• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Машини для обробки даних (апаратна частина)

Джерело фінансування - кошти Гранту Європейського Союзу надані в рамках Проекту міжнародної технічної допомоги «Ro-Ua Транскордонний академічний розвиток для досліджень та інновацій» грантова угода номер 2SOFT/1.2/86 («Ro-Ua Trans-border Academic Development for Research and Innovation» registration number 2SOFT/1.2/86). Фінансування відбувається з урахуванням Регламент (ЄС) №232/2014 та №236/2014 Європейського парламенту і Ради від 11.03.2014, що встановлює загальні положення про створення Європейського інструменту сусідства; Регламент Комісії (ЄС) №897/2014 від 18.08.2014, що встановлює правила реалізації програм транскордонного співробітництва, які фінансуються в рамках Регламенту (ЄС) №232/2014 та №236/2014 Європейського парламенту і Ради, що встановлює загальні положення про створення Європейського інструменту сусідства; Спільна операційна програма «Румунія - Україна 2014-2020», затверджена Європейською комісією за рішенням від 17.12.2015 №9143; Угода про фінансування Спільної операційної програми «Румунія - Україна 2014-2020» підписану між Кабінетом міністрів України та Європейською комісією від 23.12.2016; Рамкова Угода між Урядом України і Комісією Європейських Співтовариств (Закон України від 03.09.2008 № 360-VI). Згідно із статтею 3 Рамкової Угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств "Заходи, що фінансуються в цілому або частково коштом Співтовариства, не обкладаються податками, митними зборами, або іншими стягненнями аналогічного характеру".

Завершена

392 539.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 962.69 UAH
Номер: ed2c135612eb46dbafb2217aedc54c8c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-25-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.06.2020 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 25.06.2020 10:36 - 17.07.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.06.2020 № 34 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ ДОДАТОК до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 25.06.2020 №34 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2020-05-14-003795-b 14.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.), +38 (0 34) 255-64-75, gamulyakig@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пункту 11 та 14 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду та відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 16 липня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції від 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду та відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), протокол тендерного комітету від 09 червня 2020 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Технополіс», ТОВ «Діавестенд комплексні рішення», вимогу про усунення порушення, укладений договір від 22 червня 2020 року № 267 (далі-Договір), додаткову угоду від 01 липня 2020 року № 1. За результатами моніторингу установлено, що Замовник у пункті 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим не дотримав вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким передбачено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Замовник у пункті 1 розділу IV ТД визначив дату 29.05.2020 як кінцевий строк подання тендерних пропозицій, поряд з тим електронною системою закупівель визначено дату 30.05.2020 як кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим порушено вимоги умови пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 16.07.2020 14:45 - 31.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 16.07.2020 14:45

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументацію заперечень щодо висновку. Аргументація щодо висновку оприлюдненого Управлінням Західного офісу держаудитслужби в Івано-Франківській області про результати моніторингу закупівлі за кодом ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина).
Дата публікації звіту: 31.07.2020 16:39

Запити/Пояснення