-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Торги відмінено
0.00
UAH з ПДВ
Номер:
eee18bd088d44636b0102cd65103985a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-24-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.06.2020 00:00
Період моніторингу:
24.06.2020 15:27 - 16.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.06.2020 №45
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 24.06.2020 №45
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2020-05-25-000725-c від 25.05.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону.
За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частин третьої, п’ятої та шостої статті 17 Закону; пунктів 2, 11 та 17 частини другої статті 22 Закону; статті 24 Закону; пункту 1 частини першої статті 31 Закону; статті 32 Закону; частини третьої статті 33 Закону; частини п’ятої статті 41 Закону.
За результатами моніторингу питання відповідності пропозиції ТОВ «Арм-електро» умовам тендерної документації встановлено порушення пунктів 1 та 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності складання форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Поділля-Євробуд» – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов'язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів, передбачених частиною першою статті 32 Закону, та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності складання форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (в редакції чинній на час оголошення закупівлі, далі - Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військової частини А1915 (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-05-25-001803-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету Замовника №19 від 22.05.2020 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 22.06.2020 №20, щодо визначення переможцем ТОВ «Поділля-Євробуд», протокол засідання тендерного комітету від 03.07.2020 №22, щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Поділля-Євробуд», протокол засідання тендерного комітету від 08.07.2020 №23, щодо визначення переможцем ТОВ «Арм-електро», повідомлення про намір укласти договір від 08.07.2020, тендерні пропозиції ТОВ «Поділля-Євробуд», ТОВ «Арм-електро».
Проведеним моніторингом відображення закупівлі у річному плані встановлено, що на порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель Замовника UA-P-2020-05-25-001803-b не містить інформації про місцезнаходження та категорію Замовника.
На порушення вимог частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі UA-2020-05-25-000725-с не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції і розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Проведеним моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено окремі порушення, а саме:
- на порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації невірно зазначено інформацію протягом якого строку тендерні пропозиції вважаються дійсними;
- на порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено посаду особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками;
- на порушення вимог частини третьої та п’ятої статті 17 Закону, пункту 2 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації Замовником встановлено вимогу щодо надання інформації для учасників про відсутність підстав передбачених пунктами 2, 4, 10 частини першої статті 17 Закону та для переможця про відсутність підстави передбаченої пунктом 10 частини першої статті 17 Закону;
- на порушення вимог частини третьої статті 17 Закону, пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить вимог щодо підтвердження учасниками відсутності підстав, передбачених пунктом 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону та інформації про спосіб підтвердження для переможця, щодо відсутності підстав, передбачених пунктом 12 частини першої статті 17 Закону та частиною другою статті 17 Закону;
- на порушення частини 6 статті 17 Закону Замовник у тендерній документації не зазначив терміну протягом якого переможець процедури закупівлі повинен надати документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною першою та частиною другою цієї статті.
Окрім цього встановлено невідповідність тендерної документації Замовника вимогам Закону, а саме:
- розділ ІІ «Порядок внесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації» тендерної документації Замовника не відповідає вимогам статті 24 Закону;
- визначені в пункті 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації підстави для відхилення тендерних пропозицій не відповідають нормам частини першої статті 31 Закону;
- визначені в пункті 1 «Відміна Замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися» розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації підстави для відміни тендеру чи визнання тендеру таким, що не відбувся не відповідають нормам статті 32 Закону;
- в пункті 2 «Строк укладання договору» розділу VI тендерної документації не передбачено, відповідно до частини третьої статті 33 Закону умову, що у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів;
- у пункті 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу VI тендерної документації не зазначені істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю та перелік змін, який відповідає вимогам визначеним частиною п’ятою статті 41 Закону.
В тендерній документації, у пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 24 Закону замість статті 25 Закону.
Крім цього, в пункті 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу V тендерної документації зазначено, що критерії та методика оцінки визначаються відповідно до частини першої статті 28 Закону. В даному випадку здійснено посилання на невідповідну статтю чинної редакції Закону (статтю 28 замість статті 29 Закону).
Аналогічно, у пункті 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу VI тендерної документації зазначено, що Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у випадках, передбачених статтею 37 Закону, що суперечить вимогам статті 27 Закону (здійснено посилання на невідповідну статтю чинної редакції Закону, а саме 37 замість статті 43 Закону).
За результатами розгляду та оцінки тендерних пропозицій, Замовником прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «Арм-електро».
За результатами моніторингу питання відповідності пропозиції ТОВ «Арм-електро» умовам тендерної документації встановлено, що всупереч додатку 2 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті16 Закону» тендерної документації не подано:
- довідку у довільній формі, якою підтверджується перебування на балансі Учасника власного обладнання, будівельних машин та механізмів;
- документ, що підтверджує право власності на екскаватор-навантажувач JCB 3CX SM4T (технічний паспорт, або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, або договір купівлі - продажу, або інший документ, що підтверджує право власності), який зазначений як власний у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- скан - копію сертифіката на працівника, який складає кошториси;
- довідку із зазначенням інформації про наявну кількість в учасника робітників основних будівельних професій для виконання робіт, кількість осіб, яких необхідно ще прийняти та кількість робітників субпідрядних організацій (якщо такі будуть залучатися).
Окрім цього, переможець - ТОВ «Арм-електро» в порушення вимог зазначених у додатку 2 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті17 Закону» до тендерної документації надав довідку на службову (посадову) особу, яку уповноважено представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі про те, що вона не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, та не має не знятої або непогашеної у встановленому законом порядку судимості станом на 28.05.2020, в той час коли Замовником зазначена вимога, що довідка повинна бути подана
станом не раніше місячної давнини до дати розкриття тендерної пропозиції (протокол розкриття тендерної пропозиції - 08.07.2020).
Також переможцем оприлюднено довідку про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) станом на 23.06.2020, яка дійсна включно до 02.07.2020, в той час як Замовником у Додатку 2 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті17 Закону» до тендерної документації зазначена вимога, щодо подачі довідки, виданої відповідним уповноваженим органом, або довідка в електронному вигляді, виданої через електронний сервіс «Електронний кабінет платника», про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що діє станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій, тобто до 12.06.2020.
Однак Замовник, в порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив пропозицію ТОВ «Арм-електро» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та в порушення пункту 3 частини першої статті 31 Закону переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Період усунення порушень:
15.07.2020 14:54 - 30.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
15.07.2020 14:54
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановлені правопорушення законодавства у сфері закупівель було запропоновано усунути порушення шляхом припинення відкритих торгів “Будівництва вежі спеціального призначення на території військової частини А1915”
Дата публікації звіту:
20.07.2020 14:55
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- other: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто
Дата публікації:
22.07.2020 10:56