• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі приміщення навчального корпусу Рокитнівського професійного ліцею смт Рокитне, вул. Міцкевича, 15 Рівненської області

Завершена

1 873 138.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 365.69 UAH
Номер: 007d3d6a7464483da68f02c2e47ab96f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-14-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.07.2020 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 14.07.2020 16:19 - 05.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 14.07.2020 № 52 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 14.07.2020 № 52. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2020-05-19-002236-a 19.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 липня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Рокитнівського професійного ліцею (далі-Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-05-15-002000-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол № 20 від 18.05.2020), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП «Басич Володимир Григорович», пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 17.07.2020. За результатами аналізу розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовником у протоколі розкриття тендерних пропозицій що учасника ФОП «Басич Володимир Григорович» визнано переможцем відкритих торгів при тому, що його тендерна пропозиція не відповідає вимогам встановлених тендерною документацією, а саме: у пункті 3 Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю робіт «Капітальний ремонт покрівлі приміщення навчального корпусу Рокитнівського професійного ліцею смт Рокитне, вул. Міцкевича, 15 Рівненської області» передбачено завантаження в електронну систему закупівель у складі пропозиції копій дозволів, ліцензій необхідних згідно чинного законодавства для виконання робіт по предмету закупівлі. Учасник ФОП «Басич Володимир Григорович» у складі тендерної пропозиції надав копію ліцензії на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середнім та значними наслідками та довідку про залучення субпідрядника ФОП Катеринич В.М. на здійснення монтажу пристроїв блискавкозахисту. Однак, у тендерній пропозиції відсутня інформація про наявність ліцензії виданої Державною інспекцією техногенної безпеки України на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області оприлюднено запит від 15.07.2020 про надання пояснення щодо невідхилення тендерної пропозиції переможця. У поясненні, яке отримане через електронну систему закупівель 17.07.2020 Замовником зазначено, що учасник процедури закупівлі ФОП «Басич Володимир Григорович» у складі своєї тендерної пропозиції надав копію ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середнім та значними наслідками від 09.08.2017 №33-Л. Оскільки, відсоток залучення субпідрядника до виконання робіт становить менше 20 відсотків (в даному випадку 5%) від вартості договору про закупівлю ФОП «Басич Володимир Григорович» у складі своєї тендерної пропозиції була надана довідка про залучення субпідрядника у довільній формі. Тендерною документацією не вимагалося подання ліцензій субпідрядників. Відповідно до ч.2 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» під час укладання договору про закупівлю ФОП«Басич Володимир Григорович» була надана копія ліцензії Державної інспекції техногенної безпеки України серія АЕ №184122 виданої на ім’я Катеринича Віктора Михайловича (субпідрядника) на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме: монтаж, перевірка (огляд) пристроїв блискавкозахисту; вогнезахисне просочування (поверхневе). З огляду на вищевказане, пояснення надане Замовником, не обґрунтовує прийняте рішення про визнання тендерної пропозиції ФОП «Басич Володимир Григорович» такою, що відповідає вимогам Замовника, встановленим в додатку 3 тендерної документації в частині надання копій дозволів, ліцензій необхідних згідно чинного законодавства для виконання робіт по предмету закупівлі. При цьому, у разі невідповідності пропозиції учасника вимогам тендерної документації, замовник згідно частини першої статті 31 Закону повинен відхилити таку пропозицію.
Період усунення порушень: 23.07.2020 16:56 - 07.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 23.07.2020 16:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Додаткова угода про розірвання договору підряду від 17.07.2020
Дата публікації звіту: 28.07.2020 10:05

Запити/Пояснення