• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Деревина (Дрова паливні твердих порід)

Завершена

760 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 800.00 UAH
Номер: 1924d661010b43899bbee0158f815ba5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-08-14-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.08.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 14.08.2020 13:44 - 08.09.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 14.08.2020 №47 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 14.08.2020 №47 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2. UA-2020-05-22-004417-c 22.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, 02sosliuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в річному плані та оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону та пункту 8 частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу питання щодо надання відповіді на вимогу про усунення порушення, встановлено порушення вимог частини 1 статті 24 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 вересня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в річному плані та оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Відділу освіти Калинівської міської ради (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (із змінами), тендерну пропозицію переможця торгів ДП «Вінницький лісгосп», протокол засідання тендерного комітету від 11 червня 2020 №59, повідомлення про намір укласти договір від 11 червня 2020 року, договір від 22 липня 2020 року №187, додаткову угоду від 22 липня 2020 року №1 до договору від 22 липня 2020 року №187, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 16 липня 2020 року №13785-р/пк-пз та пояснення від 01 вересня 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель. Моніторинг, щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону, річний план закупівель оприлюднений в електронній системі закупівель за номером UA-P-2020-05-22-005055-c не містить інформації про місцезнаходження замовника та його категорію. Крім того, на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів (UA-2020-05-22-004417-c) не містить інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Також, встановлено, що замовник на вимогу про усунення порушення номер UA-2020-05-22-004417-c.c1, яка розміщена учасником ТОВ «ТЕД» в електронній системі закупівель 17 червня 2020 року, не оприлюднив відповідь протягом трьох робочих днів з дня її оприлюднення, чим порушив вимоги частини 1 статті 24 Закону та пункту 1 розділу ІІ. «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації замовника.
Період усунення порушень: 03.09.2020 14:34 - 18.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 03.09.2020 14:34

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Враховуючи недоліки в майбутньому тендерний комітет відділу освіти Калинівської міської ради буде намагатися не допускати порушень закону та дотримуватися принципів при проведенні публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 09.09.2020 16:22

Запити/Пояснення