-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-10 /Н-33/ – Приморське – Жовтий Яр – Татарбунари з під’їздом до смт. Сергіївка, км 12+931 – км 27+189 (додаткові роботи)
Завершена
42 232 465.00
UAH з ПДВ
Номер:
266fa83a3007450ab52bb135c3126086
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-10-07-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.10.2020 00:00
Період моніторингу:
07.10.2020 15:58 - 29.10.2020 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.10.2020 № 190
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 07.10.2020 № 190.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-05-21-001576-c, 21.05.2020. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі,укладання та публікування договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 жовтня 2020 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, що діяла на час проведення процедури (далі – Закон), правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель: Служби автомобільних доріг в Одеській області (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-05-21-000388-a); оголошення про проведення переговорної процедури; обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол переговорів від 20.05.2020 № 2; повідомлення про намір укласти договір, договір від 10.06.2020 № 99П/19/ДР, повідомлення про внесення змін до договору, відповідь Замовника на запит від 15.10.2020.
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону Західний офіс через електронну систему закупівель надав Замовнику запит на пояснення щодо прийнятих рішень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. За результатами моніторингу та з врахуванням надання Замовником у визначений Законом строк відповідних пояснень та документів, порушень не встановлено.
Період усунення порушень:
26.10.2020 16:49 - 30.10.2020 00:00
Дата публікації висновку:
26.10.2020 16:49
Запити/Пояснення
Номер:
ddb7930a12614d70a9b3f2c8ac5c2c39
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
09.10.2020 09:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.10.2020 00:00
Опис:
Дата: 09.10.2020
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-05-21-001576-c, яка проводилася Службою автомобільних доріг в Одеській області (далі – Замовник) за переговорною процедурою, виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Під час виконання робіт за результатами якої саме процедури закупівлі виникла необхідність у виконанні додаткових робіт (вказати ID процедури закупівлі).
2. Надати документальне підтвердження щодо невключення в початковий проект та/або дефектний акт та/або кошториси та/або технічне завдання ряду додаткових робіт, про які зазначено в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі.
3. Відповідно до пункту 8 частини 6 статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, в т.ч., протокол засідання технічної ради Служби автомобільних доріг в Одеській області від 09.04.2020, листування між виконавцем та замовником щодо необхідності виконання додаткових робіт та інше.
4. Відповідно до опублікованого в інформаційно–телекомунікаційній системі закупівель «ProZorro» протоколу № 2 від 20.05.2020 після перевірки документів виявлено, що документи надані в повному обсязі та відповідають вимогам чинного законодавства.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати документальне підтвердження ТОВ «Автомагістраль-Південь» кваліфікаційних та інших вимог Замовника.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
a25d116bfbee4ab3b20673cbc1c62a18
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
15.10.2020 16:05
Опис:
1. UA-2019-02-27-001824-a
2. Питання є не зовсім зрозумілим, оскільки «роботи є додатковими та аналогічними». Тому цілком можливо, що найменування додаткових робіт буде співпадати з такими, які були передбачені основним контрактом, проте саме обсяги робіт будуть додатковими!
Надається витяг (додаток 5 «Технічне завдання») з тендерної документації на проведення процедури закупівлі UA-2019-02-27-001824-a.
3. 4. Документи по питанням 3 та 4 надаються в додатках.