-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Меблі медичного призначення
Торги відмінено
220 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 100.00 UAH
Номер:
1b733e6536e74a5880b485c9bcccd98c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-25-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.05.2020 00:00
Період моніторингу:
25.05.2020 17:04 - 16.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.05.2020 № 144
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-05-21-001733-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 21 травня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення абзацу восьмого пункту 1 розділу ІІ Порядку № 454.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частин третьої та шостої статті 17, пунктів 2 та 5, а також пункту 17 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів, передбачених частиною першою статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік Комунального некомерційного підприємства «Южноукраїнська міська багатопрофільна лікарня» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи КНБ «ЮМБЛ» від 21.05.2020 № 6 (далі – тендерна документація); пояснення Замовника від 28.05.2020, отримані через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник на порушення абзацу восьмого пункту першого розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 448/28578 (далі – Порядок №454) визначив предмет закупівлі за показником п’ятої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а саме: «ДК 021:2015: 33192000-2 — Меблі медичного призначення», та не зазначив у дужках код та назву медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05.02.2019 № 159.
Також на порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовник в тендерній документації не зазначив підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, встановлені пунктами 11 та 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Крім того, Замовник на порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації для учасників та переможця не визначив спосіб підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 12 та 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Крім того, встановлено, що на порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовник в тендерній документації для переможця процедури закупівлі визначив спосіб подання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, який не відповідає вимогам частини шостої статті 17 Закону, а саме: не передбачає необхідність оприлюднення документів в електронній системі закупівель. Також Замовник в тендерній документації для подання цих документів визначив строк, який є меншим, ніж зазначений в частині шостій статті 17 Закону.
Моніторингом також встановлено, що Замовник на порушення пункту 5 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації не зазначив кількість товару та на порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації не зазначив електронну адресу посадової особи замовника.
Відповідно до пункту другого частини першої статті 32 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень:
28.05.2020 15:32 - 12.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
28.05.2020 15:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відмінити закупівлю ДК 021:2015 – 33192000-2 «Меблі медичного призначення» з підстави, а саме: Відповідно до пункту другого частини першої статті 32 Закону замовник відміняє торги за неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Дата публікації звіту:
28.05.2020 16:58
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionDescription: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
-
Дата публікації:
03.06.2020 09:40
Запити/Пояснення
Номер:
ea55bbafdcbf44a1bce148b3d36de38b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.05.2020 17:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.05.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 33192000-2 — Меблі медичного призначення (Ліжечка для новонароджених пересувні; Ліжка односпальні лікарняні)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
В пунктах 4.1, 4.2 та в додатку 3 тендерної документації Замовника зазначено, що закупівля здійснюється за лотами, а саме: «Лот № 1 – ліжечка для новонароджених пересувні» та «Лот № 2 – ліжка односпальні лікарняні».
Пропонуємо пояснити, чи дозволено Замовником подача учасниками тендерних пропозицій стосовно окремої частини предмета закупівлі (лота)?
Якщо Замовником дозволена подача учасниками тендерних пропозицій стосовно окремої частини предмета закупівлі (лота), пропонуємо пояснити причини відсутності в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про те, що закупівля здійснюється за лотами.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Номер:
0ae2fe6a99a54b2a9c267b5395432cfc
Назва:
відповідь на питання
Дата опублікування:
28.05.2020 08:35
Опис:
Доброго дня! Дякуємо за запитання.
КНП «ЮМБЛ» вирішило відмінити закупівлю :
ДК 021:2015: 33192000-2 Меблі медичного призначення
(ЛОТ № 1 «Ліжечка для новонароджених пересувні»
ЛОТ № 2 «Ліжка односпальні лікарняні»)