• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

09120000-6 — Газове паливо

Завершена

643 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 5 000.00 UAH
Номер: a650f72e8b7b404ab78bba23cb712c26
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-01-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.06.2020 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 01.06.2020 14:44 - 23.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 01.06.2020 № 19 Чернівці Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 01 червня 2020 року № 19 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2020-05-25-008165-b від 25.05.2020 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання правильності заповнення форм документів у сфері публічних закупівель встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4, пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини шостої статті 17, частини першої статті 31 та статті 32 Закону. За результатами аналізу питання надання роз’яснень щодо тендерної документації встановлено порушення частини першої статті 24 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо внесення змін до річного плану, оголошення про проведення процедури закупівлі і тендерної документації, а в разі неможливості – здійснити заходи, передбачені пунктом 2 частини першої статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Державного вищого навчального закладу «Чернівецький коледж дизайну та економіки» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету (далі – тендерна документація); п’ять звернень за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 26 та 27 травня 2020 року. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів у сфері публічних закупівель встановлено: - на порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель (UA-P-2020-05-25-000916-b) не містить інформації про місцезнаходження Замовника та його категорію; - на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено наступне. Відповідно до частини шостої статті 17 Закону, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Однак, на порушення частини шостої статті 17 Закону, у пункті 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник невірно визначив строк, протягом якого переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону та не зазначив інформацію щодо надання документів переможцем стосовно підстав, визначених пунктами 3, 8, 12 і 13 частини першої статті 17 Закону. Також, у пункті 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерній документації Замовник не зазначив підстави відхилення тендерних пропозицій, визначені абзацами 3, 4, 6, 7, 8 пункту першого, пункту другого та абзаців 4, 5 пункту третього частини першої статті 31 Закону, чим порушив вимоги частини першої статті 31 Закону. На порушення вимог статті 32 Закону Замовник у пункті 1 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначив підстави відміни торгів, що не відповідають вимогам Закону в редакції від 19.04.2020. За результатами моніторингу встановлено, що на порушення частини першої статті 24 Закону Замовник не надав відповідь на звернення щодо тендерної документації. Крім того, у тендерній документації містяться посилання на норми Закону, який діяв до 19.04.2020.
Період усунення порушень: 05.06.2020 11:05 - 20.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 05.06.2020 11:05

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: В ТД внесено зміни, відповіді на питання надані. Порушення усунуто
Дата публікації звіту: 09.06.2020 12:17