-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Овочі, фрукти та горіхи (Овочі: капуста білокачанна свіжа, цибуля ріпчаста свіжа, буряк червоний столовий, морква, помідори, огірки – сезонні овочі)
Місцезнаходження замовника: Україна, Хмельницька область, місто Кам'янець-Подільський, вул. Північна, 96 а Категорія замовника: орган місцевого самоврядування Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Завершена
397 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 987.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 987.50 UAH
Номер:
c66c15169fdf450a8b19c798da50f6e2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-26-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.05.2020 00:00
Період моніторингу:
26.05.2020 17:57 - 17.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.05.2020 № 31
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 26.05.2020 № 31
Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Працівник, відповідальний за здійснення моніторингу
4. UA-2020-05-21-003881-c 21.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Ковальчук Г.В.
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону, частини третьої, четвертої та шостої статті 17 Закону.
Крім того встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано Наказу №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.
Порушень законодавства у сфері закупівель в частині визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом - не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; оприлюднення інформації щодо закупівлі; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Управління освіти і науки Кам'янець-Подільської міської ради Хмельницької області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.05.2020 №8.
За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів встановлено, що в порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів за номером ID: UA-2020-05-21-003881-c не містить інформації щодо мови (мов), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено наступне:
- в порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону вимоги щодо надання учасниками процедури закупівлі інформації про відсутність підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону, встановлені Замовником згідно рекомендованої форми довідки, наведеної в Додатку 2 до тендерної документації не відповідають вимогам частини третьої та четвертої статті 17 Закону. Відповідно до частини третьої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Згідно частини четвертої статті 17 Закону замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті;
- в порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону вимоги, передбачені пунктом 5 Розділу ІІІ тендерної документації щодо переліку, строків та способу надання переможцем закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі не відповідають вимогам частини шостої статті 17 Закону. Відповідно до частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Окрім цього, в порушення вимог частини третьої статті 17 Закону у Додатку 7 до тендерної документації «Перелік документів, що подаються учасником – переможцем» не містить відомостей щодо підстави встановленої частиною другою статті 17 Закону та інформації про спосіб підтвердження відповідності переможця вказаним вимогам Закону.
В ході моніторингу також встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 №680 (далі – Наказ №680) щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.
Крім того, наведений в пункті 2 Розділу ІІ тендерної документації порядок внесення змін до тендерної документації не відповідає порядку, визначеному у частині другій статті 24 Закону.
Період усунення порушень:
28.05.2020 14:06 - 12.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
28.05.2020 14:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Уповноваженою особою управління освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради розглянуто запит Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зроблено наступні висновки: внести зміни до тендерної документації.
Дата публікації звіту:
01.06.2020 12:30
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації.
Дата публікації:
04.06.2020 09:43