• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт стін, стелі та вимощення відмостки, установка водовідводу з даху спортивної зали Ізюмської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №12 Ізюмської міської ради Харківської області за адресою: Харківська область, м. Ізюм, вул. Педагогічна,4

Торги відмінено

360 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 800.00 UAH
Номер: a79caa87d0b647c78669714d01746323
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-23-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.06.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 24.06.2020 11:53 - 16.07.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 23.06.2020 № 129 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 23.06.2020 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 23.06.2020 № 129 Витяг з Переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 4 UA-2020-05-26-002727-b 26.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 636-12-89, lsnaud@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій умовами тендерної документації встановлено порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020 (далі - Закон), відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти ізюмської міської ради Харківської області (далі – Замовник) на 2020 рік, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 22.05.2020 року № 136, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Приватного підприємства «МОНОЛІТ АРТ ПЛЮС» (далі - ПП «МОНОЛІТ АРТ ПЛЮС» або учасник-переможець), протокол розкриття тендерних пропозицій від 11.06.2020, повідомлення про намір укласти договір від 16.06.2020 року. В ході моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця ПП «МОНОЛІТ АРТ ПЛЮС» не відповідає вимогам тендерної документації в частині не підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Так, на виконання підпункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 2 Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються тендерною документацією» до тендерної документації учасники процедури повинні надати довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за професією, з урахуванням того, що кількість працівників та їх професії повинні відповідати кількості та виду обладнання, яке буде використовуватись для виконання робіт. Однак, моніторингом встановлено, що надана у складі тендерної пропозиції довідка від 09.06.2020 № 4 не містить даних про електрика, який відповідно до «Технічного завдання» до тендерної документації повинен виконувати роботи з монтажу світильників для люмінесцентних ламп. Крім того, зазначена довідка містить інформацію про можливість, у разі перемоги, додатково залучити штукатура, бетоняра, електрозварника, що не відповідає вимогам пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації. На підставі вищевикладеного, відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установлених статтею 16 Закону. Враховуючи вищевикладене, на порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПП «МОНОЛІТ АРТ ПЛЮС» та визначив його переможцем процедури закупівлі.
Період усунення порушень: 25.06.2020 20:00 - 10.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 25.06.2020 20:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення викладені в Висновку Північно- східного офісу Державної аудиторської служби України усунуті. Протоколом засідання тендерного комітету №160 від 26.06.2020 року скасовано рішення про визначення переможцем ПП "Моноліт Арт Плюс".
Дата публікації звіту: 01.07.2020 14:19