-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Буського, Золочівського та Перемишлянського районів Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місцезнаходження Замовника: 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18. Категорія замовника Департаменту дорожнього господарства Львівській обласної державної адміністрації – відповідно до п.1 ч.4. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020р. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська.
Завершена
155 598 177.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 777 990.89 UAH
мін. крок: 0.5% або 777 990.89 UAH
Номер:
e19e26568f0a4c26931a00c11f10a105
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-09-22-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.09.2020 00:00
Період моніторингу:
22.09.2020 16:59 - 14.10.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
21.09.2020 № 187
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4942-2020 та № 003100-18/4943-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 187
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9 UA-2020-05-20-005700-c 20.05.2020 Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації (код за ЄДРПОУ 43493483) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розкриття тендерних пропозицій, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ "ДРОГ-БУД Україна" та ТОВ "АВАКС ПРОФ", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення в подальшому порушень вимог статті 22 Закону під час складання тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 жовтня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення процедури, тендерну документацію Замовника, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 06.08.2020, тендерні пропозиції ТОВ "ДРОГ-БУД Україна", ТОВ "АВАКС ПРОФ", протокол тендерного комітету від 07.09.2020 №205 про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір, оприлюднений в електронній системі закупівель 07.09.2020, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 07.09.2020, договір від 25.09.2020 №115-09/20, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – колегія АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.07.2020 №14473-р/пк-пз, від 26.08.2020 №16099-р/пк-пз, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 05.10.2020.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено недотримання Замовником норми п.11 ч.2 статті 22 Закону в частині визначення строку дії тендерної пропозиції.
Період усунення порушень:
19.10.2020 20:02 - 02.11.2020 23:00
Дата публікації висновку:
19.10.2020 20:02
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Висновок Державної аудиторської служби України виконано.Замовник в подальшому не допускатиме порушень вимог статті 22 Закону під час складання тендерної документації.
Дата публікації звіту:
26.10.2020 14:10
Запити/Пояснення
Номер:
1e6eecfb4071462a8be8d0dd49d044ad
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
30.09.2020 15:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.10.2020 00:00
Опис:
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-05-20-005700-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. За результатами проведеного аналізу встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Закону, а саме:
- в пункті 7 частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено що учасники завантажують документ, що підтверджує дотримання учасником умов поданої ним тендерної пропозиції протягом 120 днів з дня розкриття пропозицій (ч. 4 цього Розділу) чим порушено вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону, якою передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій);
- в частині 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що суперечить вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону в частині визначення - із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а не з дати розкриття тендерних пропозицій;
- в тендерній документації в пункті 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» не зазначено дату кінцевого строку подання тендерної пропозиції, чим порушено вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону, якою передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
2. За результатами проведеного аналізу встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів зазначеної закупівлі не відповідає вимогам Закону, а саме:
- на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
- на порушення вимог пункту 10 частини другої статті 21 Закону дата та час розкриття тендерних пропозицій (22 червня 2020 09:04) які опубліковані в оголошенні про проведення відкритих торгів не відповідає даті та часу розкриття тендерних пропозицій (30 червня 2020 13:01) яка зазначена в протоколі розкриття тендерних пропозицій електронної системи закупівель.
3. Чому на звернення учасника щодо тендерної документації розміщеного в електронній системі закупівлі 04 червня 2020 Замовником було надано відповідь 11 червня 2020 – протягом 5 робочих днів, чим порушено вимоги частини 1 статті 24 Закону де зазначено, що Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
4. Чому протокол розгляду тендерних пропозицій затверджений на засіданні тендерного комітету від 22.06.2020 №55 згідно якого до оцінки було допущено тендерні пропозиції учасників, було оприлюднено в електронній системі закупівель 24.06.2020 – протягом двох днів, чим порушено вимоги пункту 7 частини 1 статті 10 Закону де зазначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, зокрема: протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження.
5. Чому Замовником на порушення вимог пункту 2 частини 1 статті 31 Закону не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "ДРОГ-БУД Україна" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: на вимогу пункту 1 «Кваліфікаційні критерії встановлені замовником до учасників відповідно до статті 16 Закону» частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасником ТОВ "ДРОГ-БУД Україна" у складі тендерної пропозиції для підтвердження фінансової спроможності не було надано фінансову звітність.
6. Чому Замовником на порушення вимог пункту 2 частини 1 статті 31 Закону не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "ДРОГ-БУД Україна" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, так в пункті 2.1 (Таблиця 3) Додатку 1 до тендерної документації вимагалось, що Учасник включає в Довідку працівників відповідної кваліфікації, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі відповідно до Технічної специфікації (Додаток 3) з дотриманням діючих норм і правил, а саме: головний інженер, інженер з якості, інженерно-технічні працівники, виконавець робіт, майстер, водії механізмів (механізатори), що вказані в Довідці про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі (п. 1.1. Додатку 1 до Тендерної документації), дорожній робітник та інші працівники, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі. Згідно п. 1.1. Додатку 1 до Тендерної документації вказано в Довідці про наявність обладнання (техніки) та технологій (Таблиця 1) – «кран», проте в довідку працівників відповідної кваліфікації, які є необхідними для виконання робіт ТОВ "ДРОГ-БУД Україна" не включив посаду машиніста крана автомобільного.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
8d729ee1c4a04acd8b4c3f01b71dadfc
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
05.10.2020 18:14
Опис:
На Ваш запит щодо надання пояснень від 30.09.2020 року в межах проведення моніторингу закупівлі послуг: Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Буського, Золочівського та Перемишлянського районів Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації повідомляє наступне.
1. В частині 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що не суперечить вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині визначення - із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, оскільки кінцевий строк подання тендерних пропозицій у відкритих торгах з публікацією англійською мовою відповідає даті розкриття тендерних пропозицій.
В тендерній документації в пункті 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» Замовником зазначено дату кінцевого строку подання тендерної пропозиції у бланкетний спосіб, адже в пункті 1 Розділу Подання та розкриття тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено, що «кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначений в оголошенні про проведення процедури закупівлі».
2. Щодо зазначення умов надання забезпечення тендерних пропозицій Замовник повідомляє, що майданчик https://www.dzo.com.ua не містить функціоналу для розміщення умови надання забезпечення тендерних пропозицій в оголошенні, проте Замовником зазначені умови надання тендерного забезпечення в пункті 2 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.
Дата та час розкриття тендерних пропозицій (22 червня 2020 09:04) які зазначені в оголошенні про проведення відкритих торгів, а також дата та час розкриття тендерних пропозицій (30 червня 2020 13:01) які зазначені в протоколі розкриття тендерних пропозицій електронної системи закупівель Замовником особисто не зазначаються, а зазначаються в даних документах в результаті формування даних документів електронною системою закупівель автоматично.
3. Щодо несвоєчасності надання роз’яснення на звернення зазначаємо, що відповідно до статті 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 10 Закону роз’яснення до тендерної документації оприлюднюються у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про надання роз’яснень. Роз’яснення було затверджено протоколом засідання тендерного комітету від 10.06.2020року № 46, та опубліковано на веб-порталі Prozorro 11.06.2020 року. Додатково зазначаємо, що 08.06.2020 року є державним вихідним. Отже, Замовником було дотримано норм законодавства при наданні роз’яснень.
4. Щодо оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій згідно якого до оцінки було допущено тендерні пропозиції учасників, повідомляємо, що допуск тендерних пропозицій учасників до оцінки здійснювався на підставі рішення тендерного комітету департаменту дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації № 55 від 24.06.2020 року (протокол додається). Отже, Замовником було дотримано вимоги пункту 7 частини 1 статті 10 Закону. Додатково повідомляємо, що Замовником було допущено технічну описку в протоколі засідання тендерного комітету № 205 від 07.09.2020 року при зазначені дати протоколу засідання тендерного комітету відповідно до якого здійснювався допуск тендерних пропозицій до оцінки.
5. Щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДРОГ-БУД Україна" з причини неподання фінансової звітності повідомляємо, що відповідно до пункту 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості як, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до частини 1 статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. В Тендерній документації в пункті 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» чітко вказано, що спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону визначена Додатком 1 до Тендерної документації. Додаток 1 до Тендерної документації не містить вимоги щодо підтвердження наявності в учасника фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
6. Щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДРОГ-БУД Україна" з причини не включення до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі машиніста крана зазначаємо, що ТОВ "ДРОГ-БУД Україна" включив в довідку про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі автокран КРАЗ 250, який належить до дорожньо-будівельних машин. В свою чергу, в довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі ТОВ "ДРОГ-БУД Україна" включив працівників: Романишина Романа Петровича, Дзюмаковського Миколу Миколайовича, Білого Івана Івановича, Степанціва Павла Петровича, Лагодича Миколу Ярославовича, Вітвіцького Андрія Васильовича, Дмитрака Юрія Васильовича за посадою машиніст дорожньо-будівельних машин. Жодних додаткових документів на машиніста крана автомобільного не вимагалось, тому перевірка тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДРОГ-БУД Україна" здійснювалась згідно вимог тендерної документації. Отже, у Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ДРОГ-БУД Україна".