- 
                    Відкриті торги
 - 
                        Безлотова
 - 
                        КЕП
 
Вершкове масло (вершкове масло«Селянське» не менше 72,5%)
Місцезнаходження замовника: Україна, Хмельницька область, місто Кам'янець-Подільський, вул. Північна, 96 а Категорія замовника: орган місцевого самоврядування Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                1 393 000.00
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 0.5% або 6 965.00 UAH
        мін. крок: 0.5% або 6 965.00 UAH
                    Номер:
                    12d12492960a4e5a985f98cb88d0a15f
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2020-05-26-000046
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    26.05.2020 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    26.05.2020 17:54 - 17.06.2020 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Порушення виявлені
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ     В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.05.2020		№	31
			
Хмельницький
Про початок 
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ: 
1.   Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника Західного офісу
Держаудитслужби                                                         Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток 
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області 
від 26.05.2020   № 31 
Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу	
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі	унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу		
Працівник, відповідальний за здійснення моніторингу
6. UA-2020-05-21-004345-c 	21.05.2020	Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.	
Ковальчук Г.В.
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель                                                 Наталія БОЛДЕЦЬКА
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
 
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
 
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Виявлені
                
                                                        
                Тип порушень:
                
                                                            - Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
 - Інші порушення законодавства у сфері закупівель
 
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону.  
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону, частини третьої, четвертої та шостої статті 17 Закону.
Крім того встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано Наказу №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.
Порушень законодавства у сфері закупівель в частині визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом  - не встановлено.
                
                                                                        
                    Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
                    З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; оприлюднення інформації щодо закупівлі; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) (далі – Закон). 
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Управління освіти і науки Кам'янець-Подільської міської ради Хмельницької області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника  від 21.05.2020 №12.
За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів встановлено, що в порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів за номером ID: UA-2020-05-21-004345-c не містить інформації щодо мови (мов), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено наступне:
- в порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону вимоги щодо надання учасниками процедури закупівлі інформації  про відсутність підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону, встановлені Замовником згідно рекомендованої форми довідки, наведеної в Додатку 2 до тендерної документації, не відповідають вимогам частини третьої та четвертої статті 17 Закону. Відповідно до частини третьої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Згідно частини четвертої статті 17 Закону замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті;
- в порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону вимоги, передбачені пунктом 5 Розділу ІІІ  тендерної документації щодо переліку, строків та способу надання переможцем закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі не відповідають вимогам частини шостої статті 17 Закону. Відповідно до частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Окрім цього, в порушення вимог частини третьої статті 17 Закону  у Додатку 7 до тендерної документації  «Перелік документів, що подаються учасником – переможцем» не містить відомостей щодо підстави встановленої частиною другою статті 17 Закону та інформації про спосіб підтвердження відповідності переможця вказаним вимогам Закону. 
В ході моніторингу також встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 №680 (далі – Наказ №680) щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.
Крім того, наведений в пункті 2 Розділу ІІ тендерної документації порядок внесення змін до тендерної документації не відповідає порядку, визначеному у частині другій статті 24 Закону.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    28.05.2020 14:07 - 12.06.2020 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    28.05.2020 14:07
                
                        Інформація про усунення порушення
                    Опис звіту:
                    Уповноваженою особою управління освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради розглянуто запит Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зроблено наступні висновки: внести зміни до тендерної документації.
                
                                                                        
                    Дата публікації звіту:
                    01.06.2020 11:47
                
                        Підтвердження факту усунення порушення
                    Результат:
                    Усунуто
                
                                                        
                Результат по типу порушення:
                
                                                            - other: Так
 - corruptionBiddingDocuments: Так
 
                    Опис:
                    Порушення усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації.
                
                                                                        
                    Дата публікації:
                    04.06.2020 09:40