• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», «Капітальний ремонт частини приміщень в КНП «Вінницька міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» в рамках проекту EMERGENCY-2020 за адресою: м. Вінниця, вул. Київська, 68»

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», «Капітальний ремонт частини приміщень в КНП «Вінницька міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» в рамках проекту EMERGENCY-2020 за адресою: м. Вінниця, вул. Київська, 68".( ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).Категорія замовника: підприємства, установи, організації та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, (одержувач бюджетних коштів). Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

7 431 113.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 155.57 UAH
Номер: 3774185a75514c1cb6fb3e8739bca8d5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-01-25-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.01.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 26.01.2021 09:21 - 17.02.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 25.01.2021 № 17 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.01.2021 № 17. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-05-25-001852-a, 25.05.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 20.01.2021 №003100-18/696-2021. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, додаткових угод та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 лютого 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), що оприлюднюються, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, додаткових угод та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємста «Вінницька міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» (далі – Замовник, КНП «Вінницька міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги») на 2020 рік (UA-P-2020-05-25-008216-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджено рішенням тендерного комітету протокол № 304 від 25.05.2020 р. (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерна пропозиція ФІРМА «СФЕРА»-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО; повідомлення про намір укласти договір; договір від 07.07.2020 №99, додаткова угода від 02.09.2020 № 1, додаткова угода від 15.10.2020 №2, додаткова угода від 24.12.2020 № 3, додаткова угода від 30.12.2020 № 4, опубліковані Замовником під час моніторингу (08.02.2021) пояснення та документи на відповідний запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень: 10.02.2021 14:05 - 16.02.2021 00:00
Дата публікації висновку: 10.02.2021 14:05

Запити/Пояснення