• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги із просочування деревини.

Завершена

1 229 975.90 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 149.88 UAH
Номер: dd81c962aaf74eabb6dc1dba80657a03
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-06-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.07.2020 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 06.07.2020 17:57 - 28.07.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.07.2020 № 44 Сєвєродонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 03.07.2020 № 44 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2020-05-22-001783-c 22.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Адреса: Ukraine, Луганська, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.), +38 (0 66) 991-70-21, nastya1807nastya@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» встановлено порушення вимог абзацу 1 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону № 922. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів передбачених статтями 29 та 31 Закону № 922, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 в редакції Закону України від 19.09.2019 р. № 114-IX (далі – Закон № 922), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Відділу освіти Станично-Луганської районної державної адміністрації Луганської області (далі - Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом тендерного комітету від 04.06.2020 року № 140, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л», протокол засідання тендерного комітету Замовника від 19.06.2020 року № 167 та від 23.06.2020 року № 175, повідомлення про намір укласти договір. За результатами моніторингу встановлено, що на вимогу пункту 1.7 Додатку № 6 до тендерної документації учасник ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» у складі своєї тендерної пропозиції надав скановану копію протоколу випробувань № 16795 ПР від 12.05.2020 року (протокол кліматичних випробувань), яка оприлюднена не в повному обсязі, а саме відсутні 2 та 3 сторінки документу, що не відповідає умовам пункту 1.7 Додатку № 6. При цьому відповідно до пункту 1.10 Розділу III тендерної документації Замовником зазначено, якщо у складі тендерної пропозиції учасника надано скан-копію будь-якого документу, текст якої є нечитабельним (нечітке зображення, відсутність окремих фрагментів сторінки/інформації документу на його копії, тощо), вважатиметься, що учасник не надав такого документу, з настанням відповідних наслідків згідно статті 31 Закону № 922. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» не відповідає умовам пункту 1.10 Розділу III та пункту 1.7 Додатку № 6 до тендерної документації. Відповідно до пункту 1.3 Додатку № 5 тендерної документації учасник на підтвердження кваліфікаційним критеріям, зокрема, наявності обладнання та матеріально-технічної бази повинен надати копію договору купівлі - продажу або свідоцтва право власності, або договору оренди приміщень/будівлі/складу/офісу, дія якого має відповідати дії договору надання послуг. Проведеним моніторингом встановлено, що учасник ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» у складі своєї тендерної пропозиції на вищезазначену вимогу надав договір оренди нежилих приміщень від 01.05.2013 року № 5 та договір суборенди від 10.09.2018 року № 2. При цьому, слід зазначити, що строк дії договору суборенди від 10.09.2018 року № 2 діє до 10.09.2020 року, в той час як Замовником відповідно до проекту договору зазначено, що дія договору надання послуг до 31.12.2020 року. Відповідно до абзацу 1 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону № 922 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Однак, Замовник на порушення абзацу 1 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону № 922 не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» та відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 23.06.2020 року № 175 визнав його переможцем.
Період усунення порушень: 07.07.2020 15:44 - 22.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 07.07.2020 15:44

Запити/Пояснення