-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачево – Рахів – Богородчани – Івано-Франківськ – Рогатин – Бібрка – Львів на ділянках км 151+400 – км 154+100, км 157+545 - км 157+905, км 159+590 - км 159+720, Закарпатська область
Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 88000, вул. Собранецька, 39, м. Ужгород, Закарпатська область. Код ЄДРПОУ - 25449824.
Завершена
192 229 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 961 145.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 961 145.00 UAH
Номер:
99c4562d82a441c6afaa84aa86b29968
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-24-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.03.2021 00:00
Період моніторингу:
24.03.2021 17:07 - 15.04.2021 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
Львів
24.03.2021 № 208
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами.
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 25.01.2021 №003100-18/866-2021 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана АНІЩЕНКО
Додаток
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 24.03.2021 № 208
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-05-19-001801-a 19.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ПБС» та ТОВ «ШБУ-77» та визначення переможця торгів встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції в частині відхилення (не відхилення) замовником тендерної пропозиції ТОВ «ПБС» встановлено порушення абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення в подальшому порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону при оприлюднені інформації про закупівлю та вимог статті 31 Закону при здійсненні розгляду тендерних пропозицій учасників, а також розглянути питання щодо припинення зобов’язань за укладеним договором з ТОВ «ПБС» від 14.08.2020 № 26, з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України та статті 651 Цивільного кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 квітня 2021 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині укладенні додаткових угод.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служба автомобільних доріг у Закарпатській області (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою; тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Закарпатській області, протокол від 17.06.2020 №194; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «ПБС» (далі – ТОВ «ПБС») та «ШБУ-77» (далі – ТОВ «ШБУ-77»); протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол засідання тендерного комітету від 27.07.2020 №256 про визначення переможця; повідомлення про намір укласти договір від 27.07.2020 27/2020; договір від 14.08.2020 № 26; додаткові угоди від 15.12.2020 №26-1, від 21.12.2020 №26-2, від 22.12.2020 №26-3, від 10.03.2021 №26-4, від 19.03.2021, №26-5, від 22.03.2021 № 26-6, пояснення надані Замовником на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, через електронну систему закупівель 12.04.2021 року.
Під час аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено, що Замовником в тендерній документації додатку 1 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону» визначено, що учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, інформацією та документами. Відповідно до вимог пункту 8 після Таблиці 3 розділу «Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження дотримання учасником вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці 4. Таблицею 4 «Транспортна схема» передбачено надання інформації, зокрема, про перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування. При цьому, у примітці 2 до Таблиці 4 вказано, що перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування необхідно вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км).
Однак, проведеним моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПБС» встановлено, що у складі тендерної пропозиції вказаним учасником надано Транспортну схему (№15/06-63 від 15.06.2020, файл «Транспортна схема АБЗ КМД-2067.pdf»), у якій не зазначено довжини кожного відрізку маршруту в км, що проходить по маршруту транспортування (з точністю до 1км), чим не дотримано вищезазначених вимог Замовника.
Також, транспортна схема (вих.№ Т-2534 від 15.06.2020, файл «60.Транспортна схема.PDF») подана у складі тендерної пропозиції ТОВ «ШБУ-77», не містить довжини кожного відрізку маршруту в км, що проходить по них (з точністю до 1км), окрім переліку автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування (а/д Н-09, а/д Н-09 в межах с.Сокирниця Хустського р-ну Закарпатської обл., а/д Н-09 в межах с.Стеблівка Хустського р-ну Закарпатської обл., вул. Головна в смт. Буштино Тячівського р-ну Закарпатської обл., вул.Армійська, вул.Незалежності в м.Тячів Закарпатської обл. і т.д.), чим недотримано вимог примітки 2 до Таблиці 4 розділу «Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації.
Однак, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерні пропозиції учасників ТОВ «ПБС» та ТОВ «ШБУ-77», якими не підтверджено відповідного кваліфікаційного критерію, встановленого Замовником у тендерній документації відповідно до статті 16 Закону, а допущено вказаних учасників до аукціону, визначено ТОВ «ПБС» переможцем тендеру та укладено з вказаним учасником договір про закупівлю від 14.08.2020 № 26 на суму 186 877 700,00 грн з ПДВ.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Окрім того, в ході моніторингу встановлено, що Замовником для переможця процедури закупівлі встановлено спосіб надання документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, зокрема: надання довідки Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону (абзац другий пункт 5.5 розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тендерної документації Замовника).
Проте, ТОВ «ПБС», як переможець процедури закупівлі 27.07.2020 (1720 год) завантажив довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України щодо не притягнення до кримінальної відповідальності, відсутності не знятої чи непогашеної судимості та не перебування в розшуку станом на 23.07.2020, тоді як повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель Замовником оприлюднене 27.07.2020 (1455 год ).
Беручи до уваги пояснення Замовника, встановлено, що переможцем торгів ТОВ «ПБС» не надано довідку Департаментом інформатизації МВС України у спосіб, визначений Замовником в тендерній документації, а саме: абзац другий пункт 5.5 розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тендерної документації Замовника.
Таким чином, переможець ТОВ «ПБС» не надав документи про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктом 6 частини першої статті 17 Закону у спосіб, визначений Замовником в тендерній документації.
Враховуючи зазначене, Замовником, в порушення абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону, не відхилено переможця ТОВ « ПБС », як такого який не надав у спосіб зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, в частині документального підтвердження пункту 6 частини першої цієї статті.
Період усунення порушень:
13.04.2021 13:06 - 28.04.2021 00:00
Дата публікації висновку:
13.04.2021 13:06
Оскарження висновку в суді
Опис:
Службою автомобільних доріг у Закарпатській області оскаржено висновок до суду
Дата публікації:
27.04.2021 17:02
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення
1. «Під час аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено, що Замовником в тендерній документації додатку 1 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону» визначено, що учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, інформацією та документами. Відповідно до вимог пункту 8 після Таблиці 3 розділу «Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження дотримання учасником вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці 4. Таблицею 4 «Транспортна схема» передбачено надання інформації, зокрема, про перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування. При цьому, у примітці 2 до Таблиці 4 вказано, що перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування необхідно вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км). Однак, проведеним моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПБС» встановлено, що у складі тендерної пропозиції вказаним учасником надано Транспортну схему (№15/06-63 від 15.06.2020, файл «Транспортна схема АБЗ КМД-2067.pdf»), у якій не зазначено довжини кожного відрізку маршруту в км, що проходить по маршруту транспортування (з точністю до 1км), чим не дотримано вищезазначених вимог Замовника»
Відповідно до вимог пункту 8 після Таблиці 3 «Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, в підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці 4. Таблицею 4 «Транспортна схема» передбачено надання інформації, зокрема, про перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування. При цьому, у примітці 2 до Таблиці 4 вказано, що перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування необхідно вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км).
Учасник закупівлі ТОВ «ПБС» на виконання вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції завантажив файл «Транспортна схема АБЗ КДМ-2067.pdf» у якому міститься Транспортна схема (вих №15/06-63 від 15.06.2020 року) із заповненням усієї інформації яка вимагалась.
Одночасно зазначаємо, що відповідно до примітки 2 Таблиці 4 вказано, що «Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км).», БЕЗ ЗАЗНАЧЕННЯ «довжини кожного відрізку маршруту в км», як вказано у Висновкові від 13.04.2021 року.
Також слід зазначити, що у наданій транспортній схемі зазначено, що середня відстань перевезення асфальтобетонної сумуші становить 102 км. (64 км – поза межами населеного пункту та 38 км в межах населеного пункту). Окрім того в транспортній схемі у графі Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування зазначена безпосередньо назва доріг та вулиць маршруту транспортування, зважаючи на що Замовник самостійно може встановити довжину відрізку маршруту в км (з точністю до 1 км) за допомогою онлайн-сервісів які є загальновідомими та загальнодоступними.
Зважаючи на вище наведене, Учасник ТОВ «ПБС» виконав умови тендерної документації у повному обсязі.
У Висновкові від 13.04.2021 року навмисно здійснюється перекручування вимог тендерної документації для встановлення нібито порушень під час кваліфікації учасників. Учасник ТОВ ПБС зазначив у таблиці Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування, що складає 102 км.
2. «Також, транспортна схема (вих.№ Т-2534 від 15.06.2020, файл «60.Транспортна схема.PDF») подана у складі тендерної пропозиції ТОВ «ШБУ-77», не містить довжини кожного відрізку маршруту в км, що проходить по них (з точністю до 1км), окрім переліку автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування (а/д Н-09, а/д Н-09 в межах с.Сокирниця Хустського р-ну Закарпатської обл., а/д Н-09 в межах с.Стеблівка Хустського р-ну Закарпатської обл., вул. Головна в смт. Буштино Тячівського р-ну Закарпатської обл., вул.Армійська, вул.Незалежності в м.Тячів Закарпатської обл. і т.д.), чим недотримано вимог примітки 2 до Таблиці 4 розділу «Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації.»
Відповідно до вимог пункту 8 після Таблиці 3 «Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, в підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці 4. Таблицею 4 «Транспортна схема» передбачено надання інформації, зокрема, про перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування. При цьому, у примітці 2 до Таблиці 4 вказано, що перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування необхідно вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км).
Учасник закупівлі ТОВ «ШБУ-77» на виконання вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції завантажив файл «60. Транспортна схема.pdf» у якому міститься Транспортна схема (вих.№ Т-2534 від 15.06.2020 року) із заповненням усієї інформації яка вимагалась.
Одночасно зазначаємо, що відповідно до примітки 2 Таблиці 4 вказано, що «Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км).», БЕЗ ЗАЗНАЧЕННЯ «довжини кожного відрізку маршруту в км», як вказано у Висновкові від 13.04.2021 року.
Також слід зазначити, що у наданій транспортній схемі зазначено, що середня відстань перевезення асфальтобетонної сумуші становить 104 км. (92 км – поза межами населеного пункту та 12 км в межах населеного пункту). Окрім того в транспортній схемі у графі Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування зазначена безпосередньо назва доріг та вулиць маршруту транспортування, зважаючи на що Замовник самостійно може встановити довжину відрізку маршруту в км (з точністю до 1 км) за допомогою онлайн-сервісів які є загальновідомими та загальнодоступними.
Зважаючи на вище наведене, Учасник ТОВ «ШБУ-77» виконав умови тендерної документації у повному обсязі.
У Висновкові від 13.04.2021 року навмисно здійснюється перекручування вимог тендерної документації для встановлення нібито порушень під час кваліфікації учасників. Учасник ТОВ «ШБУ-77» зазначив у таблиці Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування, що складає 104 км.
Зважаючи на вище наведене, Учасник ТОВ «ШБУ-77» виконав умови тендерної документації у повному обсязі.
Враховуючи вище наведене, учасники закупівлі ТОВ «ШБУ-77» та ТОВ «ПБС» відповідали кваліфікаційним критеріям, встановленому у тендерній документації, у зв’язку з чим були допущені до аукціону.
3. «Окрім того, в ході моніторингу встановлено, що Замовником для переможця процедури закупівлі встановлено спосіб надання документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, зокрема: надання довідки Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону (абзац другий пункт 5.5 розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тендерної документації Замовника). Проте, ТОВ «ПБС», як переможець процедури закупівлі 27.07.2020 (1720 год) завантажив довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України щодо не притягнення до кримінальної відповідальності, відсутності не знятої чи непогашеної судимості та не перебування в розшуку станом на 23.07.2020, тоді як повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель Замовником оприлюднене 27.07.2020 (1455 год )»
Відповідно до абзацу другого підпункту 5.5 пункту 5 розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що Переможець процедури закупівлі надає довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону. Переможець ТОВ «ПБС», 27.07.2020 року, через електронну систему закупівель надав довідку №27/07-03 від 27.07.2020 року, про відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону, а саме: Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «ПБС» директор Пастернак Олексій Станіславович, якого уповноважено представляти ТОВ «ПБС» під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; Щодо довідки МВС, то слід зазначити, що Переможцем закупівлі завантажено Довідку МВС, про те, що Пастернак Олексій Станіславович до кримінальної відповідальності НЕ ПРИТЯГУЄТЬСЯ, незнятої чи непогашеної не має та в розшуку не перебуває. Слід зазначити, що Термін дії відомостей Довідкою не визначається, так як вони надаються станом на дату здійснення перевірки. Він може встановлюватися установою або іншим органом, який з урахуванням її змісту приймає рішення про призначення на певні посади, надання права займатися визначеними видами професійної діяльності або скористатися іншими правами, що в даному випадку є оформлення участі в процедурі закупівель. Довідка про несудимість (для використання на території України) дійсна протягом строку, який встановлено установою до якої вона подається. За загальним правилом термін дії довідки (для використання на території України) становить один місяць. Однак Тендерною документацію такий строк не визначений. Відповідно до відомостей, зазначених на https://hsc.gov.ua/index/poslugi/dovidka-pro-vidsutnist-sudimosti/ вказано, що Відповідно до чинного законодавства максимальний термін видачі Довідки про несудимість — 30 календарних днів з дня надходження запиту. Одночасно, звертаємо увагу на те, що Переможцем процедури закупівлі було надано Інформаційну довідку про відсутність відповідальності за будь – яке правопорушення чи злочин.
Службою автомобільних доріг у Закарпатській області буде оскаржено висновок до суду.
Дата публікації звіту:
20.04.2021 10:21
Запити/Пояснення
Номер:
74caf3ef7f044fdfa1edb8f6b00c3581
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
07.04.2021 11:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.04.2021 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі послуг Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачево – Рахів – Богородчани – Івано-Франківськ – Рогатин – Бібрка – Львів на ділянках км 151+400 – км 154+100, км 157+545 - км 157+905, км 159+590 - км 159+720, Закарпатська область за код ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-19-001801-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. На яких підставах укладено договір з переможцем ТОВ " ПБС ", якщо в ході моніторингу встановлено, що ТОВ «ПБС» не надав документи про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктом 6 частини першої статті 17 Закону у спосіб, визначений Замовником в тендерній документації?
Так, ТОВ «ПБС» 27.07.2020 року завантажено довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України щодо не притягнення до кримінальної відповідальності, відсутності не знятої чи непогашеної судимості та не перебування в розшуку станом на 23.07.2020, тоді як повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель оприлюднене Замовником 27.07.2020 (абзац другий підпункт 5.5 пункт 5 розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тендерної документації Замовника).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
60bb23967a424248a5bf1360e50e1238
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
12.04.2021 10:13
Опис:
На ваше питання повідомляємо наступне:
Відповідно до абзацу другого підпункту 5.5 пункту 5 розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що Переможець процедури закупівлі надає довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону.
Переможець ТОВ «ПБС», 27.07.2020 року, через електронну систему закупівель надав довідку №27/07-03 від 27.07.2020 року, про відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону, а саме: Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «ПБС» директор Пастернак Олексій Станіславович, якого уповноважено представляти ТОВ «ПБС» під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
Щодо довідки МВС, то слід зазначити, що Переможцем закупівлі завантажено Довідку МВС, про те, що Пастернак Олексій Станіславович до кримінальної відповідальності НЕ ПРИТЯГУЄТЬСЯ, незнятої чи непогашеної не має та в розшуку не перебуває.
Слід зазначити, що Термін дії відомостей Довідкою не визначається, так як вони надаються станом на дату здійснення перевірки. Він може встановлюватися установою або іншим органом, який з урахуванням її змісту приймає рішення про призначення на певні посади, надання права займатися визначеними видами професійної діяльності або скористатися іншими правами, що в даному випадку є оформлення участі в процедурі закупівель. Довідка про несудимість (для використання на території України) дійсна протягом строку, який встановлено установою до якої вона подається. За загальним правилом термін дії довідки (для використання на території України) становить один місяць. Однак Тендерною документацію такий строк не визначений.
Відповідно до відомостей, зазначених на https://hsc.gov.ua/index/poslugi/dovidka-pro-vidsutnist-sudimosti/ вказано, що Відповідно до чинного законодавства максимальний термін видачі Довідки про несудимість — 30 календарних днів з дня надходження запиту.
Одночасно, звертаємо увагу на те, що Переможцем процедури закупівлі було надано Інформаційну довідку про відсутність відповідальності за будь – яке правопорушення чи злочин.
Враховуючи вище наведене Переможець підтвердив відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.