• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт частини приміщень КП "ДОКЛПО "ФТИЗІАТРІЯ "ДОР" під відділення реанімації (інтенсивної терапії) вул. Бехтерева,12, м.Дніпро»)

Завершена

17 882 187.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 89 410.93 UAH
Номер: 7e3be574ec194db980cb06c7184c7f00
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-17-000092
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.07.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 17.07.2020 16:15 - 08.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 17.07.2020 № 203 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 17.07.2020 № 203 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 14 UA-2020-05-18-004282-c 18.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, lozumirska.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення частини третьої статті 17 Закону За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Ремстройпроект» установлено порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Ландшафт», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу 04 серпня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Дніпропетровське обласне клінічне лікувально-профілактичне об’єднання «Фтизіатрія» Дніпровської обласної ради» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену головою тендерного комітету відповідно протоколу від 18.05.2020 № 116, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Ландшафт» (далі – ТОВ «Ландшафт») та товариства з обмеженою відповідальністю «Ремстройпроект» (далі – ТОВ «Ремстройпроект»), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 18.06.2020 № 136 та від 23.06.2020 № 139, повідомлення про намір укласти договір від 23.06.2020, договір від 13.07.2020 № 158 (далі – Договір). Відповідно до частини третьої статті 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Однак, на порушення частини третьої статті 17 Закону Замовник не визначив спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстави, передбаченої пунктом 13 частини першої статті 17 Закону. Крім цього встановлено, що Замовник у підпункті 1.1 пункту 1 додатку № 1 до тендерної документації установив вимогу, а саме: учасник повинен мати склади та (або) виробничу базу для підготовки виробництва та зберігання матеріалів. Учасник повинен надати: копії документів що підтверджують право власності або копію договору оренди майна, тощо, які повинні бути завірені власником. Також пунктом 4 додатку № 1 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання копії договору дійсного до кінця поточного року щодо надання послуг з приймання та захоронення (переробки, утилізації) будівельного сміття) та листа-згоди учасника про те, що він погоджується з особливими умовами місця проведення робіт, в присутності хворих на відкриті (заразні) форми туберкульозу, в тому числі хіміорезистентного, та гарантує забезпечення своїх працівників спецодягом (наказ МОЗ України від 18.08.2010 № 684). Водночас учасник ТОВ «Ремстройпроект» у складі тендерної пропозиції не надав копії документів що підтверджують право власності або копію договору оренди майна для підготовки виробництва та зберігання матеріалів. Також не надав копію договору дійсного до кінця поточного року щодо надання послуг з приймання та захоронення (переробки, утилізації) будівельного сміття) та лист-згоду в якому гарантує забезпечити своїх працівників спецодягом. Однак, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Ремстройпроект» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 05.08.2020 18:59 - 20.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 05.08.2020 18:59

Рішення про призначення перевірки

Запити/Пояснення