-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Cоки фруктові та овочеві в асортименті
Завершена
1 802 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 014.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 014.00 UAH
Номер:
7d8a85c21ccc4fa4a79d5be937b46ddd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-20-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.07.2020 00:00
Період моніторингу:
21.07.2020 08:32 - 12.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.07.2020 № 122
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.07.2020 № 122
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2020-05-18-003410-a 18.05.2020
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані закупівель, при оприлюдненні інформації про закупівлю, при відповідності умов тендерної документації вимогам закону, під час розкриття тендерних пропозицій та своєчасності укладання договору про закупівлю порушень не встановлено. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерних пропозицій встановлено порушення норм ч. 11 ст. 29, ч. 1 ст. 31 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 липня 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розкриття та розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету від 22 травня 2020 року № 287/05 (далі – ТД) зі змінами, тендерну пропозицію ТОВ «Гранат» (далі – Переможець), протоколи засідання тендерного комітету від 11.06.2020 № 20/489, від 21.07.2020 № 20/623, від 22.07.2020 № 20/624, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.07.2020 № 13297-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 22.07.2020. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Гранат» умовам ТД, оскільки всі листи та довідкові документи надані у складі пропозиції та складені від імені Переможця не містять реєстраційного індексу, який надається документу під час його реєстрації, та дати його створення, тобто ці документи не мають юридичної сили, чим не виконано умови п. п. 1.3 п.1 Розділу ІІІ ТД. Крім того, у складі пропозиції Переможцем не надані додаткові угоди б/д № 1, від 27.12.2019 № 2, від 14.01.2020 № 3, від 29.01.2020 № 4, від 28.02.2020 № 5, які є невід’ємними частинами аналогічного договору від 08.01.2019 № 12, чим не дотримано вимоги п. п. 3.2 п. 3 Додатку № 1 до ТД. Відповідно до частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам щодо предмета закупівлі ТД. Отже, Замовник на порушення частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Гранат» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам щодо предмета закупівлі ТД, та має намір укласти з ним договір на закупівлю фруктових та овочевих соків. Вищевказане призвело до порушення частини одинадцятої статті 29 Закону відповідно до якої у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Період усунення порушень:
05.08.2020 11:24 - 20.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
05.08.2020 11:24
Запити/Пояснення
Номер:
72e30e65a643450eb581408fe7fb80b4
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
10.08.2020 15:59
Опис:
За результатом розгляду висновку, тендерний комітет управління освіти надає пояснення.
Тендерним комітетом 18 травня 2020 року розпочато процедуру відкритих торгів щодо публічної закупівлі товарів за предметом «Соки фруктові та овочеві» код 15320000-7 ДК 021:2015 (соки фруктові та овочеві в асортименті)», якій на веб-порталі Уповноваженого органу присвоєно унікальний номер UA-2020-05-18-003410-а.
За результатом вказаних відкритих торгів переможцем визначено Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРАНАТ» з яким прийнято рішення укласти відповідний договір та на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено повідомлення про намір укласти договір.
Згідно пп. 1.3 п. 1 Розділу III ТД - всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
Тобто, даний пункт ТД не містить вимогу про обов’язкове зазначення в документах, що надаються у складі тендерної пропозиції: «реєстраційного індексу, який надається документу під час його реєстрації, та дати його створення», а відтак надані ТОВ «ГРАНАТ» у складі його пропозиції документи відповідають вимозі пп. 1.3 п. 1 Розділу III ТД.
Щодо не надання переможцем закупівлі додаткових угод до договору від 08.01.2019 № 12, що нібито є порушенням пп. 3.2 п. 3 додатку № 1 до ТД, то відповідно до даної вимоги ТД на підтвердження інформації, зазначеної в п.3.1, учасник має надати не менше однієї повної кольорової, сканованої з оригіналу, копії договору із зазначенням назви, адреси замовника, якому постачався товар. Учасник може приховати інформацію, яка визначається як конфіденційна. Але у будь-якому випадку, надана копія договору повинна містити відкриту інформацію щодо предмету договору, найменування сторін, дати укладання і строку дії договору.
Аналіз викладеної вимоги ТД дає підстави стверджувати, що Замовник вимагав у складі тендерних пропозицій учасників лише договір із зазначенням назви, адреси замовника, якому постачався товар, без усіх змін і доповнень, що потенційно могли бути внесенні до нього, а тому наданий аналогічний договір ТОВ «Гранат» на підтвердження вищезазначених вимог повністю відповідає умовам Тендерної документації.
Отже, дана закупівля UA-2020-05-18-003410-a проведена виключно з дотриманням вимог чинного законодавства.