• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень КНП «Берегометського ЦПМСД» у смт. Берегомет Вижницького району

Завершена

2 037 773.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Номер: 1d49e173a81d4d7d875bbf4c6d2f5116
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-03-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.07.2020 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 03.07.2020 13:40 - 25.07.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.07.2020 № 23 Чернівці Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 03 липня 2020 року № 23 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2020-05-25-000085-b від 25.05.2020 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, innamoshuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання правильності заповнення форм документів у сфері публічних закупівель встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4, пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частин третьої та шостої статті 17, пунктів 9 та 10 частини другої статті 22, абзаців другого та третього частини першої статті 25, частини першої статті 31, статті 32 та частини п’ятої статті 41 Закону. За результатами розгляду питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено порушення вимог абзаців другого та третього пункту першого частини першої статті 31 Закону. За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи, передбачені абзацом другим пункту першого частини першої статті 31, пунктом другим частини першої статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 липня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Комунального некомерційного підприємства «Берегометський центр первинної медико-санітарної допомоги» Вижницької районної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції по лоту 1 – Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельник 2020» (далі – ТОВ «Будівельник 2020») та Фізичної особи-підприємця Стринади Миколи Петровича (далі – ФОП Стринада М.П.), по лоту 2 - ТОВ «Будівельник 2020», Товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕРЕВО ПЛЮС» та ФОП Стринада М.П.; протоколи розкриття тендерних пропозицій від 24.06.2020; рішення уповноваженої особи від 01.07.2020 №1; повідомлення про намір укласти договір від 01.07.2020. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів у сфері публічних закупівель встановлено: - на порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель (UA-P-2020-05-25-000062-b) не містить інформації про місцезнаходження Замовника та його категорію; - на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено наступне. Так, на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону, Замовник завантажив загальний опис технічного завдання та вимог до матеріалів, в якому не передбачив їх конкретизацію стосовно кожного лота. У пункті 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (далі – розділ ІІІ) тендерної документації Замовник зазначив, що забезпечення тендерної пропозиції визначається у розмірі 0,5 % від початкової ціни договору, чим порушив вимоги абзацу третього частини першої статті 25 Закону, відповідно до якого розмір забезпечення тендерної пропозиції визначається від очікуваної вартості закупівлі. На порушення вимог абзацу другого частини першої статті 25 Закону Замовник у пункті 2 розділу ІІІ тендерної документації не зазначив строк дії забезпечення тендерної пропозиції. У підпункті 3.5.5 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовник для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі встановив вимогу щодо надання учасником довідок, які повинні містити інформацію, передбачену пунктами 5, 6, 13 частини першої статті 17 Закону та які повинні бути чинними на дату подання, чим порушив вимоги частини третьої статті 17 Закону, відповідно до якої спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Також, на порушення частини шостої статті 17 Закону, у підпункті 3.5.6 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовник невірно визначив строк, протягом якого переможець процедури закупівлі повинен надати Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону. Крім того, Замовник у пункті 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» (далі – розділ V) тендерної документації не зазначив питомої ваги критерію «ціна», чим не дотримав вимог пункту 10 частини другої статті 22 Закону. У пункті 3 розділу V тендерної документації Замовник зазначив випадки відхилення тендерної пропозиції, що не відповідають вимогам Закону в редакції від 19.04.2020, чим порушив вимоги частини першої статті 31 Закону. На порушення вимог статті 32 та частини п’ятої статті 41 Закону Замовник у розділі VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» (далі – розділ VI) тендерної документації зазначив підстави відміни торгів та випадки зміни істотних умов договору, що не відповідають вимогам Закону в редакції від 19.04.2020. За результатами розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовник по лотах 1 та 2 визнав переможцем учасника ФОП Стринаду М.П., тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації. Так, учасник ФОП Стринада М.П. у листі-згоді на обробку персональних даних не зазначив прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання, ідентифікаційний код та паспорті дані, чим не дотримав вимог підпункту 3.1.6 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Також, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Стринади М.П. по лотах 1 та 2 відсутня довідка в довільній формі про особу, уповноважену підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника в торгах, чим порушено вимоги підпункту 6.2.4 пункту 2 розділу VI тендерної документації. У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Стринади М.П. по лотах 1 та 2 відсутній гарантійний лист щодо погодження з істотними (основними) умовами договору, чим не дотримано вимоги підпункту 6.4.7 пункту 4 розділу VI тендерної документації. На порушення вимог підпункту 3.5.2. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації учасник ФОП Стринада М.П. у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не зазначив технічний стан інструментів та обладнання, що будуть використовуватися. Крім того, у підсумковій відомості ресурсів та розрахунковій вартості експлуатації однієї машино-години машин учасник ФОП Стринада М.П. надав розрахунок вартості автомобілів бортових, вантажопiдйомнiстю 5 т, крану переносного, вантажопiдйомнiстю 1 т, навантажувачiв одноковшевих, вантажопiдйомнiстю 1 т, кранів на автомобільному ходу, вантажопiдйомнiстю 10 т, лебідок електричних тягового зусилля до 49,05 кН, трамбівок пневматичних при роботі від компресора та інших, які не зазначив у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та на які не надав жодного документу, який підтверджував право власності чи користування, чим не дотримав вимог підпункту 3.5.2. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, пункту 1 частини другої статті 16 Закону. Відповідно до підпункту 3.5.3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації у разі, якщо тендерна пропозиція не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або, якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, або відсутність хоча б однієї інформації у довідках довільної форми, яка передбачена у підпункті 3.5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, або, якщо документальне підтвердження вказує на невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам, учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі статті 31 Закону. Отже, Замовник на порушення вимог абзаців другого та третього пункту першого частини першої статті 31 Закону та підпункту 3.5.3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Стринади М.П. як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Період усунення порушень: 10.07.2020 10:35 - 25.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 10.07.2020 10:35