-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Набережна та прв. Партизанському в смт. Ярмолинці Хмельницької області
Річний план закупівель затверджений «21» травня 2020 року. Місцезнаходження Замовника: 32100, Україна, Хмельницька область, смт. Ярмолинці, вул. Центральна, 14. Категорія: Відповідно до п.1 ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою
Завершена
2 164 471.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 822.36 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 822.36 UAH
Номер:
e55230bbe9994db09156bcf7199e134a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-30-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.07.2020 00:00
Період моніторингу:
31.07.2020 09:31 - 22.08.2020 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.07.2020 № 46
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 30.07.2020 № 46
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
2. UA-2020-05-21-004890-c; 21.05.2020
Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час укладання та внесення змін до договору про закупівлі.– порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) (далі – Закон), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час укладання та внесення змін до договору про закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Ярмолинецької селищної ради, (далі – Замовник) за номером ID: UA-P-2020-05-21-001361-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 21.05.2020 №23, зміни до тендерної документації від 03.06.2020 №24, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 11.06.2020, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 17.06.2020 №25; №26 та №27, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІСТРОБУД» (далі – ТОВ «ДНІСТРОБУД»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Інженерно-будівельна компанія «Гайвей»» (далі – ТОВ «Інженерно-будівельна компанія «Гайвей»»), Приватного підприємства «А.М.А. ПЛЮС» (далі – ПП«А.М.А. ПЛЮС»), повідомлення про намір укласти договір від 17.06.2020, вимогу учасника ТОВ «ДНІСТРОБУД» про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації від 18.06.2020 (ID: UA-2020-05-21-004890-c.a3), рішення Замовника на вимогу про усунення порушення від 23.06.2020, договір від 20.05.2020 №31Т, повідомлення про внесення змін від 20.05.2020 та від 29.05.2020, договір про закупівлю від 01.07.2020 №20.
Крім того, проаналізовано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.04.2020 №7492 -р/пк-пз.
Період усунення порушень:
07.08.2020 15:24 - 13.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
07.08.2020 15:24