку згідно таблиці 1.1. про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням типу (стаціонарний, мобільний, найменування, марка, модель) з наступним документальним підтвердженням Однак, учасником ТОВ «СТЛ+М» у складі тендерної пропозиції надано інформаційну довідку про наявність асфальтобетонного заводу, в якій відсутня інформація про потужність асфальтобетонного заводу, чим не дотримав вимоги тендерної документації Замовника (пункту 6 розділу 3). Отже, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СТЛ+М», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та допустив її до аукціону. Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Період усунення порушень: 19.08.2020 11:36 - 04.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 19.08.2020 11:36

Запити/Пояснення