-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
джерело фінансування: місцевий (обласний) бюджет
Завершена
228 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 6 840.00 UAH
мін. крок: 3% або 6 840.00 UAH
Номер:
c972b72cfcb84c71976f305d74d5b5d8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-12-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.06.2020 00:00
Період моніторингу:
12.06.2020 16:01 - 04.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.06.2020 № 118
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 12.06.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 12.06.2020 № 118
Витяг з Переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
8. UA-2020-05-14-001773-a 14.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За наслідками моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено порушення абзацу п`ятого пункту першого та абзацу другого пункту другого частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальний заклад «Харківська спеціальна школа №12» Харківської обласної ради (далі - Замовник) на 2020 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 14.05.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Авангард 2019» (далі –учасник, учасник-переможець), протокол розкриття тендерних пропозицій опублікований 09.06.2020; повідомлення про намір укладання договору від 09.06.2020, договір від 25.06.2020 №1-336.
В ході моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Авангард 2019» не відповідає вимогам тендерної документації.
Так встановлено, що учасником-переможцем, у складі тендерної пропозиції, не надано забезпечення тендерної пропозиції (страхову гарантію) у вигляді електронного файлу в форматі PDF з одночасним документальним підтвердженням кваліфікованого електронного підпису/електронного цифрового підпису підписанта та електронної печатки фінансової установи, чим порушено вимоги пункту другого розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Також, за результатами моніторингу встановлено, що учасником-переможцем не оприлюднено впродовж одного дня тендерну пропозицію, за результатами аукціону, чим порушено вимоги пункту першого розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації
Однак, в порушення вимог абзацу п`ятого пункту першого та абзацу другого пункту другого частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «Авангард 2019», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації щодо не надання забезпечення тендерної пропозиції та визначив його переможцем процедури закупівлі.
Відповідно до абзацу п`ятого пункту першого та абзацу другого пункту другого частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
25.06.2020 19:57 - 10.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
25.06.2020 19:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Доброго дня. Дякую Вам за ваше не упередження ставлення до публічних закупівель. Розглянувши інформацію, щодо виявлених порушень можу повідомиити, що мною усунуті дані порушення у вигляді розірвання Договору з учасником-переможцем.
Дата публікації звіту:
01.07.2020 15:13