-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт частини приміщень КП "ДОКЛПО "ФТИЗІАТРІЯ "ДОР" під відділення реанімації (інтенсивної терапії) вул. Бехтерева,12, м.Дніпро»)
Завершена
17 882 187.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 89 410.93 UAH
мін. крок: 0.5% або 89 410.93 UAH
Номер:
7e3be574ec194db980cb06c7184c7f00
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-17-000092
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.07.2020 00:00
Період моніторингу:
17.07.2020 16:15 - 08.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.07.2020 № 203
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.07.2020 № 203
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2020-05-18-004282-c 18.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення частини третьої статті 17 Закону
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Ремстройпроект» установлено порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Ландшафт», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу 04 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Дніпропетровське обласне клінічне лікувально-профілактичне об’єднання «Фтизіатрія» Дніпровської обласної ради» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену головою тендерного комітету відповідно протоколу від 18.05.2020 № 116, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Ландшафт» (далі – ТОВ «Ландшафт») та товариства з обмеженою відповідальністю «Ремстройпроект» (далі – ТОВ «Ремстройпроект»), протоколи розгляду тендерних пропозицій
від 18.06.2020 № 136 та від 23.06.2020 № 139, повідомлення про намір укласти договір від 23.06.2020, договір від 13.07.2020 № 158 (далі – Договір).
Відповідно до частини третьої статті 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Однак, на порушення частини третьої статті 17 Закону Замовник не визначив спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстави, передбаченої пунктом 13 частини першої статті 17 Закону.
Крім цього встановлено, що Замовник у підпункті 1.1 пункту 1 додатку № 1 до тендерної документації установив вимогу, а саме: учасник повинен мати склади та (або) виробничу базу для підготовки виробництва та зберігання матеріалів. Учасник повинен надати: копії документів що підтверджують право власності або копію договору оренди майна, тощо, які повинні бути завірені власником.
Також пунктом 4 додатку № 1 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання копії договору дійсного до кінця поточного року щодо надання послуг з приймання та захоронення (переробки, утилізації) будівельного сміття) та листа-згоди учасника про те, що він погоджується з особливими умовами місця проведення робіт, в присутності хворих на відкриті (заразні) форми туберкульозу, в тому числі хіміорезистентного, та гарантує забезпечення своїх працівників спецодягом (наказ МОЗ України від 18.08.2010 № 684).
Водночас учасник ТОВ «Ремстройпроект» у складі тендерної пропозиції не надав копії документів що підтверджують право власності або копію договору оренди майна для підготовки виробництва та зберігання матеріалів. Також не надав копію договору дійсного до кінця поточного року щодо надання послуг з приймання та захоронення (переробки, утилізації) будівельного сміття) та лист-згоду в якому гарантує забезпечити своїх працівників спецодягом.
Однак, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Ремстройпроект» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:
05.08.2020 18:59 - 20.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
05.08.2020 18:59
Рішення про призначення перевірки
Номер:
f00f14fa0377466db3f2747d2ce07b9f
Ідентифікатор перевірки:
UA-I-2020-09-30-000001
Дата створення:
30.09.2020 10:08
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
від 29.09.2020 №204
Дніпро
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до абзацу 4 пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631 із змінами, пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби від 08.09.2020 № 003100-18/4583-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 01 жовтня 2020 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівлі UA-2020-05-18-004282-c здійсненої комунальним підприємством «Дніпропетровське обласне клінічне лікувально-профілактичне об’єднання «Фтизіатрія» Дніпропетровської обласної ради» (код за ЄДРПОУ 01985185).
2. Особою відповідальною за проведення перевірки призначити ЮРИНУ Олену Володимирівну – головного державного аудитора відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби.
В.о. начальника Валентин ДОВГИЙ
Запити/Пояснення
Номер:
e3891bba51e745d6ab2034ca322d971b
Назва:
Заперечення
Дата опублікування:
10.08.2020 15:18
Опис:
Відповідно до ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» КП «Дніпропетровське обласне клінічне лікувально-профілактичне об’єднання «Фтизіатрія» Дніпропетровської обласної ради» надає аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт частини приміщень КП "ДОКЛПО "ФТИЗІАТРІЯ "ДОР" під відділення реанімації (інтенсивної терапії) вул. Бехтерева,12, м.Дніпро»), який оприлюднено в електронній системі закупівель 05.08.2020.
1. Замовником дотримано вимоги ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема визначено спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстави, передбаченої пунктом 13 частини першої статті 17 Закону.
Спосіб визначений замовником у Додатку №2 до тендерної документації.
Згідно з преамбулою зазначеного Додатку, ним визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, інформацію, що підтверджує відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, яка надається учасниками у довільній формі або за примірною формою.
Пунктом 2 Додатку №2 до тендерної документації встановлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення в ЕСЗ повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен подати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених п. 2, 3, 5, 6, 8, 12, і 13 ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону, шляхом оприлюднення їх в ЕСЗ.
До того ж, відповідно до п.2.7 ч.2 вказаного Додатку замовник самостійно перевіряє інформацію, що є доступною в електронній системі закупівель, стосовно того, що учасник процедури закупівлі не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
2. Підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ремстройпроект» відповідно до п.1 ч.1 ст.31 Закону немає.
Підпунктом 1.1 пункту 1 додатку №1 до тендерної документації встановлено, що учасник повинен мати склади та (або) виробничу базу для підготовки виробництва та зберігання матеріалів (у складі довідки вказати адресу та надати опис).Учасник повинен надати: копії документів що підтверджують право власності або копію договору оренди майна, тощо, які повинні бути завірені власником.
В пропозиції ТОВ «Ремстройпроект» було надано довідку щодо складу та виробничої бази від 12.06.2020 №1237 та надано копії документів, що підтверджують право власності на об’єкт нерухомості, який буде використовуватися для виробництва та зберігання матеріалів: договір купівлі-продажу гаражу від 17.02.2017, витяг №80616293 від 17.02.2017 з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності. Тобто учасником документально підтверджений встановлений кваліфікаційний критерій - наявність складів та (або) виробничої бази для підготовки виробництва та зберігання матеріалів.
Пунктом 4 додатку №1 до тендерної документації встановлено наявність наступних документів, які вимагаються від учасника для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям, встановлених ст. 16 Закону:
- учасник повинен надати лист довільної форми, в якому гарантує те, що під час провадження своєї діяльності Учасником застосовуються заходи із захисту довкілля (на підтвердження учасник повинен надати копію договору дійсного до кінця поточного року щодо надання послуг з приймання та захоронення (переробки, утилізації) будівельного сміття);
- лист-згода учасника про те, що він погоджується з особливими умовами місця проведення робіт, в присутності хворих на відкриті (заразні) форми туберкульозу, в тому числі хіміорезистентного, та гарантує забезпечення своїх працівників засобами індивідуального захисту органів дихання та спецодягом (наказ МОЗ України від 18.08.2010 № 684).
В пропозиції ТОВ «Ремстройпроект» було надано:
- договір №ПВ-06/20 на надання послуг у сфері поводження з відходами від 03.02.2020 між КП «Еко Дніпро» ДМР та ФОП Голуб А.В, яка за умовами договору зобов’язалась власними силами забезпечувати перевезення та розвантажування будівельних відходів своїм транспортом на полігоні КП «Еко Дніпро» ДМР (термін дії договору – до 31.12.2020). Договір оренди №10 від 10.06.2020 між ФОП Голуб А.В. та ТОВ «Ремстройпроект», за умовами якого Голуб А.В. передає в оренду транспортні засоби (автомобіль марки КАМАЗ 5511 та екскаватор-навантажувач CATERPILLAR 428F2), якими проводиться доставка будівельних відходів до Полігона. За підтвердженням інформації замовник звернувся до ФОП Голуб А.В., яка надала лист-роз’яснення від 18.06.2020 №1990 щодо використання автотранспорту для вивезення, приймання та захоронення будівельного сміття ТОВ «Ремстройпроект» відповідно договору № ПВ-06/20 від 03.02.2020;
- лист-згода учасника від 12.06.2020 №1231 про погодження ТОВ «Ремстройпроект» з особливими умовами місця проведення робіт, в присутності хворих на відкриті (заразні) форми туберкульозу, в тому числі хіміорезистентного, та гарантує забезпечення своїх працівників засобами індивідуального захисту органів дихання та спецодягом (наказ МОЗ України від 18.08.2010 № 684).
Таким чином, учасником виконано вимоги, визначені пунктом 4 додатку №1 до тендерної документації.
Всі зазначені вище документи подані у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель 12.06.2020.