-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
вугілля камяне
Торги не відбулися
319 410.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 3 194.10 UAH
мін. крок: 1% або 3 194.10 UAH
Номер:
95f2680eeeb7425a922e760fef3447cb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-25-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.05.2020 00:00
Період моніторингу:
25.05.2020 15:54 - 16.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.05.2020 № 106
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-05-18-000135-b.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої та п'ятої, шостої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону та порушення абзацу другого частини другої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником усунуто порушення 26.05.2020, щодо надання учасником та переможцем інформації що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 12 частини першої та частини другої статті 17 Закону, та виправлено посилання у тендерній документації на статтю 29 Закону.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо внесення змін до тендерної документації, а в разі неможливості, здійснити заходи, передбачені пунктом другим частиною першою статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, яка затверджена протоколом рішенням тендерного комітету Рубанівської сільської рада (далі – Замовник) від 18.05.2020; відповідь на запит Замовнику від 26.05.2020.
За результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимоги частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, у тендерній документації не визначено надання учасниками інформації про відсутність підстав передбачених пунктом 12 частини першої та частини другої статті 17 Закону.
На порушення вимоги частини третьої статті 17 Закону, у тендерній документації не визначено надання переможцем торгів документів що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 12 частини першої та частини другої статті 17 Закону.
Крім того, вимоги передбачені додатком №2 до тендерної документації щодо надання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі та строків їх оприлюднення в електронній системі закупівель не відповідають вимогам частини третьої та шостої статті 17 Закону.
На порушення вимоги частини п'ятої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовник вимагає у учасників надання документів пунктів 2, 4 частини першої статті 17 Закону інформація про які міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Також, у першій та третій частинах розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник посилається на статтю 28 «Розкриття тендерних пропозицій/пропозицій» Закону та частину сьому статті 28 Закону, що є невідповідністю у застосуванні норм Закону під час опису методики оцінки тендерної пропозиції у тендерній документації.
При описі порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, у випадку перевищення очікуваної вартості закупівлі суми еквівалентну для товарів і послуг - 133 тисячам євро та для робіт - 5150 тисячам євро, у частині два розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник посилається на частину четверту статті 10 цього Закону, що є невідповідністю у застосуванні норм Закону.
На порушення абзацу другого частини другої статті 24 Закону, при внесенні змін до тендерної документації не оприлюднено в окремому документі перелік змін, що вносяться.
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником 26.05.2020 внесено зміни у тендерну документацію з метою усунення виявлених порушень, щодо надання учасником та переможцем інформації що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 12 частини першої та частини другої статті 17 Закону, та виправлено посилання у тендерній документації на статтю 29 Закону.
Період усунення порушень:
02.06.2020 15:43 - 17.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
02.06.2020 15:43
Запити/Пояснення
Номер:
4f9b403816734976a1b7fbbca6a22fdf
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
26.05.2020 09:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.05.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля кам'яного за кодом ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо, що проводить Рубанівська сільська рада (далі – Замовник) за № UA-2020-05-18-000135-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питання:
1) Чому пункт 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації містить посилання на статтю 28 Закону «Розкриття тендерних пропозицій/пропозицій» замість статті 29 Закону «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій»?
2) Чому пункт 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації містить посилання на частину сьому статті 28 Закону «Розкриття тендерних пропозицій/пропозицій» замість посилання на частину шістнадцяту статті 29 Закону «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій»?
3) Чому у додатку №2 до Тендерної документації не визначено надання учасником торгів підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 12 частини першої статті 17 Закону (службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми) та частиною другою статті 17 Закону (учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору)?
4) Чому у додатку №2 до тендерної документації не визначено надання переможцем торгів документів що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 12 частини першої статті 17 Закону (службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми) та частиною другою статті 17 Закону (учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору)?
5) Чому у додатку №2 до тендерної документації у Учасника-Переможеця торгів вимагається надати документально підтверджену інформацію щодо відсутності підстав, визначених у статті 17 Закону, у строк інший ніж визначено частиною шостою статтею 17 Закону?
6) Чому у тендерній документації не визнано спосіб подання документів учасників-переможців щодо підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону?
7) Чому додаток №2 до Тендерної документації містить вимогу до учасника процедури закупівлі надати документальне підтвердження публічної інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме пункт 2 частини першої статті 17 Закону
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
9e4fd76d8aa04f368103cc42cd74338e
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
26.05.2020 15:23
Опис:
замовником врахувоно ваші зауваження, та внесено відповідні зміни до тендерної документації. Що стосовно 7 питання "Чому додаток №2 до Тендерної документації містить вимогу до учасника процедури закупівлі надати документальне підтвердження публічної інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним" - то замовник намає можливості зайти до даних реєстрів, тому потребує підтвердженняч.
Номер:
1577964b7f3943108858bdde7a3b314e
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
27.05.2020 10:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.06.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля кам'яного за кодом ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо, що проводить Рубанівська сільська рада (далі – Замовник) за № UA-2020-05-18-000135-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питання:
1) Чому не оприлюднено разом із змінами до тендерної документації в окремому документі перелік змін, що вносяться?
2) Чому у частині другій розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, при зазначенні відомостей про оголошення про проведення процедури закупівлі, Замовник посилається на норми положень частини четвертої статті 10 Закону замість частини третьої статті 10 Закону ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.