-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)( персональний комп"ютер ,1 етап -27 шт.)
Торги відмінено
486 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 430.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 430.00 UAH
Номер:
8ad3b6c3bb924519bc904e1aac90b043
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-26-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.05.2020 00:00
Період моніторингу:
26.05.2020 14:45 - 17.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.05.2020 №39
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Ганна ШКЛЯР
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 26.05.2020 №39
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2020-05-21-002200-c від 21.05.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону.
За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої та п’ятої статті 17 Закону, пунктів 2, 11, 14 частини другої статті 22 Закону та статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності складання форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходи передбачені частиною 1 статті 32 Закону, а також недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності складання форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (із змінами та доповненнями, далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня» Тернопільської обласної ради (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-05-21-001819-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 21.05.2020 року №21.05/2( із змінами від 01.06.2020), пояснення Замовника від 27.05.2020 отримане через електронну систему закупівель.
Проведеним моніторингом відображення закупівлі у річному плані встановлено, що на порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель Замовника UA-P-2020-05-21-001819-c не містить інформації про місцезнаходження та категорію Замовника.
На порушення вимог частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі UA-2020-05-21-002200-с не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
Проведеним моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено окремі порушення, а саме:
- наведений у підпункті 1.2 пункту 1 розділу 2 тендерної документації порядок надання роз’яснень щодо тендерної документації не відповідає порядку, визначеному у статті 24 Закону;
- на порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації невірно зазначено інформацію протягом якого строку тендерні пропозиції вважаються дійсними;
- в порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону не зазначено кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
- на порушення вимог частини третьої та п’ятої статті 17 Закону, пункту 2 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації Замовником встановлено вимогу щодо надання інформації в довільній формі або згідно наведеної форми для учасників про відсутність підстав передбачених пунктами 2,3,4,8,9,10,11 частини першої статті 17 Закону;
- на порушення вимог частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить відомостей щодо відсутності підстави відмови учаснику встановленої частиною другою статті 17 Закону та не містить інформації про спосіб підтвердження для переможця, щодо відсутності підстави, передбаченої частиною другою статті 17 Закону.
Крім цього, у тендерній документації (в пункті 1 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції») зазначено, що замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини першої статті 28 Закону. В даному випадку здійснено посилання на невідповідну статтю чинної редакції Закону (стаття 28 замість статті 29 Закону).
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області про надання пояснень, щодо складеної тендерної документації не у відповідності до вимог Закону Замовником проінформовано, що прийнято рішення внести відповідні зміни до тендерної документації. Однак, у внесених 01.06.2020 змінах до тендерної документації фактично не конкретизовано протягом якого терміну вважаються дійсними тендерні пропозиції.
Період усунення порушень:
05.06.2020 15:06 - 20.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
05.06.2020 15:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Враховуючи встановлені під час моніторингу органом державного фінансового контролю порушення законодавства у сфері публічних закупівель та зобов’язання вжити заходи щодо їх усунення, з метою недопущення таких порушень у майбутньому, тендерним комітетом Замовника на підставі ч. 1 ст. 32 Закону України „Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) прийнято рішення про відміну тендеру процедури закупівлі по ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер, І етап – 27 шт.)
Дата публікації звіту:
10.06.2020 16:12
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
Порушення усунуто
Дата публікації:
10.06.2020 17:23
Запити/Пояснення
Номер:
b1968743deb44ac39e0578b6e52e46b6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.05.2020 16:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.05.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)( персональний комп"ютер ,1 етап -27 шт.)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-05-21-002200-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виникла потреба в отриманні наступного пояснення.
1. У пункті 5 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше ніж 90 днів (з дати розкриття тендерних пропозицій). Чому зазначена інформація не відповідає пункту 11 частини другої статті 22 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
ff4e6dc5a56d4825969460e8a223b270
Назва:
Відповідь на запит в рамках моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
27.05.2020 15:35
Опис:
Запит Західного офісу Держаудитслужби управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 26.05.2020 (№ UA-М-2020-05-26-000023) щодо надання пояснень з приводу прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі по ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер, І етап – 27 шт.) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-05-21-002200-с), який надійшов на електронну систему закупівель, тендерним комітетом Замовника розглянуто.
Керуючись ч. 5 ст. 8 Закону України „Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) щодо запиту пояснюємо наступне.
При складанні тендерної документації процедури закупівлі по ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер, І етап – 27 шт.), тендерним комітетом було допущено механічну помилку у розділі ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації пункті 5 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними», а саме: „тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше ніж 90 днів (з дати розкриття тендерних пропозицій)”
Враховуючи виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, тендерним комітетом за результатами моніторингу буде усунено порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Затверджено рішенням тендерного комітету, протокол від 27.05.2020 року № 27.05/1.