-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Завершена
0.00
UAH з ПДВ
Номер:
a0f9f1cae4ca4b87a8216f42b8e62c8e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-01-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.07.2020 00:00
Період моніторингу:
01.07.2020 16:03 - 23.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.07.2020 № 117
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01.07.2020 № 117.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-05-14-001918-c 14.05.2020. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані,відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору в установленому законодавством порядку, а також недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 липня 2020 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в чинній на час проведення закупівлі редакції (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Західного територіального квартирно-експлуатаційного управління (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-05-14-000545-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 14.05.2020, № 72; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протоколи від 10.06.2020 №№ 79, 80, від 17.06.2020 № 81, та від 22.06.2020 № 82, тендерну пропозицію ТОВ "Будівельник 2020"; повідомлення про намір укласти договір; договір від 09.07.2020 №45.
Проведеним моніторингом встановлено, що відповідно до умов тендерної документації (Додаток 2 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників, встановленим у тендерній документації, кваліфікаційним критеріям») на підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від учасників вимагалося подання довідки за встановленою формою, в якій слід відображати машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). До переліку техніки включаються машини та механізми, які необхідно використовувати при виконанні робіт. Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі, а інформація про автомобільну техніку (на автомобільному ходу) підтверджується документально, а саме: - у разі, якщо автомобільна техніка власна, то на підтвердження подаються копії технічних паспортів на автомобільну техніку (на автомобільному ходу); у разі, якщо автомобільна техніка (на автомобільному ходу) орендована, чи у лізингу, чи надаються послуги автотранспорту, тощо, то подаються копії договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо) на запропоновану автомобільну техніку (на автомобільному ходу) та копії технічних паспортів на автомобільну техніку.
Відповідно до Підсумкової відомості ресурсів зазначено перевезення сміття до 10 км в кількості 197 тн, також у Розділі І цієї відомості передбачено витрати труда робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням автотранспорту при перевезенні грунту і будівельного сміттяв кількості 31,72 людино-години.
Однак, у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що надана в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельник 2020» відсутні дані (інформація) про наявність у власності (оренді, лізингу та інш.) вантажного автомобільного транспорту для перевезення (зокрема, грунту і сміття), також не надано будь-яке документальне підтвердження наявності чи оренди (лізингу), надання послуг зазначеного транспорту. Також, інформація про залучення субпідрядної організації не містить підтвердження щодо виконання робіт (послуг) з перевезення.
Отже, на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будівельник 2020», який не відповідав кваліфікаційному критерію, встановленому Замовником у тендерній документації, а визначено вказаного учасника переможцем торгів та укладено з ним договір підряду від від 09.07.2020 №45 на суму 15340200,00 грн з ПДВ.
За умовами частини 6 розділу 6 тендерної документації Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним забезпечення виконання договору, учасник-переможець не пізніше дати укладення договору надає забезпечення виконання договору у розмірі, що відповідає 2 відсоткам вартості договору у формі депозиту безвідсоткового (шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника).
Питання фактичного внесення учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю на рахунок Замовника під час моніторингу не досліджувалося у зв’язку з відсутністю відповідної інформації в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
20.07.2020 08:41 - 04.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
20.07.2020 08:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на Ваш висновок про результати моніторингу закупівлі від 20 липня 2020 року щодо наявності в учасника ТОВ «Будівельник 2020» машин та механізмів для перевезення сміття, повідомляємо вам наступне.
Вимогами розділу 1 Додатку 2 тендерної документації для підтвердження відповідності учасників, встановленим у тендерній документації, кваліфікаційним критеріям, передбачено надання учасниками довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Ця довідка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). До переліку техніки включаються машини та механізми, які необхідно використовувати при виконанні робіт.
На виконання цієї вимоги учасником у складі пропозиції подано довідку № 85/3 від 20.05.2020. Кількість техніки, яка пропонується учасником є достатньою для виконання завдань у повному обсязі та відповідає розділу ІІ «Будівельні машини і механізми» Підсумкової відомості ресурсів, яка подана у складі пропозиції учасника. Відповідно до п. 14 розділу ІІ «Будівельні машини і механізми» Підсумкової відомості ресурсів, передбачено розцінку С311-10-М «Перевезення сміття до 10 км». Складом розцінки С311-10-М «Перевезення сміття до 10 км» взагалі не передбачені ресурси, тобто будь-які машини чи механізми. Тож, учасник не міг і не повинен був подавати в складі довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази автомобіль для перевезення сміття. Таким чином, розцінка кошторису не включає в себе вартість будь-яких механізмів для перевезення сміття, а тільки перевезення сміття до 10 км (розгорнутий шифр розцінки додається). Інформація, зазначена Учасником в Підсумковій відомість ресурсів відповідає інформації, зазначеній в поданій ним довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Тож, учасником ТОВ "Будівельник 2020" виконано вимоги документації в частині наявності обладнання та матеріально-технічної бази.
Ґрунтуючись на вище викладеному, ми не погоджуємося із наданим Вами висновком про результати моніторингу закупівлі та просимо взяти до уваги викладену нами інформацію і повідомляємо, що процедура проведена з дотриманням всіх вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
24.07.2020 12:47