• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

09210000-4 Мастильні засоби (олива КС-19, олива трансформаторна Т-1500) (власні кошти)

Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.

Завершена

3 154 470.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 9 446.40 UAH
Номер: 2586ac285d2b4a7da9bce2913f5bbc69
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-12-30-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.12.2020 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ., UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 30.12.2020 12:42 - 26.01.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 30.12.2020 № 75 Хмельницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 30.12.2020 № 75 Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу 3. UA-2020-05-22-005513-c 22.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковальчук Г.В. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницька, Хмельницький
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. (Хмельницька обл.), +38 (0 38) 276-55-94, dinik88@bigmir.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі в річному плані закупівель встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону у встановленому законодавством порядку, зокрема щодо недопущення таких порушень в подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 січня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Регіональної філії «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 21.05.2020 № 372, реєстр отриманих тендерних пропозицій (лот 1, лот 2), протокол розкриття (лот 1, лот 2), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МІРОІЛ» (лот 1, лот 2), повідомлення щодо продовження строку розгляду пропозиції (лот 1, лот 2), протоколи засідання тендерного комітету від 22.06.2020 № 372/1л1 та від 22.06.2020 № 372/1л2, повідомлення про намір укласти договір від 23.06.2020 (лот 1, лот 2), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 16.07.2020 № 13810-р/пк-пз та від 16.07.2020 № 13813-р/пк-пз, договори на закупівлю товару від 24.07.2020 № ПЗ/НХ-20599/НЮ та від 24.07.2020 № ПЗ/НХ-20598/НЮ, звіти про виконання договорів від 21.01.2021. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель не містить інформації щодо місцезнаходження замовника та його категорії. Водночас, під час здійснення моніторингу Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель звіти про виконання договорів про закупівлю (дата формування звітів: 21.01.2021).
Період усунення порушень: 22.01.2021 14:57 - 06.02.2021 00:00
Дата публікації висновку: 22.01.2021 14:57

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами проведеного моніторингу Управлінню західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області 22.01.2021 р. в системі електронних закупівель оприлюднений висновок по процедурі закупівлі «09210000-4 Мастильні засоби (олива КС-19, олива трансформаторна Т-1500) (власні кошти)» (код за ДК 021-2015 – 09210000-4 Мастильні засоби), оголошення № UA-2020-05-22-005513-c (далі – Висновок). Зазначеним Висновком встановлено порушення, допущені Замовником при публікації оголошення про проведення відкритих торгів та зобов’язано здійснити заходи щодо недопущення недоліків у подальшій роботі. Станом на дату публікації річного плану закупівель по зазначеній процедурі функціоналом електронного майданчика не була передбачена можливість зазначення у річному плані закупівель інформації щодо місцезнаходження замовника та його категорії. Регіональна філія «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» зобов’язується та гарантує здійснити заходи щодо недопущення недоліків у подальшій роботі, та в подальшому при здійсненні закупівель не допускати порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту: 05.02.2021 13:14