-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приймального відділення КНП «Городенківська ЦРЛ» в м. Городенка Городенківського району Івано-Франківської області ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - (ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Торги відмінено
10 069 658.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 100 696.58 UAH
мін. крок: 1% або 100 696.58 UAH
Номер:
db984d15b6de4a8db368ca24bddd9415
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-24-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.07.2020 00:00
Період моніторингу:
24.07.2020 15:09 - 15.08.2020 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.07.2020
№ 42
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 24.07.2020 №42
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-05-26-002146-b 26.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частин третьої та шостої статті 17 Закону, пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом розгляду та відхилення тендерних пропозицій ТОВ «Будівельна компанія «Вік», ТОВ «ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІДСПЕЦБУД»» - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 24 липня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протоколи засідання тендерного комітету від 19.06.2020 б/н, від 14.07.2020 б/н, від 21.07.2020 б/н, тендерні пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «Вік», ТОВ «ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІДСПЕЦБУД»».
За результатами моніторингу встановлено, що ТД складено з порушенням вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
В розділі І Додатку 4 до ТД Замовником зазначено: «Інформація про відсутність підстав відмови участі в торгах подається учасником згідно взірця листа, що запропонований нижче або в довільній формі у формі довідок».
Водночас у формі взірця листа та у таблиці (розділ ІІ), наданих в Додатку 4 до ТД, Замовником не зазначено відсутність підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону, що не відповідає вимогам частини третьої цієї статті, якою визначено, що учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
В розділі ІІ Додатку 4 до ТД зазначено, що Замовник самостійно перевіряє інформацію, визначену пунктом 13 частини першої статті 17 Закону, що є доступною в електронній системі закупівель.
Водночас, частиною третьою статті 17 Закону передбачено, що спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається Замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Разом з тим, частиною шостою статті 17 Закону передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Таким чином, Замовником не дотримано вимоги частин третьої та шостої статті 17 Закону.
Період усунення порушень:
24.07.2020 15:52 - 30.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
24.07.2020 15:52
Запити/Пояснення
Номер:
a9e812ceb717485aa9e978e00821f81e
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
28.07.2020 09:04
Опис:
Інформація до Висновку про результати моніторингу закупівлі
від 24.07.2020
На виконання зобов’язання Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області щодо усунення порушень виявлених при проведенні закупівлі предмету «Капітальний ремонт приймального відділення КНП «Городенківська ЦРЛ» в м. Городенка Городенківського району Івано-Франківської області ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - (ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» повідомляємо про вжиття заходів передбачених частиною першою статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відміна тендеру у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Звертаємо увагу, що відміна тендеру буде доступною на електронному майданчику по завершенні періоду оскарження.