• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція приміщень першого поверху хірургічного та травматологiчного корпусів КНП " Міська лікарня № 9" Запорізької міської Ради під приймальне відділення екстреної медичної допомоги за адресою: вул. Щаслива/Дудикіна 1/6. м. Запоріжжя. Міська лікарня №9 ЗМР.

Завершена

23 322 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 116 610.00 UAH
Номер: 15baedb694a5401c882cb899f091e13a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-15-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.05.2020 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 15.05.2020 15:46 - 06.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 15.05.2020 № 72 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-ІХ), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 15.05.2020 №72 Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу UA-2020-05-15-000088-c, КП "Міська лікарня №9" Запорізької міської ради, ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція приміщень першого поверху хірургічного та травматологiчного корпусів КНП " Міська лікарня № 9" Запорізької міської Ради під приймальне відділення екстреної медичної допомоги за адресою: вул. Щаслива/Дудикіна 1/6. м. Запоріжжя. Міська лікарня №9 ЗМР
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 98) 815-79-65, pomulev_leonid@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини шостої статті 17 Закону, пункту 11 частини другої статті 22 Закону, частини другої статті 24 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо внесення змін до тендерної документації, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради (далі - Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-05-15-000028-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 14.05.2020 № 44. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 91 дня з дня розкриття тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону. Крім того, Замовником у пункті 5 вищевказаного розділу тендерної документації зазначено, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, що суперечить вимогам частини шостої статті 17 Закону, відповідно до якої такі документи переможець повинен надати замовнику, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, у строк що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Водночас, у пункті 1 розділу «Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації Замовником зазначено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів, тоді як частиною другою статті 24 Закону передбачено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електрона система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності складання форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.
Період усунення порушень: 18.05.2020 09:56 - 02.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 18.05.2020 09:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Виявлені порушення усунуті, шляхом внесення змін до змісту Тендерної документації.
Дата публікації звіту: 22.05.2020 08:18