-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги із просочування деревини.
Завершена
1 229 975.90
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 149.88 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 149.88 UAH
Номер:
dd81c962aaf74eabb6dc1dba80657a03
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-06-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.07.2020 00:00
Період моніторингу:
06.07.2020 17:57 - 28.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.07.2020 № 44
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 03.07.2020 № 44
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-05-22-001783-c 22.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» встановлено порушення вимог абзацу 1 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону № 922.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів передбачених статтями 29 та 31 Закону № 922, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 в редакції Закону України від 19.09.2019 р. № 114-IX (далі – Закон № 922), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Відділу освіти Станично-Луганської районної державної адміністрації Луганської області (далі - Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом тендерного комітету від 04.06.2020 року № 140, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л», протокол засідання тендерного комітету Замовника від 19.06.2020 року № 167 та від 23.06.2020 року № 175, повідомлення про намір укласти договір.
За результатами моніторингу встановлено, що на вимогу пункту 1.7 Додатку № 6 до тендерної документації учасник ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» у складі своєї тендерної пропозиції надав скановану копію протоколу випробувань № 16795 ПР від 12.05.2020 року (протокол кліматичних випробувань), яка оприлюднена не в повному обсязі, а саме відсутні 2 та 3 сторінки документу, що не відповідає умовам пункту 1.7 Додатку № 6. При цьому відповідно до пункту 1.10 Розділу III тендерної документації Замовником зазначено, якщо у складі тендерної пропозиції учасника надано скан-копію будь-якого документу, текст якої є нечитабельним (нечітке зображення, відсутність окремих фрагментів сторінки/інформації документу на його копії, тощо), вважатиметься, що учасник не надав такого документу, з настанням відповідних наслідків згідно статті 31 Закону № 922.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» не відповідає умовам пункту 1.10 Розділу III та пункту 1.7 Додатку № 6 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 1.3 Додатку № 5 тендерної документації учасник на підтвердження кваліфікаційним критеріям, зокрема, наявності обладнання та матеріально-технічної бази повинен надати копію договору купівлі - продажу або свідоцтва право власності, або договору оренди приміщень/будівлі/складу/офісу, дія якого має відповідати дії договору надання послуг.
Проведеним моніторингом встановлено, що учасник ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» у складі своєї тендерної пропозиції на вищезазначену вимогу надав договір оренди нежилих приміщень від 01.05.2013 року № 5 та договір суборенди від 10.09.2018 року № 2. При цьому, слід зазначити, що строк дії договору суборенди від 10.09.2018 року № 2 діє до 10.09.2020 року, в той час як Замовником відповідно до проекту договору зазначено, що дія договору надання послуг до 31.12.2020 року.
Відповідно до абзацу 1 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону № 922 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Однак, Замовник на порушення абзацу 1 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону № 922 не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» та відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 23.06.2020 року № 175 визнав його переможцем.
Період усунення порушень:
07.07.2020 15:44 - 22.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
07.07.2020 15:44
Запити/Пояснення
Номер:
2e583807ad7e412d93c4cd8dda51b893
Назва:
Протокол №193 від 13.07.2020
Дата опублікування:
13.07.2020 16:29
Опис:
Тендерний комітет розглянув висновок про результати моніторингу закупівлі від 07 липня 2020 року Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області за процедурою відкриті торги на закупівлю: код за ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини у відповідності до оголошеного аукціону UA-2020-05-22-001783-c. За результатами моніторингу встановлено, що на вимогу пункту 1.7 Додатку № 6 до тендерної документації учасник ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» у складі своєї тендерної пропозиції надав скановану копію протоколу випробувань № 16795 ПР від 12.05.2020 року (протокол кліматичних випробувань), яка оприлюднена не в повному обсязі, а саме відсутні 2 та 3 сторінки документу, що не відповідає умовам пункту 1.7 Додатку № 6. При цьому відповідно до пункту 1.10 Розділу III тендерної документації Замовником зазначено, якщо у складі тендерної пропозиції учасника надано скан-копію будь-якого документу, текст якої є нечитабельним (нечітке зображення, відсутність окремих фрагментів сторінки/інформації документу на його копії, тощо), вважатиметься, що учасник не надав такого документу, з настанням відповідних наслідків згідно статті 31 Закону № 922. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» не відповідає умовам пункту 1.10 Розділу III та пункту 1.7 Додатку № 6 до тендерної документації. Відповідно до пункту 1.3 Додатку № 5 тендерної документації учасник на підтвердження кваліфікаційним критеріям, зокрема, наявності обладнання та матеріально-технічної бази повинен надати копію договору купівлі - продажу або свідоцтва право власності, або договору оренди приміщень/будівлі/складу/офісу, дія якого має відповідати дії договору надання послуг. Проведеним моніторингом встановлено, що учасник ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» у складі своєї тендерної пропозиції на вищезазначену вимогу надав договір оренди нежилих приміщень від 01.05.2013 року № 5 та договір суборенди від 10.09.2018 року № 2. При цьому, слід зазначити, що строк дії договору суборенди від 10.09.2018 року № 2 діє до 10.09.2020 року, в той час як Замовником відповідно до проекту договору зазначено, що дія договору надання послуг до 31.12.2020 року. Відповідно до абзацу 1 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону № 922 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Однак, Замовник на порушення абзацу 1 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону № 922 не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» та відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 23.06.2020 року № 175 визнав його переможцем.
ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» надав аномально низьку ціну, згідно з пунктом 3 частини першої статті 1 Закону аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі – аномально низька ціна) – ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону.
В зв’язку з масштабними перевірками Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій в Луганській області було виявлено ряд порушень вимог законодавства, що створюють загрозу життю та здорове'ю людей у навчальних та дошкільних закладах Станично-Луганського району. Майже по всім закладам працівники ДСНС України склали акти за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб’єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки. На підставі актів було складено працівниками ДСНС України позивні заяви про вжиття заходів реагування у сфері державного нагляду у вигляді повного зупинення експлуатації будівель навчальних та дошкільних закладів. На підставі рішення суду два заклади вже зупинили експлуатацію будівлі. Ці перспективні навчальні заклади відвідує близько 250 учнів та вихованців. А у зв’язку з тим, що вони знаходяться на лінії розмежування діти будуть змушені переміщуватися в інші заклади освіти, що приведе до загрози життю дітей.
Враховуючи викладене, по вищевказаній закупівлі максимальна економія у розмірі 738715,90грн. бюджетних коштів. На зекономлені кошти можливо зробити обробку даху в інших навчальних та дошкільних закладах, це допоможе нам уникнути зупинення закладів.
На теперішні час залишається проблемою недостатності фінансових ресурсів в районному бюджеті для виконання порушень вказаних у актах органів ДСНС України.
Тендерний комітет вирішив залишити учасника ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» переможцем за процедурою відкриті торги на закупівлю: код за ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини у відповідності до оголошеного аукціону UA-2020-05-22-001783-c.