• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021-2015 (CPV) 15130000-8 - М’ясопродукти (Сосиски вищого гатунку, Ковбаса варена вищого гатунку, Сардельки вищого гатунку)

Місцезнаходження замовника: м. Черкаси, вул. Гоголя, 251; Категорія замовника: відповідно до п.1.ч.1.ст.2 Закону; Вид закупівлі: відкриті торги, відповідно до абз.1, п.5, ч.2 ст.4 Закону; мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.

Завершена

3 249 981.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 249.91 UAH
Номер: 067353f022724090b241380ad0be2f41
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-21-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.07.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 21.07.2020 16:24 - 12.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.07.2020 №39 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 14 липня 2020 року №003100-18/2288-2020, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 21.07.2020 №39 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5.UA-2020-05-20-006794-c 20.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, 02sosliuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо надання роз’яснень на звернення щодо усунення порушення під час проведення тендеру установлено порушення норм частини першої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання повноти виконання рішень Антимонопольного комітету України установлено порушення вимог частини 22 статті 18 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 серпня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо усунення порушення під час проведення тендеру, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами), (далі – Закон), повноти виконання рішень Антимонопольного комітету України, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, звернення ТОВ «Каштан-Плюс» з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру та роз’яснення замовника на нього, тендерну пропозицію ТОВ «Каштан-Плюс», рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 15 червня 2020 року №11760-р/пк-пз та від 18 червня 2020 року №12090-р/пк-пз, протокол засідання тендерного комітету від 06 липня 2020 року №24, повідомлення про намір укласти договір, договір від 21 липня 2020 року №18, пояснення від 28 липня 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель. Моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Відповідно до вимог частини першої статті 24 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель надати роз’яснення на звернення щодо тендерної документації та/або звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Однак, за результатами моніторингу закупівлі установлено, що замовник на вимогу про усунення порушення номер UA-2020-05-20-006794-c.a1, яка оприлюднена в електронній системі закупівель 25 травня 2020 року, не оприлюднив роз’яснення в триденний термін, чим порушив вимоги частини першої статті 24 Закону. Вимогами частини 22 статті 18 Закону визначено, що рішення органу оскарження є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються, у строк не пізніше 30 днів з дня його прийняття, у разі якщо таке рішення не було оскаржене до суду. Так, Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України прийнято рішення 15 червня 2020 року №11760-р/пк-пз (далі – Рішення №11760), частиною першою якого визначено, що замовник повинен усунути наведені в цій частині невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації. За результатами моніторингу установлено, що замовником, на порушення вимог частини 22 статті 18 Закону, до змісту тендерної документації (в останній редакції від 16 червня 2020 року) не внесені відповідні зміни, передбачені частиною першою Рішення №11760, чим не виконано частину першу даного Рішення.
Період усунення порушень: 10.08.2020 11:54 - 26.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 10.08.2020 11:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до вашого висновку, за результатами проведеного моніторингу по закупівлі UA-2020-05-20-006794-c, повідомляємо наступне. Відповідно до Наказу Державної аудиторської служби України №23 від 02 червня 2016 року «Про затвердження положень про офіси Держаудитслужби та їх підрозділи» прийнятого згідно з абзацем першим частини третьої статті 21 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" та пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року N 43, затверджено: Положення про Західний офіс Держаудитслужби; Положення про Південний офіс Держаудитслужби; Положення про Північний офіс Держаудитслужби; Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби; Положення про Східний офіс Держаудитслужби. Відповідно до пункту 1 Положення про Північний офіс держаудитслужби, Північний офіс Держаудитслужби (далі - Офіс) підпорядковується Держаудитслужбі та є її міжрегіональним територіальним органом. У складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління у Вінницькій, Житомирській, Черкаській, Чернігівській областях (далі - управління). Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно. У місті Києві та на території Київської області реалізацію державного фінансового контролю здійснює апарат Офісу. Пунктом 3 Положення про Північний офіс Держаудитслужби основним завданням Офісу є реалізація повноважень Держаудитслужби на території Вінницької, Житомирської, Київської, Черкаської, Чернігівської областей та в місті Києві. Підпунктом 2 пункту 4 Положення про Північний офіс Держаудитслужби визначено, що Офіс відповідно до покладених на нього завдань реалізує державний фінансовий контроль через здійснення: державного фінансового аудиту; перевірки закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель. Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Таким чином право проведення моніторингу у Черкаській області має право Управління Держаудитслужби у Черкаській області . Проведення вами моніторингу, а також подальші дії та вимоги, які походять від моніторингу, виходять за межі ваших повноважень та являються протиправними та не законними. Будь які ваші вимоги, являються незаконними, та не підлягають задоволенню.
Дата публікації звіту: 14.08.2020 21:47

Запити/Пояснення