-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Продукти харчування та суміші продукти різні
Завершена
719 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 596.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 596.00 UAH
Номер:
ac34d0518aae4d0e96bcc9a2f4613760
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-13-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.07.2020 00:00
Період моніторингу:
21.07.2020 09:05 - 12.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.07.2020 № 122
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.07.2020 № 122
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
27 UA-2020-05-19-001570-a 19.05.2020
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог пункту 5 статті 8 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації щодо внесення змін до тендерної документації встановлено порушення частини 1 статті 10 Закону
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при перевірці відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII встановлено порушення вимог статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII, що призвело до порушення пункту 3 частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11.08.2020.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 29.05.2020 № 15, тендерні пропозиції ФОП Тодосієв Валерій Петрович, ФОП Пільщиков Іван Володимирович, ФОП Мазаратій Наталія Іванівна, ФОП Бобровицька Світлана Василівна (далі – Переможець), протоколи (рішення) засідання тендерного комітету від 15.06.2020 № 16, від 16.06.2020 № 17, від 17.06.2020 № 18, від 18.06.2020 № 19, вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 18.06.2020, договір від 01.07.2020 № 21.
Проведеним моніторингом відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону № 922-VIII річний план закупівель UA-P-2020-01-16-001466-a не містить інформації про місцезнаходження Замовника.
Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що тендерна документація складена не у відповідності із вимогами Закону № 922-VIII, оскільки оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено Замовником 19 травня 2020 року, чим порушено вимоги статті 22 Закону № 922-VIII.
Також встановлено, що до тендерної документації вносились зміни, які не оприлюднені Замовником в окремому документі, чим порушено вимоги частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII.
Слід зазначити, що на порушення пункту 5 статті 8 Закону № 922-VIII, Замовником не надано відповідь на запит про надання пояснення, опублікований органом державного фінансового контролю 30.07.2020.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД.
Так, у пунктах 10 та 11 частини 1 Додатку № 1 до ТД Замовником вимагається надати копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та витяг з реєстру платників єдиного податку, датовані не раніше початку проведення закупівлі.
Однак, Переможцем в порушення вимог п. 10 та п. 11 частини 1 Додатку № 1 до ТД вищевказані документи надані станом на 21.05.2018 та 05.02.2018 відповідно.
Згідно пункту 2 частини 1 Додатку № 1 до ТД Замовником вимагається надати лист-гарантію, про те, що транспортні засоби будуть відповідати вимогам статті 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР (зі змінами).
У складі тендерної пропозиції Переможця вищевказаний лист-гарантія відсутній, чим не дотримано вимог пункту 2 частини 1 Додатку № 1 до ТД.
Крім того, згідно з вимогами частини 1 Додатку № 1 до ТД Замовником вимагалося надати довідку у довільній формі з інформацією про виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів із зазначенням предмету договору, назви та адреси контрагента, реквізитів контактних осіб контрагента, разом із наданням такого(их) копію(ї) договору(ів).
В порушення вимог частини 1 Додатку № 1 до ТД, Переможцем у складі тендерної пропозиції, надано довідку про виконання аналогічних договорів, проте, в ній не міститься відомостей щодо адреси контрагента та реквізитів контактних осіб контрагента. Також, у складі тендерної пропозиції Переможця відсутні копії аналогічних договорів, чим не підтверджено досвід виконання аналогічних договорів.
Згідно вимог пункту 4 частини 1 Додатку № 1 до ТД вимагається надати скан-копію оригіналу договору на дезінфекцію автотранспорту, дійсного впродовж 2020 року.
В порушення вимог пункту 4 частини 1 Додатку № 1 до ТД у складі тендерної пропозиції ФОП Бобровицька Світлана Василівна надано договір дезінфекції автотранспорту від 02.01.2020 року № 102-Д не у повному обсязі, чим не підтверджується його дійсність впродовж 2020 року.
Також, перевіркою документів, які містяться у складі пропозиції Переможця встановлено, що в порушення вимог частини 2 Додатку № 1 до ТД, довідки на виконання вимог статті 17 Закону № 922-VIII не містять вихідного номера.
Таким чином, учасником не підтверджено відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону № 922-VIII.
Крім того, в порушення вимог технічної специфікації, надана у складі тендерної пропозиції Переможця, декларація виробника № 225 не містить відомостей щодо маси нетто (кг) супу горохового в брикеті.
Відповідно до пунктів 1 та 2 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Таким чином в порушення пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Бобровицька Світлана Василівна як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Вищезазначене призвело до порушення пункту 3 частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII, відповідно до якого тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
14.08.2020 11:18 - 01.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
14.08.2020 11:18
Запити/Пояснення
Номер:
ff0468b10d33467cbbf6ab98a2956973
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.07.2020 10:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.08.2020 00:00
Опис:
За яких підстав була відхилена тендерна пропозиція ФОП «Пільщиков Іван Володимирович»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.