-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Завершена
0.00
UAH з ПДВ
Номер:
e38804e831b94610bb003eb8ec8e56bc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-19-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.05.2020 00:00
Період моніторингу:
19.05.2020 10:12 - 10.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.05.2020 № 29
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника Управління –
начальник відділу контролю органів
влади,оборони, правоохоронних
органів та місцевих бюджетів Валерій ДЗЮБЛЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 19.05.2020 № 29
Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Працівник, відповідальний за здійснення моніторингу
3. UA-2020-05-18-000624-b 18.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Ковальчук Г.В.
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону, частини третьої та шостої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
Порушень законодавства у сфері закупівель в частині визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; дотримання порядку внесення змін до тендерної документації - не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 травня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; оприлюднення інформації щодо закупівлі; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) (далі – Закон); дотримання порядку внесення змін до тендерної документації.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Військової частини А2502 (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 18.05.2020 №42.
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено, що в порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону у річному плані за номером ID: UA-P-2020-05-18-002132-c відсутня інформація щодо місцезнаходження Замовника та його категорії. Відповідно до пункту 1 частини другої статті 4 Закону у річному плані закупівель повинна міститися така інформація: найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія.
За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено, що в порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів за номером ID: UA-2020-05-18-000624-b не містить інформації щодо мови (мов), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено наступне:
- в порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям згідно із законодавством відповідно до статті 16 цього Закону;
- в порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить підстав, встановлених статтею 17 цього Закону та інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством;
- в порушення пункту 2 частини другої статті 22, частини третьої та шостої статті 17 Закону Замовником не визначено спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті для надання таких документів переможцем процедури закупівлі. Відповідно до частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Період усунення порушень:
19.05.2020 16:16 - 03.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
19.05.2020 16:16
Запити/Пояснення
Номер:
364f1b94bf90437cb5bf38d00b25a89e
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
19.05.2020 10:57
Опис:
Доброго дня. Завантажили документацію виправлену, але не можемо видалити попередню, де тендерна документація і додатки до неї в одному файлі. Вона має бути неактуальна. Не знаємо як це зробити.
Номер:
55de771119d744fc9b2c41a04ace7342
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
22.05.2020 13:09
Опис:
Доброго дня. Просимо надати висновок щодо необхідності наступних дій Замовника, оскільки , зазначені недоліки в тендерній документації на нашу думку не є такими що унеможливлюють продовження закупівлі. Чергова відміна тендеру призведе до зриву виконання завдань за призначенням та ставить під загрозу підготовку матеріальної бази до виконання бойових та ін задач.
Номер:
cf5b24ecc7ab45328538eaee3005aede
Назва:
Про надання роз’яснень щодо висновку
Дата опублікування:
25.05.2020 16:24
Опис:
На Ваш запит стосовно надання роз’яснень щодо висновку про результати моніторингу, відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повідомляємо наступне.
Згідно висновку про результати моніторингу закупівлі енергозберігаючих металопластикових вікон та дверей з монтажем, оприлюдненого в електронній системі закупівель 19.05.2020, встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, а також інші порушення законодавства у сфері закупівель, а саме: за результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону; за результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
Планування закупівель та інші передумови здійснення закупівель визначаються статтею 4 Закону. Так, згідно з частиною першою статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі – річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
У свою чергу, відповідно до пункту 1частини другої статті 4 Закону в річному плані замовник зокрема вказує інформація щодо найменування, місцезнаходження та ідентифікаційного коду замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорії.
Отже, оскільки складання річного плану та внесення до нього змін є передумовою здійснення закупівель та передує їх проведенню, замовник в залежності від наявної потреби може відкоригувати потреби у річному плані з урахуванням нової редакції Закону або поступово вносити зміни в річний план, але виключно до початку проведення процедури закупівлі.
Крім того, повідомляємо, що згідно частини першої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Відповідно до пункту 8 частини другої статті 21 оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо мови (мов), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
Частиною першою статті 22 визначено, що тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель.
Перелік відомостей, які має містити тендерна документація, визначений частиною другою статті 22 Закону.
При цьому, згідно частини другої статті 24 Закону замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону.
При цьому повідомляємо, що згідно частини четвертої Розділу X Прикінцеві та перехідні положення Закону до 1 січня 2022 року замовник може утворювати тендерний комітет (комітети) для організації та проведення процедур закупівель.
Замовник має право визначити уповноважену особу (осіб) та тендерний комітет (комітети), за умови що кожен із них буде відповідальним за організацію та проведення конкретних процедур закупівель.
Тендерний комітет планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель, здійснює вибір процедури закупівлі, проводить процедури закупівель, забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця, забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом, забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до цього Закону, здійснює інші дії, передбачені цим Законом.
Враховуючи вищевикладене, а також наявність порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, повідомляємо, що відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Згідно частини дев’ятої статті 8 Закону у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку.