-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі приміщення навчального корпусу Рокитнівського професійного ліцею смт Рокитне, вул. Міцкевича, 15 Рівненської області
Завершена
1 873 138.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 365.69 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 365.69 UAH
Номер:
007d3d6a7464483da68f02c2e47ab96f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-14-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.07.2020 00:00
Період моніторингу:
14.07.2020 16:19 - 05.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.07.2020 № 52
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 14.07.2020 № 52.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-05-19-002236-a 19.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 липня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Рокитнівського професійного ліцею (далі-Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-05-15-002000-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол № 20 від 18.05.2020), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП «Басич Володимир Григорович», пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 17.07.2020.
За результатами аналізу розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовником у протоколі розкриття тендерних пропозицій що учасника ФОП «Басич Володимир Григорович» визнано переможцем відкритих торгів при тому, що його тендерна пропозиція не відповідає вимогам встановлених тендерною документацією, а саме: у пункті 3 Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю робіт «Капітальний ремонт покрівлі приміщення навчального корпусу Рокитнівського професійного ліцею смт Рокитне, вул. Міцкевича, 15 Рівненської області» передбачено завантаження в електронну систему закупівель у складі пропозиції копій дозволів, ліцензій необхідних згідно чинного законодавства для виконання робіт по предмету закупівлі.
Учасник ФОП «Басич Володимир Григорович» у складі тендерної пропозиції надав копію ліцензії на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середнім та значними наслідками та довідку про залучення субпідрядника ФОП Катеринич В.М. на здійснення монтажу пристроїв блискавкозахисту. Однак, у тендерній пропозиції відсутня інформація про наявність ліцензії виданої Державною інспекцією техногенної безпеки України на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області оприлюднено запит від 15.07.2020 про надання пояснення щодо невідхилення тендерної пропозиції переможця.
У поясненні, яке отримане через електронну систему закупівель 17.07.2020 Замовником зазначено, що учасник процедури закупівлі ФОП «Басич Володимир Григорович» у складі своєї тендерної пропозиції надав копію ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середнім та значними наслідками від 09.08.2017 №33-Л. Оскільки, відсоток залучення субпідрядника до виконання робіт становить менше 20 відсотків (в даному випадку 5%) від вартості договору про закупівлю ФОП «Басич Володимир Григорович» у складі своєї тендерної пропозиції була надана довідка про залучення субпідрядника у довільній формі. Тендерною документацією не вимагалося подання ліцензій субпідрядників.
Відповідно до ч.2 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» під час укладання договору про закупівлю ФОП«Басич Володимир Григорович» була надана копія ліцензії Державної інспекції техногенної безпеки України серія АЕ №184122 виданої на ім’я Катеринича Віктора Михайловича (субпідрядника) на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме: монтаж, перевірка (огляд) пристроїв блискавкозахисту; вогнезахисне просочування (поверхневе).
З огляду на вищевказане, пояснення надане Замовником, не обґрунтовує прийняте рішення про визнання тендерної пропозиції ФОП «Басич Володимир Григорович» такою, що відповідає вимогам Замовника, встановленим в додатку 3 тендерної документації в частині надання копій дозволів, ліцензій необхідних згідно чинного законодавства для виконання робіт по предмету закупівлі.
При цьому, у разі невідповідності пропозиції учасника вимогам тендерної документації, замовник згідно частини першої статті 31 Закону повинен відхилити таку пропозицію.
Період усунення порушень:
23.07.2020 16:56 - 07.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
23.07.2020 16:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Додаткова угода про розірвання договору підряду від 17.07.2020
Дата публікації звіту:
28.07.2020 10:05
Запити/Пояснення
Номер:
920f516d07a54fab8d20130ad0b9e689
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.07.2020 09:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.07.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-05-19-002236-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
1. Замовником у п. 5 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації зазначено, що переможець процедури закупівлі в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Переможець ФОП «Басич Володимир Григорович» не надав у складі тендерної пропозиції підтвердження щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених пунктом 12 частини першої та частини другої статті 17 Закону.
2. Відповідно до п. 3 Додатку 3 тендерної документації на закупівлю робіт «Капітальний ремонт покрівлі приміщення навчального корпусу Рокитнівського професійного ліцею смт Рокитне, вул. Міцкевича, 15 Рівненської області» передбачено завантаження в електронну систему закупівель у складі пропозиції копій дозволів, ліцензій необхідних згідно чинного законодавства для виконання робіт по предмету закупівлі.
Переможець торгів ФОП «Басич Володимир Григорович» у складі тендерної пропозиції надав копію ліцензії на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середнім та значними наслідками та довідку про залучення субпідрядника ФОП Катеринич В.М. на здійснення монтажу пристроїв блискавкозахисту. Однак, у тендерній пропозиції відсутня інформація про наявність ліцензії виданої Державною інспекцією техногенної безпеки України на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
7bbc267bf6304b63bb0d3541f43cb17c
Назва:
Пояснення на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Дата опублікування:
17.07.2020 14:13
Опис:
Пояснення на питання №1: «У додатку 3 до тендерної документації в розділі «Перелік документів для ПЕРЕМОЖЦЯ закупівель, що надаються для підтвердження відсутності підстав визначених статтею 17 Закону, а також документи що надаються для укладання договору» по предмету закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі приміщення навчального корпусу Рокитнівського професійного ліцею смт Рокитне, вул. Міцкевича, 15, Рівненської області» (UA-2020-05-19-002236-a) в пункті 8 вимагалося надати оригінал або копію довідки виданої уповноваженим на це органом (МВС України) для підтвердження інформації про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (пункт 12 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»). У складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП «Басич Володимир Григорович» була надана довідка від 03.06.2020 №90 в якій в п.8 міститлась інформація, що Басича В. Г. не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Переможцем закупівлі ФОП «Басич Володимир Григорович» шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель була надана Довідка (повна) 20163368400900542284 серія ІІА №1710674 Міністерства внутрішніх справ України, про те, що станом на 11.06.2020 Басич Володимир Григорович до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває (довідку видано для участі в процедурі закупівлі). З огляду на те, що правопорушення пов’язані з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми є кримінальними правопорушеннями (ст.ст. 149 та 150 Кримінального кодексу України) та держателем реєстру злочинів щодо торгівлі людьми є Міністерство внутрішніх справ України і цей реєстр є закритим, то Довідка (повна) 20163368400900542284 серія ІІА №1710674 Міністерства внутрішніх справ України, про те, що станом на 11.06.2020 Басич Володимир Григорович до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває (довідку видано для участі в процедурі закупівлі) автоматично підтверджує і відсутність притягнення до відповідальності за правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
У складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП «Басич Володимир Григорович» була надана довідка від 03.06.2020 №90 в якій в п.9 було зазначено про відсутність фактів, що ФОП Басич В. Г. не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником (в нашому випадку Рокитнівським професійним ліцеєм), що призвело до його дострокового розірвання і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Тендерний комітет підтверджує, що зазначена інформація відповідає дійсності. У додатку 3 до тендерної документації в розділі «Перелік документів для ПЕРЕМОЖЦЯ закупівель, що надаються для підтвердження відсутності підстав визначених статтею 17 Закону, а також документи що надаються для укладання договору» не було зазначено необхідність ще раз документально підтверджувати цей двом сторонам (Учаснику і Замовнику) відомий факт. Оскільки переможець закупівлі ФОП Басич В. Г. не перебуває в обставинах зазначених у частині другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», то відпадає необхідність надання документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності.
- Пояснення на питання №2: «У додатку 3 до тендерної документації в розділі «Документи, що підтверджують інформацію про відповідність кваліфікаційним критеріям УЧАСНИКІВ процедури закупівлі» по предмету закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі приміщення навчального корпусу Рокитнівського професійного ліцею смтРокитне, вул. Міцкевича, 15, Рівненської області» (UA-2020-05-19-002236-a) для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі») в п. 3 «Інформація про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази та технологій для виконання умов договору» вимагалося, зокрема, подання копій дозволів, ліцензій необхідних згідно чинного законодавства для виконання робіт по предмету закупівлі учасника процедури закупівлі. Учасник процедури закупівлі фізична особа – підприємець Басич Володимир Григорович у складі своєї тендерної пропозиції надав копію ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середнім та значними наслідками від 09.08.2017 №33-Л. Оскільки, відсоток залучення субпідрядника до виконання робіт становить менше 20 відсотків (в даному випадку 5%) від вартості договору про закупівлю ФОП Басичем В. Г. у складі своєї тендерної пропозиції була надана довідка про залучення субпідрядника у довільній формі. Тендерною документацією не вимагалося подання ліцензій субпідрядників.
Відповідно до ч.2 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» під час укладання договору про закупівлю ФОП Басичем В. Г. була надана копія ліцензії Державної інспекції техногенної безпеки України серія АЕ №184122 виданої на ім’я Катеринича Віктора Михайловича (субпідрядника) на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме: монтаж, перевірка (огляд) пристроїв блискавкозахисту; вогнезахисне просочування (поверхневе).
2. Забезпечити оприлюднення відповіді на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно Закону України «Про публічні закупівлі».