-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021-2015 (CPV) 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний, Хліб з борошна ІІ г і житнього, Батон із пшеничниного борошна в/г)
Місцезнаходження замовника: м. Черкаси, вул. Гоголя, 251; Категорія замовника: відповідно до п.1.ч.1.ст.2 Закону; Вид закупівлі: відкриті торги, відповідно до абз.1, п.5, ч.2 ст.4 Закону; мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Завершена
2 488 515.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 442.58 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 442.58 UAH
Номер:
ec0660d7699d43d0a4f58a459f84e11c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-16-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.07.2020 00:00
Період моніторингу:
16.07.2020 18:41 - 07.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.07.2020 № 42
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 14.07.2020 №003100-18/2288-2020 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 16.07.2020 № 42
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2020-05-20-006682-c, 20.05.2020, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено недотримання вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону та абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону.
Моніторингом питання виконання замовником рішення Антимонопольного комітету України виявлено недотримання норми абзацу 2 частини двадцять другої статті 18 Закону.
За наслідком аналізу питання наявності підстав для відміни торгів встановлено порушення пункту 2 частини першої статті 32 Закону.
Аналізом питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов'язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції від 19.04.2020 (далі – Закон); виконання замовником рішення Антимонопольного комітету України; розгляду тендерних пропозицій; наявності підстав для відміни торгів; своєчасності укладання договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради (далі - замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів UA-2020-05-20-006682-c; тендерну документацію (нову редакцію), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи б/н від 16.06.2020; відповідь замовника від 03.08.2020 на запит, отриману через електронну систему закупівель; звернення учасників через електронну систему закупівель до замовника від 25.05.2020 та 08.07.2020 та надані замовником відповіді від 29.05.2020 та 10.07.2020; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.06.2020 №11758-р/пк-пз; форму реєстру отриманих тендерних пропозицій; форму протоколу розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ТОВ «Вікарт» та ТОВ «Каштан-Плюс»; протокольні рішення Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель від 06.07.2020 № 20; договір поставки товару від 21.07.2020 № 22.
За результатами моніторингу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2020-05-20-006682-c встановлено, що на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що всупереч пункту 17 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації не зазначена електронна адреса посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Необхідно зазначити, що така електронна адреса відображена в оголошенні про проведення відкритих торгів, що не спростовує вищевикладеного порушення Закону при складанні тендерної документації.
Також у тендерній документації (стор. 19) здійснено посилання на наказ Міністерства охорони здоров’я України від 29.12.2012 №1140 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Медичні вимоги до якості та безпечності харчових продуктів та продовольчої сировини».
Вказаний наказ Міністерства охорони здоров’я України втратив чинність на підставі розпорядження Кабінету Міністрів України від 18.12.2017 № 1022-р «Про скасування, визнання такими, що втратили чинність, та такими, що не застосовуються на території України, деяких актів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади з пожежної безпеки, охорони праці та санітарного законодавства».
Отже, тендерна документація не відповідає нормам абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині інформації, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством.
В тендерній документації замовником передбачено наступну умову «Позитивний відгук має бути складений на фірмовому бланку Покупця – контрагента за договором, адресований Замовнику даної процедури закупівлі, завірений підписом його уповноваженої особи, з зазначенням ПІБ та контактного телефону особи-виконавця даного відгуку, відгук повинен бути виданий протягом 2020 року.»
Згідно рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.06.2020 №11758-р/пк-пз встановлення наведеної вище умови порушує вимоги Закону, в зв’язку з чим замовника зобов’язано внести зміни до тендерної документації з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення.
Згідно інформації електронної системи закупівель замовником щодо вищезаначеної умови не внесено зміни до тендерної документації, що є невиконанням рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено Законом.
Необхідно вказати, що замовником не дотримано норми абзацу 2 частини двадцять другої статті 18 Закону, згідно якого рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
При цьому, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України не оскаржувалось до суду у строк, визначений частиною двадцять третьою статті 18 Закону.
Окремо необхідно зазначити, що в ході проведення моніторингу замовнику надано через електронну систему закупівель запит, відповідь на який не спростовує вищевказаного порушення щодо невиконання рішення Антимонопольного комітету України.
В порушення пункту 2 частини першої статті 32 Закону замовник не відмінив процедуру закупівлі через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель та уклав договір поставки товару від 21.07.2020 № 22.
Період усунення порушень:
06.08.2020 16:24 - 21.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
06.08.2020 16:24
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до вашого висновку, за результатами проведеного моніторингу по закупівлі UA-2020-05-20-006682-c, повідомляємо наступне.
Відповідно до Наказу Державної аудиторської служби України №23 від 02 червня 2016 року «Про затвердження положень про офіси Держаудитслужби та їх підрозділи» прийнятого згідно з абзацем першим частини третьої статті 21 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" та пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року N 43, затверджено: Положення про Західний офіс Держаудитслужби; Положення про Південний офіс Держаудитслужби; Положення про Північний офіс Держаудитслужби; Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби; Положення про Східний офіс Держаудитслужби.
Відповідно до пункту 1 Положення про Північний офіс держаудитслужби, Північний офіс Держаудитслужби (далі - Офіс) підпорядковується Держаудитслужбі та є її міжрегіональним територіальним органом.
У складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління у Вінницькій, Житомирській, Черкаській, Чернігівській областях (далі - управління).
Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно.
У місті Києві та на території Київської області реалізацію державного фінансового контролю здійснює апарат Офісу.
Пунктом 3 Положення про Північний офіс Держаудитслужби основним завданням Офісу є реалізація повноважень Держаудитслужби на території Вінницької, Житомирської, Київської, Черкаської, Чернігівської областей та в місті Києві.
Підпунктом 2 пункту 4 Положення про Північний офіс Держаудитслужби визначено, що Офіс відповідно до покладених на нього завдань реалізує державний фінансовий контроль через здійснення: державного фінансового аудиту; перевірки закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель.
Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Таким чином право проведення моніторингу у Черкаській області має право Управління Держаудитслужби у Черкаській області .
Проведення вами моніторингу, а також подальші дії та вимоги, які походять від моніторингу, виходять за межі ваших повноважень та являються протиправними та не законними.
Будь які ваші вимоги, являються незаконними, та не підлягають задоволенню.
Дата публікації звіту:
14.08.2020 21:54
Запити/Пояснення
Номер:
4b3f435437304f92a1906e51cdbc1212
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.07.2020 18:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.08.2020 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Хліб пшеничний, Хліб з борошна ІІ г і житнього, Батон із пшеничного борошна в/г», очікуваною вартістю 2 488 515,80 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-20-006682-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації з наступних питань:
- з яких підстав замовником не внесено зміни до тендерної документації, в частині наступного «позитивний відгук має бути складений на фірмовому бланку Покупця – контрагента за договором, адресований Замовнику даної процедури закупівлі, завірений підписом його уповноваженої особи, з зазначенням ПІБ та контактного телефону особи-виконавця даного відгуку, відгук повинен бути виданий протягом 2020 року», що визначено в Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.06.2020 № 11758-р/пк-пз?
- чим керувався замовник при укладенні договору поставки товару від 21.07.2020 № 22 з переможцем процедури закупівлі – ТОВ «Каштан-Плюс», ціна якого відмінна від ціни пропозиції переможця, визначеної за результатом аукціону?
Інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
c4ff783bf4654b0a99f4e854261b78b1
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
03.08.2020 20:48
Опис:
У відповідь на запитання у мехаж проведення моніторингу закупівлі по предмету «Код ДК 021-2015 (CPV) 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний, Хліб з борошна ІІ г і житнього, Батон із пшеничниного борошна в/г)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-20-006682-c), повідомляємо, що Замовником будуть розглянуті дані питання. За результатами розгляду буде надано відповідь.