• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Агрохімічна продукція

Категорії замовників - передбачена п.1 ч.3 ст.2 Закону, а саме юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.

Завершена

2 095 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 2f55aa9791bd4a02a7a820f404c941e9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-17-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.06.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 17.06.2020 13:05 - 09.07.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.06.2020 №32 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 17.06.2020 №32 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1.UA-2020-05-13-001361-a 13.05.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, sovazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі установлено порушення пункту 1 частини другої статті 40 Закону (із змінами) . За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 липня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік інституту кормів та сільського господарства Поділля Національної академії аграрних наук України (далі – замовник), повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 13 травня 2020 року, протокол переговорів від 13 травня 2020 року б/н, договір від 16 червня 2020 року №16-06, звіти про результати проведення процедур закупівель: переговорна процедура UA-2020-05-13-001361-a, відкриті торги: UA-2020-03-30-001101-a та UA-2020-04-17-006374-a та пояснення від 22 і 24 червня 2020 року, отримані від замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу встановлено, що замовником в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі зазначено, що тендерним комітетом двічі проведено процедури відкритих торгів на закупівлю агрохімічної продукції (ID: UA-2020-03-30-001101-a та UA-2020-04-17-006374-a), які не відбулись з причини подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що вимоги до учасника даної переговорної процедури закупівлі відрізняються від вимог, що були зазначені в тендерних документаціях щодо процедур відкритих торгів ID: (ID: UA-2020-03-30-001101-a та UA-2020-04-17-006374-a), які не відбулися, зокрема в частині вимог, визначених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон (із змінами). Отже, під час проведення переговорної процедури закупівлі вимоги до учасника процедури закупівлі відрізняються від тих вимог, що були визначені замовником у тендерних документаціях до процедур відкритих торгів, тому переговорну процедуру закупівлі застосовано на умовах, не передбачених Законом (із змінами), чим порушено вимоги пункту 1 частини другої статті 40 Закону (із змінами).
Період усунення порушень: 09.07.2020 13:08 - 24.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 09.07.2020 13:08

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання рішення Північого офісу Держаудитслужби у Вінницькій області проведеного моніторингу від 17.06.2020 UA-M-2020-06-17-000015, з метою усунення порушення, виявленого за результатом данного моніторингу, замовником було прийнято рішення про розірвання договору з учасником.
Дата публікації звіту: 17.07.2020 10:01

Запити/Пояснення