ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», «Капітальний ремонт частини приміщень в КНП «Вінницька міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» в рамках проекту EMERGENCY-2020 за адресою: м. Вінниця, вул. Київська, 68»
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», «Капітальний ремонт частини приміщень в КНП «Вінницька міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» в рамках проекту EMERGENCY-2020 за адресою: м. Вінниця, вул. Київська, 68".( ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).Категорія замовника: підприємства, установи, організації та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, (одержувач бюджетних коштів). Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
7 431 113.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 155.57 UAH
Період моніторингу:26.01.2021 09:21 - 17.02.2021 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.01.2021 № 17
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.01.2021 № 17.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-05-25-001852-a, 25.05.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 20.01.2021 №003100-18/696-2021.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, додаткових угод та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 10 лютого 2021 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), що оприлюднюються, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, додаткових угод та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємста «Вінницька міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» (далі – Замовник, КНП «Вінницька міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги») на 2020 рік (UA-P-2020-05-25-008216-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджено рішенням тендерного комітету протокол № 304 від 25.05.2020 р. (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерна пропозиція ФІРМА «СФЕРА»-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО; повідомлення про намір укласти договір; договір від 07.07.2020 №99, додаткова угода від 02.09.2020 № 1, додаткова угода від 15.10.2020 №2, додаткова угода від 24.12.2020 № 3, додаткова угода від 30.12.2020 № 4, опубліковані Замовником під час моніторингу (08.02.2021) пояснення та документи на відповідний запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:10.02.2021 14:05 - 16.02.2021 00:00
Дата публікації висновку:10.02.2021 14:05
Запити/Пояснення
20770
Номер:5bf090633299403f85d8a48ce15662f8
Назва:Запит про надання пояснень
Дата опублікування:04.02.2021 17:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:10.02.2021 00:00
Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.) +38 (0 32) 297-02-35 atv.zakup@ukr.net
Адреса:
Ukraine
Опис:Дата: 04.02.2021
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за предметом: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», «Капітальний ремонт частини приміщень в КНП «Вінницька міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» в рамках проекту EMERGENCY-2020 за адресою: м. Вінниця, вул. Київська, 68» за ID: UA-2020-05-25-001852-a, що проведена філією Комунальним некомерційним підприємством «Вінницька міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Так, Замовником за результатами торгів укладено з переможцем торгів ФІРМА «СФЕРА»-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО договір від 07.07.2020 № 99 (далі – Договір) про ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», «Капітальний ремонт частини приміщень в КНП «Вінницька міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» в рамках проекту EMERGENCY-2020 за адресою: м. Вінниця, вул. Київська, 68» на суму 4 699 999,00 гривень.
Згідно, укладеної Замовником з переможцем торгів ФІРМА «СФЕРА»-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО додаткову угоду № 4 від 30.12.2020 р., щодо зменшення суми договору на 1,15 грн. У пункті 2.1 Загальна сума (ціна) Договору зазначається в національній валюті України-гривні та становить 4 687 988,85 грн.
Аналізом даних ІТС «ProZorro» (розділ «Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)» за процедурою закупівлі UA-2020-05-25-001852-a відображено суму оплати за Договором № 99 від 07.07.2020 р. - 4 963 567,65 грн.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Коли та які саме здійснювались Замовником платежі за Договором № 99 від 07.07.2020 р. (оприлюднити підтверджуючі документи: платіжні доручення, тощо) ?
2. Чи виконані сторонами договірні зобов’язання за Договором № 99, в якому обсязі ?
3. У разі виконання сторонами Договору № 99 договірних зобов’язань, в тому числі в частині розрахунків - пояснити причини та підстави не оприлюднення звіту про виконання договору?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень (інформації) слід долучити їх документальне підтвердження.
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Зоряна АТАМАНЧУК
p7s
sign.p7s
20851
Номер:5510a7782ddf436eb15e7617e920637e
Назва:Відповідь на запит щодо закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», «Капітальний ремонт частини приміщень в КНП «Вінницька міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» в рамках проекту EMERGENCY-2020 за адресою: м. Вінниця, вул. Київська, 68» номер оголошення UA-2020-05-25-001852-а.
Дата опублікування:08.02.2021 20:34
Автор:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ"
×
Код ЄДРПОУ:
01982749
Контактна особа:
Мосійчук Лілія +380432664039 mklshmd@ukr.net
Адреса:
21032, Україна, Вінницька область, Вінниця, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 68
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис: Замовником за результатами процедури закупівлі- відкриті торги укладено з переможцем торгів ФІРМА «СФЕРА»-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО договір від 07.07.2020 № 99 (далі – Договір) щодо предмету закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», «Капітальний ремонт частини приміщень в КНП «Вінницька міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» в рамках проекту EMERGENCY-2020 за адресою: м. Вінниця, вул. Київська, 68» номер оголошення UA-2020-05-25-001852-а.
1.Інформація щодо розрахунків за договором від 07 липня 2020 року № 99:
1) Платіжне доручення від 08.09.2020 р. №1 аванс у сумі 1 406 397,00 грн. відповідно до документу №СФ-000029 від 08.09.20р;
2) Платіжне доручення від 27.10.2020 р. №19 у сумі 8000,00 грн. на підставі акту №2/1197 від 08.09.20 р.;
3) Платіжне доручення від 27.10.2020 р. №2 у сумі 267578,80 грн. на підставі акту №2/1197 від 08.09.20 р.;
4) 03.11.2020 року виконавцем ФІРМОЮ «СФЕРА»-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО повернуто помилково перераховані кошти відповідно до платіжних доручень №19 та №2 від 27.10.2020 року у сумі 8000,00 грн. та 267578,80 грн.;
5) КНП «Вінницька міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» відновлені касові видатки за КЕКВ 3210 платіжне доручення №17 від 04.11.2020 року у сумі 8000,00 грн. та платіжне доручення №18 від 04.11.2020 року у сумі 267578,80 грн.;
6) Платіжне доручення від 04.11.2020 р. №20 у сумі 8000,00 грн. на підставі акту №2/1197від 08.09.20 р.;
7) Платіжне доручення від 04.11.2020 р. №3 у сумі 267578,80 грн. на підставі документу від 03.11.20 р. №58.;
8) Платіжне доручення від 22.12.2020 року № 4 у сумі 63803,16 грн. на підставі акту №1459 від 22.12.20 р.;
9) Платіжне доручення від 22.12.2020 року № 5 у сумі 105689,56 грн. на підставі акту №1463 від 22.12.20 р.;
10) Платіжне доручення від 22.12.2020 року № 6 у сумі 307634,40 грн. на підставі акту №1457 від 22.12.20 р.;
11) Платіжне доручення від 22.12.2020 року № 8 у сумі 461338,82 грн. на підставі акту №1461 від 22.12.20 р.;
12) Платіжне доручення від 22.12.2020 року № 7 у сумі 605616,91 грн. на підставі акту №1455 від 22.12.20 р.
13) Платіжне доручення від 28.12.2020 року № 9 у сумі 1461930,20 грн. на підставі акту №8/1467 від 28.12.20 р.
Підтверджуючі документи: платіжні доручення, виписки з системи СДО (ПТК «Клієнт казначейства – Казначейство») додаються.
Загальна сума договору від 07 липня 2020 року № 99 та сума оплат становить 4 687 988,85 грн.
2. Між Замовником та переможцем закупівлі ФІРМА «СФЕРА»-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО додаткову угоду №3 від 24 грудня 2020 року до договору від 07 липня 2020 року № 99, про продовження строку дії договору та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт до 27 грудня 2021 р., у зв’язку з поставкою медичного обладнання у 2021 році, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Відповідно сторони погодили викласти пункти Договору 1.3 та 9.1 у новій редакції редакції:
«1.3. Термін виконання робіт: з дати підписання договору до 27 грудня 2021 р.»
«9.1. Договір вступає в дію з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і скріплення їх печатками (у разі її використання) та діє до 27 грудня 2021 р. але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами всіх обов’язків».
3.У зв’язку з поставкою та монтажем медичного обладнання у 2021 році, у Виконавця можуть виникнути зобов’язання по виконанню робіт за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Уповноважена особа Мосійчук Лілія Вікторівна.