-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Деревина дров'яна непромислового використання 1 групи порід (тверда), 2 групи порід (середня)
Торги відмінено
594 285.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 942.85 UAH
мін. крок: 1% або 5 942.85 UAH
Номер:
8cfcf3a8558f4f3c9b391d81bb17971c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-17-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.06.2020 00:00
Період моніторингу:
17.06.2020 15:53 - 09.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.06.2020
№ 41
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.06.2020 № 41.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2020-05-26-000984-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини 2 статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не відповідає нормам частини 2 статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству у сфері закупівель установлено порушення пункту 10 частини 1 та частини 5 статті 17, пунктів 2 та 11 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, – порушень не встановлено
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 червня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації законодавству у сфері закупівель, розгляд та оцінка тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція учасників ДП «Баранівське лісомисливське господарство» та ФОП Луговий С.В., протоколи засідання тендерного комітету від 15.06.2020 року № 86, від 18.06.2020 року № 90, від 22.06.2020 року № 92, повідомлення про намір укласти договір від 22.06.2020 року.
За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані та його відповідності вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону, річний план закупівель Відділу освіти Баранівської міської ради (далі- Замовник) за номером ID: UA-P-2020-05-26-000738-b не містить інформації про місцезнаходження та категорію Замовника.
Крім того, за результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі за номером ID: UA-2020-05-26-000984-b не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
Також, моніторингом установлено не відповідність тендерної документації законодавству у сфері закупівель, а саме :
- на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, Замовник в тендерній документації не зазначив підстав, встановлених пунктами 1 та 7 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону;
- на порушення вимог пункту 10 частини 1 та частини 5 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, Замовником у підпунктах 1-3, 5-6 та 8 пункту 2 Додатку № 2 тендерної документації, установлено вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників документів (у вигляді довідок у довільній формі), які підтверджують відсутність підстав відхилення, що визначені пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 11 частини 1 статті 17 Закону, тобто надання документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а також надання інформації щодо відсутності підстав відхилення, що визначні пунктом 10 частини 1 статті 17 Закону (у підпункті 7 пункту 2 Додатку № 2 тендерної документації), при вартості закупівлі товарів менше 20 мільйонів гривень.
Крім цього, моніторингом установлено, що на порушення пункту 11 частини 2 статті 22 Закону, Замовником в пункті 4 розділу ІІІ тендерної документації невірно зазначено інформацію протягом якого строку тендерні пропозиції вважаються дійсними (90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, а не 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій).
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє торги.
Період усунення порушень:
24.06.2020 16:47 - 09.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
24.06.2020 16:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Оскільки триває період оскаржень по даних торгах відмінити закупівлю в цей період неможливо. Відміна торгів відбудеться після 03 липня 2020 року.
Дата публікації звіту:
30.06.2020 10:15
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- documentsForm: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто в повному обсязі.
Дата публікації:
09.07.2020 08:20