-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція приміщень першого поверху хірургічного та травматологічного корпусів КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради під приймальне відділення екстреної медичної допомоги за адресою вул. Перемоги, 80, м.Запоріжжя» (ДК 021:2015: 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Завершена
29 768 611.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 29 768.61 UAH
мін. крок: 0.1% або 29 768.61 UAH
Номер:
7f2dff9bf9ef40e29520d52233c3d385
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-29-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.07.2020 00:00
Період моніторингу:
29.07.2020 12:36 - 20.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
29.07.2020 № 160
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 29.07.2020 №160
Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу
UA-2020-05-15-005501-b, КНП "Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги" Запорізької міської ради, код ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель в частині оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради (далі - Замовник), що оформлено протоколом від 21.05.2020 № 2-З; реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця ТОВ «ГАРАНТ-СТРОЙ 2007»; повідомлення про намір укласти договір, договір від 22.06.2020 №5/3210.
Моніторингом установлено, що Замовником не оприлюднено договір від 22.06.2020 № 5/3210 в повному обсязі, а саме: з 8 по 13 сторінки договору не оприлюднено (відсутні пункти договору починаючи з 10.7 10 розділу по 22 розділ), чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону, якою визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього. Пунктом 2 частини першої статті 32 Закону визначено, що Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ГАРАНТ-СТРОЙ 2007» умовам тендерної документації та законодавству, відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця та своєчасності його укладання - порушень не установлено.
Період усунення порушень:
18.08.2020 15:30 - 03.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
18.08.2020 15:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами моніторингу Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (дата публікації висновку 18.08.2020) в частині дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ГАРАНТ-СТРОЙ 2007» умовам тендерної документації та законодавству, відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця та своєчасності його укладання - порушень не установлено. А також зазначаємо, що укладений договір, який оприлюднений, містить реквізити дату та номер, предмет закупівлі та відповідні до нього додатки, що відображає не порушення строків оприлюднення договору про закупівлю та всіх до нього додатків відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», а також сформовано звіт про результати проведення закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Проте, у зв’язку з великим об’ємом документу (приблизно 200 сторінок) через збій електропостачання сталася технічна помилка під час сканування та збереження документу, що ні яким чином не впливає на виконання договору та не є підставою для його розірвання. Враховуючи, що порушень не встановлено у частині відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця, а також Замовником не порушено строків оприлюднення договору про закупівлю (про що свідчить дата укладання, дата оприлюднення договору про закупівлю та сформованого звіту про результати процедури закупівлі) уповноваженою особою виправлено зазначену технічну помилку шляхом повторного оприлюднення договору підряду №5/3210 від 22 червня 2020 року з усіма його додатками. Відповідний протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про виправлення технічної помилки та зазначений договір додається.
Дата публікації звіту:
25.08.2020 15:35
Номер:
b8fb428c508f4c22a4727c8b915851db
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-18-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.05.2020 00:00
Період моніторингу:
18.05.2020 13:12 - 09.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
18.05.2020 № 73
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-ІХ), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 18.05.2020 №73
Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу
1) UA-2020-05-15-005501-b, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, код ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини другої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності складання форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо внесення змін до тендерної документації, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства "Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги" Запорізької міської ради (далі - Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою Замовника від 15.05.2020 № 2.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 1 розділу «Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації Замовником зазначено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів, тоді як частиною другою статті 24 Закону передбачено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електрона система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру.
Період усунення порушень:
18.05.2020 16:32 - 02.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
18.05.2020 16:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатом моніторингу Замовником були внесені відповідні зміни.
Дата публікації звіту:
21.05.2020 10:34