• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Шкільні меблі

Шкільні меблі

Завершена

714 880.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 148.80 UAH
Номер: d41ac4cb725f4a8aaf95f3b2bc8a623d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-19-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.05.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 19.05.2020 17:45 - 10.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 19.05.2020 № 104 Херсон Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-05-18-001196-a. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Адреса: Ukraine, Херсонська, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Херсонська обл.), +38 (0 99) 923-05-86, mynewliferomashka@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норми частини третьої, п’ятої та шостої статті 17 та пункту 2, 11, 17 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником 27.05.2020 та 28.05.2020 внесено зміни до тендерної документації з метою усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену Рішенням тендерного комітету Комунальної установи Скадовський районний центр фінансово-господарського обслуговування закладів та установ освіти (далі - Замовник) від 18.05.2020 б/н; пояснення, отримані через електронну систему закупівель 27.05.2020. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що на порушення вимоги частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, тендерною документацією не передбачено надання учасниками інформації про відсутність підстав визначених пунктами 12, 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. На порушення частини п’ятої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, Замовник у пп. 5.2 п.5 Розділу ІІІ тендерної документації у переможця торгів вимагає документальне підтвердження інформації, яка визначена пунктом 2 частини першої статті 17 Закону та міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним. Крім того, вимоги передбачені пунктом 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації щодо надання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі та строків їх оприлюднення в електронній системі закупівель не відповідають вимогам пункту 2 частини 2 статті 22, частини 3 та 6 статті 17 Закону. Вимоги передбачені пунктом 4 Розділу ІІІ Тендерної документації в частині визначення початку перебігу строку дії тендерної пропозиції, а саме зазначивши, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів (з дати розкриття тендерних пропозицій), Замовником не дотримано вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону. Замовником не визначивши електронну адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками порушено вимоги пункту 17 частини другої статті 22 Закону. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником 27.05.2020 та 28.05.2020 внесено зміни до тендерної документації з метою усунення виявлених порушень.
Період усунення порушень: 28.05.2020 16:22 - 12.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 28.05.2020 16:22

Запити/Пояснення