• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Автоматичний гематологічний аналізатор (джерело фінансування – місцевий бюджет субвенції сільської ради)

Лозуватська амбулаторія ЗПСМ (Автоматичний гематологічний аналізатор - 2 шт.)

Завершена

460 450.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 13 813.50 UAH
Номер: 3b39095c4f2145acaa1e573344b2d9e8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-04-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.06.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 04.06.2020 12:45 - 26.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 02.06.2020 № 104 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 02.06.2020 № 104 Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 13 UA-2020-05-22-003807-с 22.05.2020 Комунальне некомерційне підприємство «Криворізький районний центр первинної медико-санітарної допомоги» Криворізької районної ради Дніпропетровської області (код ЄДРПОУ: 36721693) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olga.kolecnik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону, частини другої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне некомерційне підприємство "Криворізький районний центр первинної медико-санітарної допомоги" Криворізької районної ради Дніпропетровської області (далі – Замовник) на 2020 рік UA-P-2020-05-19-004318-c, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету Замовника 19.05.2020 №102, пояснення замовника, отримані 05.06.2020 через електронну систему закупівель, перелік змін та змінена тендерна документація, оприлюднені 05.06.2020. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 4 розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону, згідно з яким передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Крім того, Замовником у пункті 1 розділу ІІ тендерної документації «Порядок унесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації» зазначено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання Замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою закупівель не менше як на сім днів, чим порушено вимоги частини другої статті 24 Закону, якою передбачено, що у разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. В ході моніторингу Замовником порушення усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації та 05.06.2020 оприлюднено перелік змін та змінену тендерну документацію.
Період усунення порушень: 09.06.2020 17:26 - 24.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 09.06.2020 17:26

Запити/Пояснення