-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт будівлі реабілітаційної установи для осіб з інвалідністю «Наш дім» ім. В. Бондаренко Бориспільської міської ради Київської області по вул. С. Камінського, 6, м. Бориспіль» ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація
Завершена
3 641 532.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 207.66 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 207.66 UAH
Номер:
76207093a62d4605be39bf94df23c357
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-29-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.08.2020 00:00
Період моніторингу:
10.08.2020 08:45 - 02.09.2020 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.08.2020 № 133
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
Від 07.08.2020 № 133
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2020-05-13-005189-b 05.13.2020
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 1 вересня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, виконання рішень колегії АМКУ.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 13.05.2020 № 51 (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «Атіс+1», ТОВ «ГРЕН ГРУП», ТОВ «МОРІОН», ДП «СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14» (далі – Переможець), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 05.06.2020 № 59, від 09.06.2020 № 61, від 11.06.2020 № 63, від 11.06.2020 № 66, від 31.07.2020 № 90, повідомлення про намір укласти договір від 31.07.2020, рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 07.07.2020 № 13223-р/пк-пз, від 21.07.2020 № 14047-р/пк-пз, відповідь Замовника на запит органу фінансового контролю.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
02.09.2020 16:13 - 08.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
02.09.2020 16:13
Запити/Пояснення
Номер:
29f4da48c5674619a9da4c0251fc5503
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.08.2020 10:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.09.2020 00:00
Опис:
1. Чи укладено договір про закупівлю з учасником ДП «СІТІБУД" ПРАТ «Будівельник-14», який визначений переможцем торгів?
2. У разі укладання договору вказати, з яких причин він не оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу?
3. Якщо договір не укладався, вказати відповідні причини?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
d85ddeb314754f329a1355b7b91fd307
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
01.09.2020 15:27
Опис:
1. Договір про закупівлю з учасником «СІТІБУД" ПРАТ «Будівельник-14» не укладено
2. Згідно нової редакції Закону України “Про публічні закупівлі”, яка вступила в дію 19 квітня 2020 року при проведенні відкритих торгів замовник укладає договір про закупівлю який не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Протоколом №101 від 20.08.2020 року прийнято рішення щодо продовження строку для укладання договору у зв’язку з моніторингом ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ закупівель до 60 днів. Протоколом №102 від 26.08.2020 року прийнято рішення щодо продовження строку дії тендерної пропозиції учасника.
Додатково зазначаємо, що станом на 01.09.2020 року учасником «СІТІБУД" ПРАТ «Будівельник-14» підготовлено пакет документів для підписання договору, в разі отримання позитивного висновку ДАСУ, замовником буде заключено та опрелюднено договір по даній закупівлі.
Додаток: Копії протоколів № 101, 102