• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Спеціальний робочий одяг

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації . Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19.06.2020 18:00 Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 19.06.2020 18:00 Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.

Завершена

8 208 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 82 080.00 UAH
Номер: 24bba486be444f88a11506129dc87930
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-22-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.07.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 27.07.2020 17:12 - 18.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 27.07.2020 № 215 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 27.07.2020 № 215 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 13 UA-2020-05-19-001791-b 19.05.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, metulisnska.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та вимог про усунення порушень установлено порушення норм частини першої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ВЕРСАХЕМ», ТОВ “Український центр стратегічних рішень», ПрАТ «Швейна фабрика «НІНА», ТОВ «Швейне об’єднання «РОБОЧИЙ СТІЛЬ», ТОВ «СПЕЦТОРГ ТРЕЙД», ТОВ «УМТК ТРЕЙД», обґрунтування учасником аномально низької ціни,– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує вжити заходів передбачених пунктом 2 частиною першою статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 серпня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо тендерної документації та вимог про усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, обґрунтування учасником аномально низької ціни. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Пасажирська компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами) затверджену рішенням тендерного комітету від 10.06.2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕРСАХЕМ» (далі – ТОВ «ВЕРСАХЕМ»), товариства з обмеженою відповідальністю «УМТК ТРЕЙД» (далі – ТОВ «УМТК ТРЕЙД»), товариства з обмеженою відповідальністю «Центр промислових засобів індивідуального захисту» (далі – ТОВ «Центр промислових засобів індивідуального захисту»), товариства з обмеженою відповідальністю «Український центр стратегічних рішень» (далі – ТОВ «Український центр стратегічних рішень»), приватне акціонерне товариство «Швейна фабрика «НІНА» (далі – ПрАТ «Швейна фабрика «НІНА»), товариства з обмеженою відповідальністю «Швейне об’єднання «РОБОЧИЙ СТІЛЬ» (далі – ТОВ «Швейне об’єднання «РОБОЧИЙ СТІЛЬ»), товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦТОРГ ТРЕЙД» (далі – ТОВ «СПЕЦТОРГ ТРЕЙД»), протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення від 02.07.2020, обґрунтування аномально низької ціни, протокол визначення учасника переможцем процедури закупівлі від 21.07.2020 № 59-10/07/20, повідомлення про намір укласти договір від 21.07.2020. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що через електронну систему закупівель оприлюднені вимоги про усунення порушень від 07.07.2020 № UA-2020-05-19-001791-b.c3 та № UA-2020-05-19-001791-b.c4, на які Замовник протягом трьох робочих днів не надав роз’яснення, чим порушив вимоги частини першої статті 24 Закону. Ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK2-14-1 – не підтверджено.
Період усунення порушень: 07.08.2020 18:59 - 22.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 07.08.2020 18:59

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до висновку, інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень. 1. ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ наказом від 27.07.2020 № 215 розпочала моніторинг закупівлі 18130000-9 Спеціальний робочий одяг (Спеціальний робочий одяг), UA-2020-05-19-001791-b Орган державного фінансового контролю через електронну систему закупівель оприлюднив висновок про результати моніторингу закупівлі 07 серпня 2020, а саме: «Висновок про результати моніторингу закупівлі Дата публікації: 07 серпня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 22 серпня 2020 І. Вступна частина Інформація про замовника: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ", 41022900, Україна, Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А Інформація про предмет закупівлі: Спеціальний робочий одяг, 8208000UAH, 18130000-9, ДК021, 9500, шт Інформація про оприлюднення: f6d8a735464c454d9e6e11a26e1ac6e1, 2020-05-19 Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків Дата початку моніторингу: 27 липня 2020 ІІ. Констатуюча частина Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 серпня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо тендерної документації та вимог про усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, обґрунтування учасником аномально низької ціни. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Пасажирська компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами) затверджену рішенням тендерного комітету від 10.06.2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕРСАХЕМ» (далі – ТОВ «ВЕРСАХЕМ»), товариства з обмеженою відповідальністю «УМТК ТРЕЙД» (далі – ТОВ «УМТК ТРЕЙД»), товариства з обмеженою відповідальністю «Центр промислових засобів індивідуального захисту» (далі – ТОВ «Центр промислових засобів індивідуального захисту»), товариства з обмеженою відповідальністю «Український центр стратегічних рішень» (далі – ТОВ «Український центр стратегічних рішень»), приватне акціонерне товариство «Швейна фабрика «НІНА» (далі – ПрАТ «Швейна фабрика «НІНА»), товариства з обмеженою відповідальністю «Швейне об’єднання «РОБОЧИЙ СТІЛЬ» (далі – ТОВ «Швейне об’єднання «РОБОЧИЙ СТІЛЬ»), товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦТОРГ ТРЕЙД» (далі – ТОВ «СПЕЦТОРГ ТРЕЙД»), протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення від 02.07.2020, обґрунтування аномально низької ціни, протокол визначення учасника переможцем процедури закупівлі від 21.07.2020 № 59-10/07/20, повідомлення про намір укласти договір від 21.07.2020. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що через електронну систему закупівель оприлюднені вимоги про усунення порушень від 07.07.2020 № UA-2020-05-19-001791-b.c3 та № UA-2020-05-19-001791-b.c4, на які Замовник протягом трьох робочих днів не надав роз’яснення, чим порушив вимоги частини першої статті 24 Закону. Ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK2-14-1 – не підтверджено. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та вимог про усунення порушень установлено порушення норм частини першої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ВЕРСАХЕМ», ТОВ “Український центр стратегічних рішень», ПрАТ «Швейна фабрика «НІНА», ТОВ «Швейне об’єднання «РОБОЧИЙ СТІЛЬ», ТОВ «СПЕЦТОРГ ТРЕЙД», ТОВ «УМТК ТРЕЙД», обґрунтування учасником аномально низької ціни,– порушень не встановлено. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує вжити заходів передбачених пунктом 2 частиною першою статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Порушення виявлено Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та вимог про усунення порушень установлено порушення норм частини першої статті 24 Закону)». Аргументовані заперечення до висновку та інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень щодо встановленого порушення законодавства, а саме: «…через електронну систему закупівель оприлюднені вимоги про усунення порушень від 07.07.2020 № UA-2020-05-19-001791-b.c3 та № UA-2020-05-19-001791-b.c4, на які Замовник протягом трьох робочих днів не надав роз’яснення, чим порушив вимоги частини першої статті 24 Закону». Надаємо аргументовані заперечення до висновку викладених у висновку в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: ч. 1 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено «Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру…». По закупівлі, оголошення UA-2020-05-19-001791-b, Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 22 червня 2020 18:00. Вимоги про усунення порушень від 07.07.2020 № UA-2020-05-19-001791-b.c3 та № UA-2020-05-19-001791-b.c4 не відносяться до тендерної документації та подані після розгляду тендерних пропозицій. Зважаючи на викладене зазначені у висновку вимоги не відповідають та не підпадають під ч. 1 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» в зв’язку з чим порушення в цій частині відсутні. Також надаємо інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень: Додатково слід зазначити наступне: Протокол розгляду тендерних пропозицій оприлюднено 02.07.2020. Абз. 10 п. 12 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.» у відповідності до даної норми система призначила аукціон 08 липня 2020 14:03. Вимоги № UA-2020-05-19-001791-b.c3 та № UA-2020-05-19-001791-b.c4 оприлюднені 07.07.2020 16:29 Замовник в свою чергу 08.07.2020 протоколом № 55/1-1/07/20 опрацював вимогу та надав відповідь, а саме: «Вашу вимогу опрацьовано та повідомляється наступне. Порядок оскарження процедур закупівлі передбачений ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимоги не відповідає ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі», не відповідає ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Додатково інформуємо, що по тендерним пропозиціям ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД", ТОВ "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" підстави відхилення відсутні в наслідок чого вони правомірно допущені до аукціону.». 08.07.2020 відповідь відповідно протоколу № 55/1-1/07/20 надавав 08.07.2020 о 13:48 та отримав повідомлення про помилку системи та неможливість оприлюднити таку відповідь та протокол, посилання: file:///Z:/%D0%A2%D0%95%D0%9D%D0%94%D0%95%D0%A0%D0%9D%D0%98%D0%99/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B8%20%D0%B7%D0%B0%D1%81%D1%96%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%BB%20%D0%BE%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%B6%20%D1%80%D1%96%D1%88/2020/08.07/smarttender.biz.html та «print screen» помилки системи в доказ неможливості оприлюднити файл з протоколом № 55/1-1/07/20 від 08.07.2020 додається. Незважаючи на те що вказані вище вимоги про усунення порушень (від 07.07.2020 № UA-2020-05-19-001791-b.c3 та № UA-2020-05-19-001791-b.c4) фактично за змістом не відповідають ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» в зв’язку з чим не підлягають обов’язковому опрацюванню, замовник все одно зробив все можливе для надання відповіді учаснику. Зокрема замовник крім вищевикладених дій направив 08.07.2020 вимогу № ПК-7/1565 від 08.07.2020 на майданчик SmartTender ТОВ "СМАРТТЕНДЕР" та ДП "ПРОЗОРРО", наступного змісту: «Вимога На виконання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та з метою оприлюднення відповіді замовника не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель у відповідності до ч. 3 ст. 31 та ч. 4 ст. 33 ЗУ «про публічні закупівлі» вимагаємо оприлюднити протокол № 55/1-1/07/20 від 08.07.2020 за вимогами UA-2020-05-19-001791-b.c4 та UA-2020-05-19-001791-b.c3, оголошення UA-2020-05-19-001791-b, зазначений протокол додається. Додатково вимагаємо надати пояснення стосовно відсутності технічної можливості у замовника (філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» виконати) оприлюднити відповіді замовника на вимоги UA-2020-05-19-001791-b.c4 та UA-2020-05-19-001791-b.c3 від 07.07.2020 станом на 08.07.2020 у відповідності до ч. 3 ст. 31 та ч. 4 ст. 33 ЗУ «про публічні закупівлі» адже термін п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Додаємо «print screen» помилки системи в доказ неможливості оприлюднити файл з протоколом № 55/1-1/07/20 від 08.07.2020.». 14.07.2020 замовник отримав відповідь від SmartTender ТОВ "СМАРТТЕНДЕР" лист № 548/1 від 14.07.2020 (копія додається) про те що вимоги подані 07.07.2020 на стадії 1.2 пре-кваліфікація, а 08.07.2020 00:00 було закінчено період оскарження та процедура автоматично перейшла на стадію 2. Аукціон. Відповідно до технічного завдання ДП "ПРОЗОРРО" при наявності вимоги, поданої на стадії 1.2 пре-кваліфікація, замовник має технічну можливість оприлюднити відповідь лише на стадії 1.2 пре-кваліфікація. Таким чином технічна можливість оприлюднити відповідь при переході на наступну стадію у замовника зникає. Зважаючи на викладене електронна система налаштована таким чином, що у замовника відсутні 5 днів з дня надходження звернення через електронну систему закупівель, як то передбачено . 3 ст. 31 та ч. 4 ст. 33 ЗУ «про публічні закупівлі». Але не зважаючи на всі обставини описані замовником, замовник надав у належний строк через електронну систему закупівель відповідь на вимоги UA-2020-05-19-001791-b.c4 та UA-2020-05-19-001791-b.c3 від 07.07.2020 шляхом оприлюднення відповіді на відгук UCSS Marketing07.07.2020 16:35, який є ідентичний зазначеним вимогам https://dozorro.org/tender/UA-2020-05-19-001791-b. Враховуючи що перехід на https://dozorro.org/tender/UA-2020-05-19-001791-b відбувається безпосередньо з https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-19-001791-b тобто оголошення про відкриті торги такий перехід є частиною електронної системи закупівель. Підсумовуючи у замовника відсутні порушення ч. 1. ст. 24 ЗУ «про публічні закупівлі» та відсутні порушення ч. 3 ст. 31 та ч. 4 ст. 33 ЗУ «про публічні закупівлі», крім того надана вичерпна інформація «про причини неможливості усунення виявлених порушень». Просимо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ в порядку п. 9 ст. 8 Закону підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку в цій частині, зокрема у зв’язку з відсутністю порушення. Додатки: 1) протокол № 55/1-1/07/20 від 08.07.2020 2) «print screen» помилки системи 3) вимогу № ПК-7/1565 від 08.07.2020 4) лист № 548/1 від 14.07.2020
Дата публікації звіту: 12.08.2020 14:06