-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою парку «Аврора» у Дніпровському районі»
Завершена
10 225 969.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 51 129.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 51 129.85 UAH
Номер:
80fff8f5c80c4ad598082648002b5821
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-08-07-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.08.2020 00:00
Період моніторингу:
10.08.2020 08:34 - 02.09.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.08.2020 № 133
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 07.08.2020 № 133
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2020-05-25-001639-c 25.05.2020
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення пункту 2 ч. 1 статті 31 та ч. 4 ст. 25 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінченнямоніторингу: 01.09.2020.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 01.06.2020 № 01 (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Європроектбудсервіс» (далі - Переможець), договір від 21.07.2020 № 251/7.
За результатами аналізу встановлено невідповідність пропозиції Переможця умовам ТД.
Так, згідно пункту 3.1 розділу ІІІ ТД встановлено, що Замовником зазначено надання забезпечення тендерної пропозиції, яке повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем тендеру;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю із жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Тоді як, аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноважено органу, встановлено, що в складі тендерної пропозиції ТОВ «Європроектбудсервіс» міститься банківська гарантія, яка не відповідає умовам п. 3.1 ТД та вимогам ч. 4 ст. 25 Закону № 922-VIII, так як містить пункт відмови Бенефіціара від своїх прав за Гарантією шляхом подання до банку-гаранта письмового повідомлення про звільнення банку-гаранта від зобов’язань за гарантією.
Відповідно до пункту 2 ч. 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Таким чином, в порушення пункту 2 ч. 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Європроектбудсервіс» як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII вимогам до учасника відповідно до законодавства та уклав з ним договір від 21.07.2020 № 251/7 на загальну суму 10 184 929,84 грн.
Період усунення порушень:
02.09.2020 13:34 - 17.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
02.09.2020 13:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до висновку Північного офісу Держаудитслужби про зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, повідомляємо наступне. Заходи щодо розірвання договору підряду від 21.07.2020 року № 251/7 буде здійснюватися в судовому порядку.
Для реалізації вимоги щодо розірвання договору підряду від 21.07.2020 року № 251/7 відповідно до вимог законодаства протягом п'яти робочих днів у судовому порядку є неможливим з урахуванням строків розгляду у спорах, що виникають при укладанні, зміні, розірванні і виконанні правочинів у господарській діяльності згідно норм ГПК України
Дата публікації звіту:
09.09.2020 18:17