-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Деревина дров’яна промислового використання
Завершена
304 920.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 524.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 524.60 UAH
Номер:
026eb0069dc645038f8d89299cd6192e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-19-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.06.2020 00:00
Період моніторингу:
19.06.2020 15:06 - 11.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.06.2020 № 38
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 19.06.2020 № 38
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-05-14-003955-b 14.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти інформації в річному плані та оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 та пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 8, 19 частини другої та частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства щодо визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 червня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, повноти відображення інформації в річному плані та оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Городнянської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 14.05.2020 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Державного підприємства «Городнянське лісове господарство» (далі – ДП «Городнянське лісове господарство»), протокол визначення переможця закупівлі № 13 (без дати), повідомлення про намір укласти договір від 05.06.2020, договір від 17.06.2020 № 17/06, укладений Замовником з ДП «Городнянське лісове господарство» (далі – Договір).
У ході моніторингу встановлено, що у річному плані закупівель за номером ID: UA-P-2020-05-14-005201-b, яким передбачено проведення зазначеної процедури закупівлі, відсутня інформація щодо місцезнаходження Замовника та його категорії, чим порушено вимогу пункту 1 частини другої статті 4 Закону.
Крім того встановлено, що Замовником в порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону до оголошення про проведення відкритих торгів не внесено інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
У ході моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Закону, а саме:
- в порушення вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону проєкт договору, наведений у Додатку 3 до тендерної документації, не містить порядку змін його умов;
- в порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону відсутні опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Крім того, встановлено невідповідність іншої інформації, що міститься в тендерній документації, вимогам передбаченим законодавством, чим порушено частину третю статті 22 Закону, а саме: інформація, наведена у тендерній документації, суперечить вимогам частини другої статті 24, статей 31 та 32 Закону.
Аналізом відповідності тендерної пропозиції ДП «Городнянське лісове господарство» вимогам тендерної документації встановлено відсутність інформації у довільній формі щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника, визначених пунктом 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, чим порушено вимоги частини третьої статті 17 Закону та підпункту 5.6 пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що переможцем процедури закупівлі ДП «Городнянське лісове господарство» накладено на свою тендерну пропозицію не КЕП/ЕЦП, а електронну печатку, чим порушено вимоги підпункту 1.5 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» (далі – Закон № 2155) електронна печатка – електронні дані, які додаються створювачем електронної печатки до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються для визначення походження та перевірки цілісності пов’язаних електронних даних та у розумінні Закону № 2155 не є КЕП/ЕЦП. При цьому, тендерна документація не містить інформації, що зазначене порушення відноситься до формальних (несуттєвих) помилок.
Отже, Замовник в порушення вимог частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ДП «Городнянське лісове господарство» та не перейшов до розгляду наступної тендерної пропозиції, відповідно до частини одинадцятої статті 29 Закону, натомість визначив його переможцем торгів та уклав з ним договір про закупівлю.
Замовником в порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону не оприлюднено в електронній системі закупівель Додаток № 2 «Технічні вимоги» до Договору, який відповідно до підпункту 11.1 розділу XI «Інші умови» Договору є його невід’ємною частиною.
Період усунення порушень:
30.06.2020 13:49 - 15.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
30.06.2020 13:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Зобов'язання щодо усунення порушення законодавства у сфері державних закупівель усунено шляхом розірвання договору про закупівлю та припинення його дії.
Дата публікації звіту:
03.07.2020 15:28
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- other: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
06.07.2020 09:43