-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Шкільні меблі для (НУШ)
на 2020 рік
Торги відмінено
370 688.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 0.50 UAH
мін. крок: 0% або 0.50 UAH
Номер:
10de61b0c1514ae8a13efe28e3f23f66
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-20-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.05.2020 00:00
Період моніторингу:
20.05.2020 19:58 - 11.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.05.2020 № 30
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління -
начальник відділу контролю органів
влади,оборони, правоохоронних
органів та місцевих бюджетів Валерій ДЗЮБЛЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 20.05.2020 № 30
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі. Відповідальний за здійснення моніторингу.
3. UA-2020-05-18-002185-a; 18.05.2020
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 1 частини другої статті четвертої Закону.
За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 2,11 частини другої статті 22 Закону, частини третьої та шостої статті 17 Закону, абзаців третього та четвертого частини другої статті 24 Закону.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано наказу від 13.04.2016 №680 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та відповідно частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 травня 2020 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Відділу освіти Ярмолинецької районної державної адміністрації (далі – Замовник) за номером ID: UA-P-2020-05-18-003284-c; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 18.05.2020 №41.
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено, що в порушення пункту 1 частини другої статті четвертої Закону у річному плані за номером ID: UA-P-2020-05-18-003284-c відсутня інформація щодо місцезнаходження Замовника та його категорії.
Відповідно до пункту 1 частини другої статті 4 Закону у річному плані повинна міститися така інформація: найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія.
За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено, що в порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено якою (якими) мовою повинні готуватися тендерні пропозиції.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що:
- порядок надання роз'яснень до тендерної документації, заначений у пункті 1 розділу ІІ тендерної документації не відповідає вимогам абзаців третього та четвертого частини другої статті 24 Закону;
- строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, зазначений Замовником у пункті 3.3.1 Розділу ІІІ та у пункті 2 Додатку 1 тендерної документації не відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону;
Відповідно до пункту 11 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
- в порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону у пункті 3.5.5 розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимогу для учасників: «Гарантійний лист в довільній формі, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (із їх зазначенням)», що не відповідає вимогам частини третьої статті 17 Закону.
Крім того, у пункті 5.2.2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» та у пункті 6.2.4 Розділу VI» «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документація інформація зазначена некоректно до вимог Закону.
Відповідно до частини третьої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
- в порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону у пункті 3.5.6 розділу 3 тендерної документації встановлено наступну вимогу для переможця: «Учасник - переможець торгів у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику документи, шляхом дозавантаження їх до поданої тендерної пропозиції на веб – порталі Уповноваженого органу, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону», що не відповідає вимогам частини третьої та шостої статті 17 Закону;
Учасник - переможець торгів у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику документи, шляхом дозавантаження їх до поданої тендерної пропозиції на веб – порталі Уповноваженого органу, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону
Відповідно до частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Згідно із частиною третьої статті 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано наказу від 13.04.2016 №680 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.
Період усунення порушень:
22.05.2020 14:02 - 06.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
22.05.2020 14:02
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Виявлені порушення неможливо виправити, тому прийнято рішення відмінити дану закупівлю.
Дата публікації звіту:
28.05.2020 14:17
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
Замовником оприлюднено рішення про відміну тендеру на підставі пункту 2 частини першої статті 32 Закону через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, (протокол від 22.05.2020 №42).
Дата публікації:
28.05.2020 14:45