-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Електроенергія (універсальна послуга)
Завершена
226 284.83
UAH з ПДВ
Номер:
2f21d2c5fed04ee1b3e7f4237f690356
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-10-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.06.2020 00:00
Період моніторингу:
10.06.2020 15:31 - 02.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.06.2020 № 37
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 10.06.2020 № 37
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-05-22-002130-с 22.05.2020 Органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Вікторія КОРОЛЬ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення пункту 10 частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення установлено порушення частини 7 статті 40 та пункту 4 частини 1 статті 42 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель 11.06.2020, відповідно до додаткової угоди від 11.06.2020 № 3, Замовником розірвано договір від 09.06.2020 № 12-15, укладений з Маловисківським центром обслуговування споживачів ТОВ «Кіровоградська обласна енергопостачальна компанія».
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі.
Дата закінчення моніторингу: 16 червня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Мар’янівської сільської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 03.06.2020 № 12-15, договір про закупівлю від 09.06.2020 № 12-15, додаткова угода від 11.06.2020 № 3, звіт про виконання договору про закупівлю, пояснення надані Замовником через електронну систему закупівель.
В ході моніторингу установлено, що Замовником при проведенні вищевказаної переговорної процедури закупівлі в електронній системі публічних закупівель 03.06.2020 разом із повідомленням про намір укласти договір Замовником оприлюднений договір від 03.06.2020 № 12-15 з Маловисківським центром обслуговування споживачів ТОВ «Кіровоградська обласна енергопостачальна компанія», який укладений з порушенням строків встановлених частиною 7 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) (далі - Закон).
Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 42 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі: укладення договору з порушенням строків, передбачених частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону.
Також, при проведенні моніторингу встановлено, що Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель два підписані договори укладених з Маловисківським центром обслуговування споживачів ТОВ «Кіровоградська обласна енергопостачальна компанія» від 03.06.2020 № 12-15 та від 09.06.2020 № 12-15, які мають один і той самий номер 12-15, укладені на одну і ту саму суму – 226 284,83 грн, однак мають різні дати їх укладання – 03.06.2020 та 09.06.2020.
Крім того, під час моніторингу встановлено, що Замовником на порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону оприлюднено в електронній системі закупівель договір від 09.06.2020 № 12-15 без Додатку № 1 до договору, який відповідно до пункту 5.1 розділу 5 даного договору є його невід’ємною частиною
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель 11.06.2020, відповідно до додаткової угоди від 11.06.2020 № 3, Замовником розірвано договір від 09.06.2020 № 12-15, укладений з Маловисківським центром обслуговування споживачів ТОВ «Кіровоградська обласна енергопостачальна компанія».
Період усунення порушень:
16.06.2020 16:43 - 01.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
16.06.2020 16:43
Запити/Пояснення
Номер:
2672271d3f0948f081411c1be34adec3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.06.2020 16:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.06.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Електроенергія (універсальна послуга)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-05-22-002130-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1) Чому при проведенні вищевказаної переговорної процедури закупівлі в електронній системі публічних закупівель Prozorro 03.06.2020 разом із повідомленням про намір укласти договір Замовником оприлюднений договір, укладений з Маловисківським центром обслуговування споживачів ТОВ «Кіровоградська обласна енергопостачальна компанія» від 03.06.2020 № 12-15, при тому що відповідно до частини 7 статті 40 Закону Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через п’ять днів - у разі закупівлі електричної енергії, послуг з її передання та розподілу з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та що свідчить про нікчемність укладеного договору.
Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 42 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі: укладення договору з порушенням строків, передбачених частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону.
2) Як Замовник може пояснить наявність оприлюднених в електронні системі закупівель двох підписаних договорів укладених з Маловисківським центром обслуговування споживачів ТОВ «Кіровоградська обласна енергопостачальна компанія» від 03.06.2020 № 12-15 та від 09.06.2020 № 12-15, які мають один і той самий номер 12-15, укладені на одну і ту саму суму – 226 284,83 грн, однак мають різні дати їх укладання – 03.06.2020 та 09.06.2020?
Слід вказати, що відповідно до пункту 1 частини 1 статті 3 Закону цей Закон застосовується до замовників, визначених пунктами 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Відповідно до частини 10 статті 3 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом.
Відповідно до статті 13 Закону Закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур:
відкриті торги;
торги з обмеженою участю;
конкурентний діалог.
Як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі.
Крім того, відповідно до пункту 1 частини 1 статті 42 Закону Договір про закупівлю є нікчемним у разі якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону;
Отже, оприлюднення Замовником в електронній системі закупівель одного з вищевказаних договорів свідчить про порушення вимог частини 10 статті 3 Закону та відповідно до пункту 1 частини 1 статті 42 Закону свідчить про нікчемність договору?
3) Просимо надати ІD річних планів закупівель, на підставі яких, проведені закупівлі згідно договорів від 03.06.2020 № 12-15 та від 09.06.2020 № 12-15.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
18b235a6f95340a7964fce8e4e454640
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
11.06.2020 12:38
Опис:
Встановлені Вами порушення вимог частини 10 статті 3 Закону та відповідно до пункту 1 частини 1 статті 42 Закону, які свідчать про нікчемність договору 12-15 від 09.06.2020 усунені шляхом розірвання договору згідно додаткової угоди №3 від 11.06.2020 року, договір 12-15 від 03.06.2020 вважати не дійсним, так як внесено Нами помилково.
Номер:
fb7282f526b74b81aa15e3953f93f180
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
11.06.2020 15:23
Опис:
Встановлені Вами порушення вимог частини 10 статті 3 Закону та відповідно до пункту 1 частини 1 статті 42 Закону, які свідчать про нікчемність договору 12-15 від 09.06.2020 усунені шляхом розірвання договору згідно додаткової угоди №3 від 11.06.2020 року, договір 12-15 від 03.06.2020 вважати не дійсним, так як внесено Нами помилково.