-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
енергія електрична (універсальна послуга)
Торги відмінено
3 934 404.60
UAH з ПДВ
Номер:
cce626e1132e4d209a68729c9e930f86
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-18-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.05.2020 00:00
Період моніторингу:
18.05.2020 14:57 - 09.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.05.2020 №37
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Роман СНІГУР
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 18.05.2020 №37
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2020-05-14-000919-а від 14.05.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини 2 статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання щодо наявності умов застосування переговорної процедури закупівель установлено порушення вимог пункту 5 частини другої статті 40 Закону.
За результатами моніторингу питань щодо визначення предмета закупівлі та правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником, у зв’язку з порушенням вимог законодавства зазначеного в запиті Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, прийнято рішення щодо відміни процедури закупівлі.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Питання, що стали предметом моніторингу: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), наявність умов застосування переговорної процедури закупівель, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Управління освіти і науки Тернопільської міської ради (далі - Замовник), повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 14.05.2020, пояснення Замовника від 22.05.2020 та від 27.05.2020 отримані через електронну систему закупівель, протокол засідання тендерного комітету від 27.05.2020 №5.
Проведеним моніторингом відображення закупівлі у річному плані встановлено, що на порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (в редакції чинній на час оголошення процедури закупівлі, далі - Закон) річний план закупівель Замовника UA-P-2020-05-14-002058-b не містить інформації про місцезнаходження та категорію Замовника.
Моніторингом встановлено, що Замовником у пункті 13 повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури зазначено умову застосування переговорної процедури закупівлі: «cт.35, п.6 необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору».
При цьому необхідно вказати, що Замовником у повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури зазначено, в:
- пункті 3-1 «Вид предмета закупівель» - товар;
- пункті 4 «Конкретна назва предмета закупівель» - Електрична енергія (універсальна послуга);
- пункті 5 «Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності» - ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія;
- пункті 6 «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг» - 1490000 Кіловат-година.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області про надання пояснень, щодо причин застосування переговорної процедури закупівлі за умови «cт.35, п.6 необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору» Замовник вказав, що відміняє торги, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлення порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Зважаючи на зазначене, Замовник не обґрунтував та документально не підтвердив наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, передбачених пунктом 5 частини другої статті 40 Закону.
Період усунення порушень:
01.06.2020 09:42 - 16.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
01.06.2020 09:42
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відміна процедури
Моніторингом встановлено, що у пункті 13 «Форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури» Замовником зазначено умову застосування переговорної процедури закупівлі: «cт.35, п.6 необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: Відповідно до частини 1 п.2 статті 32 Закону України замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушення, що виникли через виявлення порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
01.06.2020 09:46
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionProcurementMethodType: Так
Опис:
порушення усунуто
Дата публікації:
03.06.2020 09:44
Запити/Пояснення
Номер:
3568e4d04a92424489cc1cd0684d02b1
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.05.2020 10:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.05.2020 00:00
Опис:
В межах проведення моніторингу закупівлі Електрична енергія (універсальна послуга), ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія, (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-14-000914-а), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні наступного пояснення.
Моніторингом встановлено, що у пункті 13 «Форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури» Замовником зазначено умову застосування переговорної процедури закупівлі: «cт.35, п.6 необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору».
При цьому необхідно зазначити, що Замовником здійснюється закупівля «Електрична енергія (універсальна послуга), ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія».
У зв’язку із чим прошу пояснити, чому Замовником у пункті 13 «Форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури» зазначено вище вказану умову застосування переговорної процедури закупівлі ?
Моніторингом встановлено, що у пункті 14 «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі» Замовником зазначено: «Відповідно до ч.2 п. 2 та ч. 4 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи …»
У зв’язку із чим прошу пояснити, чому Замовником застосовано переговорну закупівлю в той час, коли існує вільний ринок постачальників електроенергії?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
13199abd9fc2401eb345508fe2536832
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.05.2020 15:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.05.2020 00:00
Опис:
В межах проведення моніторингу закупівлі Електрична енергія (універсальна послуга), ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія, (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-14-000919-а), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні наступного пояснення.
Моніторингом встановлено, що у пункті 13 «Форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури» Замовником зазначено умову застосування переговорної процедури закупівлі: «cт.35, п.6 необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору».
При цьому необхідно зазначити, що Замовником здійснюється закупівля «Електрична енергія (універсальна послуга), ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія».
У зв’язку із чим прошу пояснити, чому Замовником у пункті 13 «Форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури» зазначено вище вказану умову застосування переговорної процедури закупівлі ?
Моніторингом встановлено, що у пункті 14 «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі» Замовником зазначено: «Відповідно до ч.2 п. 2 та ч. 4 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи …»
У зв’язку із чим прошу пояснити, чому Замовником застосовано переговорну закупівлю в той час, коли існує вільний ринок постачальників електроенергії?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
ace97f04065b4c078a6e0f3d312929c5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.05.2020 09:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.05.2020 00:00
Опис:
В межах проведення моніторингу закупівлі Електрична енергія (універсальна послуга), ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія, (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-14-000919-а), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні наступного пояснення.
Моніторингом встановлено, що у пункті 13 «Форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури» Замовником зазначено умову застосування переговорної процедури закупівлі: «cт.35, п.6 необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору».
При цьому необхідно наголосити, що Замовником при здійсненні вказаної закупівлі в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури зазначено в:
- пункті 3-1 «Вид предмета закупівель» - товар;
- пункті 4 «Конкретна назва предмета закупівель» - Електрична енергія (універсальна послуга);
- пункті 5 «Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності» - ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія;
- пункті 6 «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг» - 1490000 Кіловат-година.
Отже, замовником при здійснені вказаної закупівлі визначено предмет закупівлі як товар, однак умовою застосування закупівлі зазначено: «cт.35, п.6 необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору».
У зв’язку із чим прошу пояснити, чому Замовником при проведенні переговорної процедури закупівлі застосовано вище вказану умову ?
Згідно пункту 2 частини 8 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (в редакції чинній на час оголошення процедури закупівлі) переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
a87fc5fa776a47caa589644320132940
Назва:
Відміна процедури
Дата опублікування:
27.05.2020 16:35
Опис:
Моніторингом встановлено, що у пункті 13 «Форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури» Замовником зазначено умову застосування переговорної процедури закупівлі: «cт.35, п.6 необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: Відповідно до частини 1 п.2 статті 32 Закону України замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушення, що виникли через виявлення порушення законодавства з питань публічних закупівель.