-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 : 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Торги не відбулися
1 098 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 491.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 491.50 UAH
Номер:
72a9e44652144a3486727f00ff1a8b82
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-29-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.07.2020 00:00
Період моніторингу:
29.07.2020 13:20 - 20.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.07.2020 №35
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ігор БЄЛІК
Додаток
до наказу управління
від 29.07.2020 № 35
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Комунальне некомерційне підприємство "Обласний перинатальний центр м.Краматорськ " UA-2020-05-18-004555-с 18.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено порушення вимог частини 2 статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частин другої та третьої статті 22 Закону, вимоги частини шостої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень до тендерної документації, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходи передбачені частиною 1 статті 32 Закону, а також недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 липня 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діяла на час оприлюднення оголошення та проведення відкритих торгів (далі – Закон), внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Комунального некомерційного підприємства «Обласний перинатальний центр м.Краматорськ» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника (далі – тендерна документація), звернення за роз’ясненнями, роз’яснення Замовника щодо тендерної документації, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 16.06.2020, від 22.06.2020, від 26.06.2020, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «АВЕСТА ЕНЕРГОРЕСУРС», «НАУКОВО-ІНЖИНІРИНГОВИЙ ЦЕНТР АРСЕКО» (далі – ТОВ «НАУКОВО-ІНЖИНІРИНГОВИЙ ЦЕНТР АРСЕКО»), «МІКО С», скарга на рішення замовника та рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.07.2020 №13651-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Проведеним моніторингом відображення закупівлі у річному плані (додатку) установлено, що на порушення вимог пункту частини 2 статті 4 Закону річний план закупівель UA-P-2020-05-18-004376-c не містить інформації про місцезнаходження Замовника.
На порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Закону, а саме:
- в пункті 1 розділу IV не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій чим порушено вимоги частини другої статті 22 Закону.
Крім того, моніторингом встановлено, що умовами пункту 6 розділу III тендерної документації Замовника передбачено надання учасниками в складі тендерної пропозиції документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 4 до тендерної документації.
Проте, пункт 11 Додатку 4 «Технічне завдання на обстеження об’єкту» до тендерної документації Замовника містить умову щодо надання учасниками документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, з посиланням на ДБН А.2.1-1-2014 «Інженерні вишукування для будівництва», який на дату складання тендерної документації був недіючим нормативно-правовим актом (втратив свою юридичну силу).
Отже, моніторингом встановлено, що тендерна документація Замовника містить інформацію (вимоги) наявність якої не передбачено законодавством чим порушено вимоги частини 3 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НАУКОВО-ІНЖИНІРИНГОВИЙ ЦЕНТР АРСЕКО» установлено її не відповідність умовам тендерної документації Замовника, а саме:
- забезпечення тендерної пропозиції надано учасником у форматі «pdf» без підпису, а не у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта, що не відповідає умовам пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації Замовника;
- не підтверджено кваліфікаційний критерій щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору внаслідок відсутності в складі тендерної пропозиції учасника копії позитивного відгуку від Департаменту гуманітарної політики Дніпропетровської міської ради по виконанню договору про надання послуг від 21.10.2019 №06П/19, зазначеного в наданій в складі тендерної пропозиції довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання послуг у сфері технічного обстеження будівель та споруд від 02.06.2020 №20/0206-01, що не відповідає умовам підпункту 1.2 пункту 1 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовника;
- не підтверджено наявність у штаті не менше одного кваліфікованого експерта з обстеження класу наслідків СС2 або СС3, що не відповідає умовам підпункту 1.4 пункту 1 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовника так як в складі тендерної пропозиції надано кваліфікаційний сертифікат серії АЕ №005831, затверджений президією Атестаційної архітектурно-будівельної комісії саморегулівної організації у сфері архітектурної діяльності Асоціації експертів будівельної галузі Всеукраїнської громадської організації 23.12.2019 №85, відповідно до якого Рудін А.А. є експертом з технічного обстеження будівель і споруд класу наслідків (відповідальності) СС1 (незначні наслідки), що не відповідає вищевказаній умові тендерної документації Замовника.
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
Однак, на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «НАУКОВО-ІНЖИНІРИНГОВИЙ ЦЕНТР АРСЕКО» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень:
30.07.2020 12:43 - 14.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
30.07.2020 12:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відкриті торги по закупівлі UA-2020-05-18-004555-c, Код ДК 021:2015 : 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги, відмінено у зв'язку з неможливістю усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Дата публікації звіту:
04.08.2020 13:43
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- other: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто
Дата публікації:
06.08.2020 08:20